איטום גג מרוצף

איטום גג מרוצף בשיטות מתקדמות ללא
צורך בהרמת הריצוף!
איטום גג מרוצף זו המומחיות שלנו! עם ניסיון של מעל לעשור בתחום, אנו מציעים מגוון פתרונות
איטום לגגות מרוצפים ללא צורך בהרמת הריצוף. שירות מקצועי מובטח!

מקצועיות

כל העבודות מבוצעות על ידי קבלן איטום מומחה בעל תעודת הנדסאי בניין ומאתר נזילות מוסמך.

שירות מהלב

מלבד עבודה איכותית, כל לקוח מקבל שירות אדיב ויחס אישי.

ניסיון

דור שני בענף עם המון המלצות וחוות דעת חמות.

אחריות

אנחנו מעניקים אחריות מלאה בכתב על כל עבודה.

איטום גגות מרוצפים בדומה לאיטום מרפסות הוא פעולה חשובה שיש להקפיד עליה בשל מגוון סיבות שונות. ישנן מספר שיטות עיקריות שבאמצעותן ניתן לאטום גגות מרוצפים, חלקן טובות יותר וחלקן פחות, אך הדבר המהותי ביותר שיש להקפיד עליו בעת איטום גג מרוצף הוא אנשי המקצוע שמבצעים את העבודה. בחירה באנשי מקצוע לא מיומנים עלולה להותיר אתכם עם נזקים יקרים – הן כלכליים והן בריאותיים, ומסיבה זו, מדובר באלמנט חשוב שאין להתפשר עליו. בחברת ט.צ איטום ושיקום מבנים, אנו מבצעים איטום לגגות מרוצפים במספר שיטות שונות, תוך שאנו מקפידים על ביצוע עבודה יסודית ומקיפה. לפניכם כל מה שצריך לדעת על איטום גג מרוצף ועל שירות האיטום הספציפי שאנו מציעים ללקוחותינו.

מתי ולמה צריך לאטום את הגג?

מטבע הדברים, גגות חשופים יותר לפגעי מזג האוויר, ובכלל זה גשמים. במצבים בהם הגג מרוצף, תיתכן חדירה של מים אל מבין האריחים, עניין אשר נקרא בעגה המקצועית "רטיבות קפילארית". משמעות הדבר היא שכאשר מים חודרים דרך האריחים שבגג, הם למעשה "נלכדים" שם ולא נותר להם אלא להתאדות דרך דופן הקירות. באופן זה, המים מגיעים אל שכבת הבטון של המבנה וגורמים לו לנזקים ולרטיבות.

איטום גג מרוצף

לאורך זמן, מצב זה עלול לגרום למגוון של בעיות, ובכלל זה התנפחות של התקרה, שינויי צבע, קילופים, התפתחות של עובש – אשר לכשעצמו נחשב למסוכן מאוד ועוד. חשוב להבין כי תופעה זו יכולה להיגרם בשל חשיפה לכל מקור של מים, והיא אינה אקסקלוסיבית רק לעונת החורף. בנוסף, הנזקים שנגרמים כתוצאה מהרטיבות עלולים להתפתח באיטיות, כך שייתכן שלא נבחין בהם עד שהמצב יחמיר. כיוון שמדובר בנזקים אשר עלולים להשפיע על הבריאות שלנו, כמו גם שהטיפול בנזקים אלה עלולים להגיע לסכומים בלתי מבוטלים, חשוב לוודא כי אין כשלים באיטום הגג, ובמידת הצורך, לתקן את האיטום באופן מידי.

באופן עקרוני, ישנן שתי דרכים לאיטום גגות מרוצפים: איטום על גבי האריחים, כלומר ללא פירוק הריצוף, ואיטום עם פירוק הריצוף.

איטום עם פירוק הריצוף

איטום עם פירוק הריצוף הוא ללא ספק הדרך הטובה והמומלצת ביותר לביצוע עבודת האיטום. בשיטה זו, אנשי המקצוע למעשה מרימים את ריצוף הגג, מבצעים את האיטום ואז מניחים את האריחים חזרה במקומם. מדובר בדרך המקצועית והבטוחה ביותר לאיטום גג מרוצף, שכן בשיטה זו, קבלן האיטום לא רק מרים את הריצוף עצמו, אלא גם את כל המילוי שתחתיו, ומבצע איטום יסודי ביותר שיחזיק מעמד למשך שנים רבות. תהליך העבודה בשיטה זו מתאפיין בלא מעט שלבים:

פירוק האריחים – השלב המלכלך ביותר בתהליך.

יצירת סף הפרדה – יצירת חגורת בטון, שתפקידה למנוע מהרטיבות לעבור משכבת המילוי החיצונית לתוך שכבת הבטון הפנימית של הגג.

מריחת פריימר – "פריימר" הוא חומר שתפקידו לקשר בין כל חומרי האיטום ולשפר את האחיזה שלהם בתשתית.

בדיקה של הרולקות – "רולקות" הן נקודות ההשקה בין הקיר לרצפה, מהן המים נוטים לחדור למבנה.

