איטום גגות ביריעות ביטומניות

מקצוענים באיטום גגות ביריעות
ביטומניות - שמים סוף לרטיבויות!
איטום גגות ביריעות ביטומניות - השיטה המתקדמת בתחום שמבטחיה שקט נפשי! עבודה מקצועית
עם החומרים האיכותיים ביותר. חייגו היום וקבלו הצעת מחיר משתלמת!

מקצועיות

כל העבודות מבוצעות על ידי קבלן איטום מומחה בעל תעודת הנדסאי בניין ומאתר נזילות מוסמך.

שירות מהלב

מלבד עבודה איכותית, כל לקוח מקבל שירות אדיב ויחס אישי.

ניסיון

דור שני בענף עם המון המלצות וחוות דעת חמות.

אחריות

אנחנו מעניקים אחריות מלאה בכתב על כל עבודה.

על אף שבאופן עקרוני מדינת ישראל היא מדינה שלא מתאפיינת בגשמים רבים, איטום גגות הוא פעולה חשובה מאוד שאין להקל בה ראש. הסיבה העיקרית לכך היא האקלים הייחודי הקיים בארץ, אשר משלב שמש חזקה מאוד מחד, שמייבשת את חומרי האיטום, וגשמים חזקים וקצרים מאידך, ששוחקים את חומרי האיטום שהספיקו להתייבש ולהיחלש. בחברת ט.צ איטום ושיקום מבנים, אנו מבצעים איטום גגות במגוון של שיטות שונות, כאשר הטובה והאיכותית שבהן היא איטום גגות ביריעות ביטומניות. כל עבודותינו מתבצעות על ידי קבלן איטום מומחה ומנוסה, בעל שנות ניסיון רבות בתחום, אשר מחזיק גם בתעודת הנדסאי בניין ומאתר נזילות מוסמך. לפניכם כל מה שצריך לדעת על איטום ביטומני ועל האופן שבו אנו מבצעים את העבודה בחברתנו.

מדוע חשוב לבצע איטום לגג?

במקרים בהם הגג אינו אטום כהלכה, מי גשמים, לחות ורטיבות יכולים לחדור לנקודות שונות במבנה. על אף שנדמה כי מדובר בבעיה פשוטה יחסית, אותה ניתן לפתור בקלות עם ייבוש האזור הרטוב או הלח, חשוב להבין כי למעשה מדובר בבעיה רצינית ביותר, אשר ללא טיפול מתאים, הולכת ומחריפה עם הזמן. בעיה זו לא רק גורמת לתופעות שנראות פשוטות יחסית, כמו למשל בועות אוויר בבטון, סדקים, התנפחות של הצבע, נזילות מים ועוד, אלא גם גורמת לעובש, אשר לכשעצמו, מהווה גורם סיכון משמעותי למגוון של מחלות ובעיות בדרכי הנשימה ובמערכות נוספות בגוף.

בנוסף, כשהבעיה נמשכת לאורך זמן, היא עלולה לגרום להיחלשות הגג ולסכנה מידית ומשמעותית ביותר לדרי המבנה. הימנעות מטיפול בבעיה לאורך זמן לא רק מסכנת את המבנה ויושביו, אלא גם הופכת את הנזקים לקשים יותר לתיקון – עניין אשר בטווח הארוך, עלול לגרור עמו הוצאות כלכליות כבדות. מסיבות אלה, במקרים בהם ישנם כשלים באיטום הגג, חשוב מאוד לאתר את הבעיה במהירות האפשרית ולטפל בה ללא דיחוי.

כיצד מתבצע האיטום?

על אף שכיום קיימות לא מעט דרכים לביצוע איטום לגג, אין ספק כי השיטה היעילה והאיכותית ביותר היא איטום גגות ביריעות ביטומניות. מדובר ביריעות עמידות ואיכותיות במיוחד, המבוססות על חומר שנקרא "ביטומן" – מוצר תרמופלסטי שכאשר מחממים אותו, הוא מתרכך וניתן לעבוד איתו בקלות רבה יותר. בתהליך העבודה של איטום גגות ביריעות ביטומניות, היריעות מולחמות האחת לשנייה ליצירת מעין "שטיח" עמיד, שמכסה את הגג ומספק לו איטום חזק ביותר. בשונה משיטות איטום רבות אחרות, איטום ביטומני הוא איטום חזק ויסודי, שישרת אותנו למשך שנים רבות ויספק לנו שקט נפשי, שכן בזכותו לא נידרש לרענן את האיטום במבנה לעיתים תכופות.

