מקצועיות

כל העבודות מבוצעות על ידי קבלן איטום מומחה בעל תעודת הנדסאי בניין ומאתר נזילות מוסמך.

שירות מהלב

מלבד עבודה איכותית, כל לקוח מקבל שירות אדיב ויחס אישי.

ניסיון

דור שני בענף עם המון המלצות וחוות דעת חמות.

אחריות

אנחנו מעניקים אחריות מלאה בכתב על כל עבודה.

איטום אדניות הוא חשוב מאוד עבור כל מי שרוצה לטפח גינה במרפסת או בגג.

כיום רב הישראלים גרים במגדלי מגורים, אך עדיין רוצים ליהנות מצמחייה ותחושה טבעית בביתם. אדניות בנויות למרפסת הן דבר שכיח מאוד. הן מאפשרות לכם להפוך את המרפסת שלכם למקום ירוק ויפה. ולא רק במרפסת, אנו יכולים למצוא גם אדניות בנויות בגגות, וזוהי בהחלט דרך יפה לנצל את הגג ולהפוך את הסביבה האורבנית לירוקה.

אך האדניות היפות יכולות להיות גם מקור להרבה מאוד בעיות, ולכן הדבר הראשון שצריך לטפל בו הוא איטום אדניות בנויות.

איטום אדניות

איטום אדנית בנויה

אז למה בעצם צריך לבצע איטום אדניות בנויות? הצמחים שתשתלו באדניות דורשים אדמה וכמובן השקיה סדירה. המשמעות של זה היא שבאדנית תמיד יהיו תנאים גבוהים של לחות, ולאורך זמן המים יחלחלו אל תוך הבטון ויגרמו לנזקים כבדים. בין אם זו אדנית בנויה במרפסת, בגג או בכל מקום אחר, אינכם רוצים את נזילות המים. הנזק לתשתיות הוא כבד מאוד ויקר לתיקון. ומסיבה זו חשוב לבצע איטום אדניות עוד לפני ששותלים בהן צמחים.

ללא איטום מקצועי וללא פתרון ניקוז, המים יחלחלו אל תוך הבטון ויגרמו לנזקים רבים אשר לאורך זמן מחלישים את המבנה ויכולים לגרום לבעיות של רטיבות בקירות ותקרות, בביתכם ובקומות תחתונות.

לאחר האיטום תוכלו ליהנות מצמחיה יפה ופורחת, ללא בעיות איטום. כך תיהנו מאיכות חיים גבוהה וסביבה נעימה.

איטום אדניות בנויות

איטום אדניות יכול להיעשות באמצעות חומרי איטום צמנטיים, או חומרי איטום ביטומניים ואפילו יריעות ביטומניות עבור אדניות גדולות. בטרם הביצוע של איטום אדנית בנויה, חשוב קודם כל לבצע את עבודות ההכנה.

לצורך הכנת האדנית לאיטום יש לבצע סיתות של כל חלקי הטיח או הבטון הרופף מתוך החלק הפנימי של האדנית. במידה וישנם ברזלים או חוטי קשירה מתכתיים, יש לחתוך גם אותם לעומק של כ 2 ס“מ. בכל מקום בו קיימים ליקויי סגרגציה בבטון יש לבצע את התיקון. מקובל להשתמש בתערובות צמנטיות המכילות דבק לטקס. חשוב קודם לשים את שכבת הקישור (פריימר), ולאחרית שכבת איטום.

במהלך עבודות ההכנה חשוב לשים דגש גם על יצירת שיפועים ברצפה. מטרת השיפועים היא לגרום לזרימת מים לכיוון המרזבים.

במקומות בהם רצפת האדנית באה במגע עם קיר האדנית יש לצקת רולקות על מנת להפוך את הזוויות הישרות לעגולות. המטרה הסופית היא שנקבל אדנית ללא שום בליטות או שקעים בבטון. תהליך העבודה עם חומרים צמנטיים דורש גם תהליך אשפרה הנמשך מספר ימים, התהליך מושפע במידה רבה ממזג האוויר. המטרה היא למנוע ייבוש מהיר, דבר הגורם להופעת סדקים.

איטום אדניות בנויות

איטום אדניות

לאחר שהסתיימו עבודות ההכנה וימי האשפרה, ניתן לגשת לאיטום עצמו. איטום אדנית בנויה מתחיל קודם כל באיטום סביב צינור המרזב. ניתן להשתמש בחומרי איטום גמישים, כמו למשל חומר איטום פוליאוריתני. לפני יישום חומר האיטום נמרח פריימר באמצעות מברשת, אך אין למרוח את הפריימר על הצינור עצמו, אלא רק סמוך לצינור. לאחר שהתייבש הפריימר ניתן ליישם את חומר האיטום ויש לחכות 24 שעות עד שחומר האיטום יתייבש.

בטרם ביצוע איטום אדניות בנויות יש להרטיב את שטח האדנית, ואז למרוח את שכבת האיטום הצמנטית. וכאשר שכבת האיטום טרייה נדביק עליה רשת אינטרגלאס (יש לכסות את כל השטח הפנימי כולל הקירות. על רשת האינטרגלאס נמרח את השכבה השנייה. לעתים מורחים גם שכבה שלישית, דקה, על מנת להבטיח כי הרשת מכוסה היטב.

לאחר שסיימנו יש לאפשר לחומר להתייבש בצורה הדרגתית, כלומר שוב לבצע אשפרה. אם האדנית חשופה לשמש ישירה, נרצה לכסות אותה על מנת למנוע התייבשות מהירה.

איטום אדנית בנויה

ט.צ.פתרונות איטום

בטרם תוכלו להתחיל לטפח צמחייה באדניות המרפסת והגג, חשוב לבצע עבודות איטום יסודיות. אלו הן עבודות אותן מבצעים באמצעות קבלן איטום היודע עם אלו חומרי איטום יש לעבוד וכיצד ליישם אותם בצורה הנכונה.

ט.צ. איטום ושיקום מבנים עומדים לרשותכם בכל סוגי עבודות האיטום בבית, בעסק ובמקומות ציבוריים. אנו מטפלים בכל בעיה של נזילות מים ורטיבות. השירותים שלנו כוללים איטום גגות, איטום מרתף, איטום קירות חיצוניים, טיפול בבעיות עיבוי ועוד מגוון בעיות איטום.

עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

 

טל ציוני - קבלן איטום מומחה
המאמר נכתב על ידי

טל ציוני - קבלן איטום מומחה

טל ציוני הוא הבעלים של חברת ט.צ איטום ושיקום מבנים. כבר מעל לעשור שחברתו מספק פתרונות איטום ברמה הגבוהה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח.
בעל תעודת הנדסאי בניין.
מאתר נזילות מוסמך.
צרו איתנו קשר וקבלו הצעת מחיר משתלמת
פתיחה
1
אני כאן לרשותך..
שלום וברכה 👋
איך אוכל לעזור לך?
Call Now Button