התקנת יריעות ביטומניות – פריסת שתי שכבות של יריעות ביטומניות שחורות. יש לציין כי היריעות מגיעות בשני גדלים עיקריים: 5 מ"מ ו-4 מ"מ. אנו ממליצים על היריעות העבות יותר, שכן הן עמידות יותר לאורך זמן.

בדיקות הצפה – ביצוע הצפה מבוקרת לגג במשך 48 שעות על מנת לוודא שאין כשלים באיטום. רק לאחר שלב זה, נתקין את הריצוף החדש.

על אף שמדובר בשיטה הטובה והיעילה ביותר לאיטום גגות מרוצפים, חשוב לדעת שגם היא לא חפה מחסרונות – כאשר אחד מהם הוא המחיר. בשונה משיטת האיטום ללא פירוק הריצוף, שיטה זו מתאפיינת במחיר גבוה יחסית בשל העבודה הרבה הכרוכה בה. עם זאת, בשל העובדה שמדובר בשיטה יסודית יותר, באופן טבעי, תוצאותיה גם יחזיקו מעמד לזמן רב יותר – עניין אשר בטווח הרחוק עשוי דווקא לחסוך לנו לא מעט כסף. חיסרון נוסף נעוץ בעובדה שאיטום בשיטה זו אורך זמן רב יותר.

איטום ללא פירוק הריצוף

כאמור, בשיטה זו האיטום מתבצע על גבי האריחים. אין ספק כי מדובר בשיטה פחות טובה לאיטום גג מרוצף, אך עם זאת, מדובר בשיטה המאפשרת לבצע איטום גם מבלי שנידרש להוצאה כספית גדולה, ועל כן היא יכולה להיות רלוונטית ואף יעילה מאוד במקרים מסוימים. ניתן ליישם את השיטה בשתי דרכים עיקריות: באמצעות ביצוע איטום על גבי הריצוף הקיים או באמצעות הדבקת אריחים חדשים על גבי הריצוף הקיים.

איטום גג מרוצף

איטום על גבי הריצוף הקיים – בחברת ט.צ איטום ושיקום מבנים, אנו מבצעים איטום גג מרוצף בשיטה זו באופן הבא: קבלן האיטום חורץ את הפוגות שבין האריחים וממלא אותן מחדש באמצעות רובה אפוקסית דו-רכיבית. הסיבה שאנו עושים שימוש ברובה זו ולא ברובה אקרילית, היא שבניגוד לרובה האפוקסית הדו-רכיבית, הרובה האקרילית אינה אטומה למים. לסיום, קבלן האיטום מניח על גבי האריחים שכבת איטום שקופה נוספת.

הדבקת אריחים חדשים – שיטה זו נחשבת למעט טובה יותר. במסגרת העבודה, נבצע איטום של האריחים הקיימים ונדביק עליהם אריחים חדשים.

למה אנחנו?

חשוב מאוד להבין כי בדומה לסוגי איטום אחרים, גם איטום גג מרוצף דורש ניסיון רב וידע מקצועי נרחב. חברתנו, ט.צ איטום ושיקום מבנים, מתמחה ספציפית בתחום זה, וכל השירותים שאנו מציעים ללקוחותינו מתבצעים על ידי קבלן איטום מומחה, דור שני בענף האיטום, אשר מחזיק בתעודת הנדסאי בניין ומאתר נזילות מוסמך. אנו לא רק דואגים לספק ללקוחותינו שירות מקצועי ואדיב, אלא גם מעניקים אחריות מלאה בכתב על כל העבודות שאנו מבצעים – כך שאתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שאתם נמצאים בידיים טובות.

בחברת ט.צ איטום ושיקום מבנים, אנו מבצעים כל עבודת איטום תוך הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר. בטרם ביצוע העבודה, אנו דואגים לשלוח איש מקצוע לבקר בשטח, על מנת שיוכל לאתר את מקור הנזילה או הבעיה באמצעות ציוד טכנולוגי מתקדם, מבלי לפגוע בתשתית ובמבנה הקיימים. לאחר מכן, אנו מנסחים חוזה עבודה מפורט והוגן עבור שני הצדדים, אשר כולל כמובן את הצעת המחיר, ורק לאחר שהכל ברור, מובן ומוסכם על כולם, אנו ניגשים לביצוע העבודה.

זקוקים לאיטום גג מרוצף? צרו עמנו קשר עוד היום, ונשמח מאוד לעמוד לרשותכם.

טל ציוני - קבלן איטום מומחה
המאמר נכתב על ידי

טל ציוני - קבלן איטום מומחה

טל ציוני הוא הבעלים של חברת ט.צ איטום ושיקום מבנים. כבר מעל לעשור שחברתו מספק פתרונות איטום ברמה הגבוהה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח.
בעל תעודת הנדסאי בניין.
מאתר נזילות מוסמך.
צרו איתנו קשר וקבלו הצעת מחיר משתלמת
פתיחה
1
אני כאן לרשותך..
שלום וברכה 👋
איך אוכל לעזור לך?
Call Now Button