איטום גגות ביריעות ביטומניות

איטום גגות ביריעות ביטומניות – יתרונות וחסרונות

כפי שניתן לראות, לאיטום גגות ביריעות ביטומניות יש לא מעט יתרונות, כשבראשם העמידות והחוזק של שיטת איטום זו. יתרון משמעותי נוסף של איטום גגות ביריעות ביטומניות, נעוץ בעובדה שהיריעות לא רק מספקות איטום ביטומני איכותי ועמיד לגג, אלא גם מספקות לו בידוד תרמי מפני קור וחום. באופן זה, הדיירים יכולים לצמצם בעלויות החימום והקירור של המבנה באופן משמעותי. בנוסף, הבידוד התרמי מסייע בין היתר גם במניעת רטיבות והיווצרות של עובש וחיידקים על התקרה – גורמים בעייתיים שיכולים לסכן את הבריאות שלנו, לעיתים עד לכדי מצב קשה ואף בלתי הפיך.

איטום גגות ביריעות ביטומניות

על אף שאיטום גגות ביריעות ביטומניות הוא שיטה נהדרת לאיטום, אין ספק שגם שיטה זו לא חפה מחסרונות, כאשר העיקרי שבהם הוא עלות האיטום. בשונה משיטות איטום אחרות, איטום גגות ביריעות ביטומניות הוא שיטת איטום יקרה יחסית, שכן היא כרוכה בעבודה יסודית ונרחבת. עם זאת, ניתן בהחלט לומר כי עלויות האיטום מתקזזות עם הזמן, שכן מדובר בשיטת איטום שמאפשרת איטום איכותי ועמיד למשך שנים רבות – עניין אשר בטווח הארוך, עשוי בהחלט לחסוך לנו סכומים בלתי מבוטלים. חיסרון נוסף של השיטה הוא שמטבע הדברים, העבודה אורכת זמן רב יותר וכרוכה בהזזת האביזרים שנמצאים על הגג.

תהליך העבודה שלנו

בחברת ט.צ איטום ושיקום מבנים, אנו מקפידים על תהליך עבודה יסודי ומתודי. לפני ביצוע כל עבודת איטום, אנו דואגים לשלוח לשטח איש איטום מקצועי ומיומן, שמאתר את מקור הנזילה באמצעות ציוד טכנולוגי מתקדם, תוך הקפדה יתרה שלא לפגוע במבנה הקיים. לאחר מכן, אנו ניגשים לתמחור העבודה וניסוח חוזה אשר מקובל על כל הצדדים – הן על הלקוח והן על קבלן האיטום, ומכיל בין היתר גם פירוט של העבודה הנדרשת על כל שלביה. רק לאחר שכל השלבים הללו בוצעו, אנו ניגשים לביצוע העבודה עצמה. יש להדגיש שכל העבודות בחברתנו מתבצעות אך ורק על ידי קבלן איטום מוסמך ומקצועי, שמחזיק בין היתר בתעודת הנדסאי בניין ומאתר נזילות מוסמך.

למה דווקא אנחנו?

בחברת ט.צ איטום ושיקום מבנים, אנו מקפידים לא רק על שירות מקצועי, אלא גם על שירות אדיב ונגיש עבור כל לקוח, שכן אנו מאמינים שבהתנהלות מסוג זו טמון המפתח להצלחה אמיתית. אנשי המקצוע בחברתנו הם דור שני בענף האיטום, כך שהם מחזיקים בידע וניסיון רב באיטום ביטומני ובסוגי איטום אחרים. כמו כן, כל עבודות האיטום המתבצעות בחברה, מתבצעות כאמור על ידי קבלן איטום מוסמך בלבד, אשר מתהדר גם בתעודות מאתר נזילות מוסמך והנדסאי בניין. בנוסף, אנו מעניקים לכל לקוחותינו אחריות מלאה בכתב על כל עבודה – גם כיוון שאנו מאמינים באיכות העבודה שלנו באמונה שלמה, וגם מתוך רצון להעניק ללקוחותינו שקט נפשי ו"ראש שקט" למשך זמן רב.

זקוקים לאיטום גגות ביריעות ביטומניות? חברת ט.צ איטום ושיקום מבנים היא ללא ספק הכתובת עבורכם. צרו עמנו קשר ונשמח לסייע לכם ולענות על כל השאלות שלכם.

טל ציוני - קבלן איטום מומחה
המאמר נכתב על ידי

טל ציוני - קבלן איטום מומחה

טל ציוני הוא הבעלים של חברת ט.צ איטום ושיקום מבנים. כבר מעל לעשור שחברתו מספק פתרונות איטום ברמה הגבוהה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח.
בעל תעודת הנדסאי בניין.
מאתר נזילות מוסמך.
צרו איתנו קשר וקבלו הצעת מחיר משתלמת
פתיחה
1
אני כאן לרשותך..
שלום וברכה 👋
איך אוכל לעזור לך?
Call Now Button