מקצועיות

כל העבודות מבוצעות על ידי קבלן איטום מומחה בעל תעודת הנדסאי בניין ומאתר נזילות מוסמך.

שירות מהלב

מלבד עבודה איכותית, כל לקוח מקבל שירות אדיב ויחס אישי.

ניסיון

דור שני בענף עם המון המלצות וחוות דעת חמות.

אחריות

אנחנו מעניקים אחריות מלאה בכתב על כל עבודה.

איטום חלונות הוא אחת הפעולות החשובות שיש לעשות בעת התקנת החלון. זאת על מנת למנוע את חדירת מי הגשמים וכל נזקי הרטיבות המוכרים. עבודת איטום איכותית תחזיק זמן רב, אך יחד עם זאת זה רק טבעי כי במהלך השנים תתרחש שחיקה, ולכן יש צורך לבצע חידוש של עבודות האיטום.

כאשר איטום סף חלון וגם איטום מסגרת חלון מתבצעים כהלכה, לא אמורות להיות חדירות מים. אך אם בכל זאת יש חדירת מים מתחת לחלון יש לטפל בבעיה בהקדם. בעת התקנת החלון, מתקיני החלון הם אלו שצריכים לטפל גם בעבודת האיטום. אך הם לא בהכרח מומחים לאיטום שלמדו את הנושא, ולכן לא תמיד יעשו עבודה איכותית. במידה והחלון חדש, סביר להניח כי תרצו לפנות אל מתקיני החלונות ולדרוש תיקון במסגרת האחריות. אך במידה וחלף זמן האחריות, מוטב לפנות אל קבלן איטום ולהיות בטוחים כי תקבלו את הפתרון הטוב ביותר.

הערה – יתכן כי ישנה רטיבות על הקירות בסביבת החלון שאינה נובעת מבעיות באיטום החלון, אלא נושא של איטום קירות חיצוניים.

חדירת מים מתחת לחלון

חדירת מים מתחת לחלון

כאשר החורף מגיע, ומביא איתו את הגשמים, עלולות להתגלות בעיות הרטיבות. ישנם סוגים שונים של בעיות רטיבות בבית והם כוללים: גגות דולפים, חדירת מים מקירות חיצוניים ובעיות של חדירת מים מתחת לחלון. כל סוג של בעיית רטיבות דורש מענה. בעיות הרטיבות הם גורמות נזק לתשתיות והופעת עובש על קירות.

אין להתעלם מהבעיה, חשוב לפנות אל חברת איטום לטפל בבעיה. חברות איטום יודעות לאבחן את הבעיות השונות ולהעניק להן פתרון.

איטום חלונות

ישנם שני מצבים הגורמים לחדירת מים ממסגרת החלון או חדירת מים מתחת לחלון:

כשל בביצוע עבודת האיטום בעת התקנת החלון – אם מדובר בבית חדש, או חלון חדש שהותקן לאחר שיפוץ, ומופיעה בעיה של חדירת מים – ככל הנראה מדובר בכשל באיטום כבר בזמן ההתקנה. ישנם כשלים שונים היכולים לגרום לכך, כמו לדוגמה מריחה רשלנית של חומר האיטום בין מסגרת החלון לקיר. שימוש בסיליקון שאינו מותאם לשימוש חיצוני. התקנה רשלנית של גומיות החלון ואפילו כשלים במבנה האלומיניום של החלון ובעיות בניקוז מסילות החלון.

שחיקה טבעית – גם כאשר מתבצעת עבודת איטום מקצועית, חומרי האיטום חשופים לשמש ופגעי מזג האוויר, ולכן יכולים להישחק. לא ניתן להימנע מבעיה זו, ולכן אחת לכמה שנים ככל הנראה תצטרכו לפנות אל מומחה איטום לצורך חידוש איטום סף חלון וגם איטום מסגרת חלון.

איטום מסגרת חלון

איטום סף חלון

סף חלון הוא דבר מקובל בעת התקנת חלונות. יש לו תפקיד אסתטי והוא עשוי מחומרים שונים. לעתים מדובר בסף העשוי אבן ולעתים סף העשוי מתערובת בטון.

איטום סף חלון הוא אחד הדברים החשובים שיש לעשות עוד בטרם התקנת החלון.
סף החלון הוא החלק שעליו יותקנו מסילות החלון וחשוב להקפיד להתקין אותו כראוי, תוך מתן דגש על עבודות האיטום. זאת על מנת למנוע תיקון יקר בעתיד. יש למקם אותו באמצעות חומר איטום מתאים ועליו חומר להדבקת ריצוף. יש להקפיד על שיפוע כלפי חוץ ולשים רולקות סרט בצדדיו.

ניתן להשתמש בחומר איטום נוסף על סף החלון לאחר התקנתו.

איטום חלונות

איטום מסגרת חלון

מסגרת החלון מוברגת על סף החלון והמשקופים, וגם אותה יש לאטום. זהו גם חומר האיטום שבדרך כלל נשחק לאורך השנים ואחת הסיבות העיקריות להזמנת איטום חלונות.

בעיה נוספת הקשורה למסגרת החלון היא המסילות התחתונות. גם בהן עלולים להצטבר מים וחשוב שיהיו בהם פתחי ניקוז קטנים. בהזדמנות זו נזכיר שאם פתאום הופיעה בעיה, כדאי לבדוק אולי פתחי הניקוז נסתמו מלכלוך ולכן אינם עושים את עבודתם, מה שמוביל לחדירת מים.

חשוב גם להשתמש בגומי ”אוטם פרצים“ במסילת החלון. הוא מסייע גם במניעת חדירת מים וגם מונע את ”שריקת הרוחות“. אך הנושאים הקשורים לגומיות או בעיית בניקוז מסגרות האלומיניום הם בדרך כלל תחת אחריותם של מתקיני החלונות.

איטום סף חלון

ט.צ. איטום ושיקום מבנים

הגשמים הראשונים הגיעו ואיתם התגלו בעיות האיטום? אם כך פנו אל חברת ט.צ. איטום ושיקום מבנים. החברה מנוהלת על ידי טל ציוני, קבלן איטום בעל תעודת של הנדסאי בניין ומאתר נזילות מוסמך – דור שני במקצוע.

לנו יש ניסיון רב בכל עבודות האיטום ושיקום מבנים. אנו מכירים את כל בעיות האיטום ועובדים באמצעות חומרים מתקדמים לצורך מתן פתרון לכל סוג של בעיית איטום בבית או בעסק. אנו מבצעים איטום חלונות, איטום מרתפים, איטום גגות ביריעות ביטומניות, התמודדות עם בעיות עובש בקירות ועוד.

עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טל ציוני - קבלן איטום מומחה
המאמר נכתב על ידי

טל ציוני - קבלן איטום מומחה

טל ציוני הוא הבעלים של חברת ט.צ איטום ושיקום מבנים. כבר מעל לעשור שחברתו מספק פתרונות איטום ברמה הגבוהה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח.
בעל תעודת הנדסאי בניין.
מאתר נזילות מוסמך.
צרו איתנו קשר וקבלו הצעת מחיר משתלמת
פתיחה
1
אני כאן לרשותך..
שלום וברכה 👋
איך אוכל לעזור לך?
Call Now Button