מקצועיות

כל העבודות מבוצעות על ידי קבלן איטום מומחה בעל תעודת הנדסאי בניין ומאתר נזילות מוסמך.

שירות מהלב

מלבד עבודה איכותית, כל לקוח מקבל שירות אדיב ויחס אישי.

ניסיון

דור שני בענף עם המון המלצות וחוות דעת חמות.

אחריות

אנחנו מעניקים אחריות מלאה בכתב על כל עבודה.

איטום בתים הוא פעולה חשובה מאוד, בין אם מדובר בעבודות איטום בית פרטי, או איטום דירות ובנייני מגורים. איטום בית מסייע למנוע בעיות של רטיבות, והוא יכול לתרום גם לבידוד התרמי של המבנה. המענה לבעיות הרטיבות מסייע למנוע שרשרת של בעיות הפוגעות בחוזק המבנה והורסות אותו במשך השנים, וזוהי הסיבה המרכזית לחשיבותו הגדולה.

חשוב לבצע איטום בית כבר בשלבים הראשונים של הבנייה. קבלן איטום תמיד חייב להיות בתמונה על מנת להבטיח כי כל שלבי הבנייה יכללו את עבודות האיטום הנדרשות. יש דברים שאם לא עושים אותם נכון כבר בשלבי הבנייה, זו תהיה ’בכייה לדורות‘, כמו למשל סוגיות הקשורות לאיטום מרתפים ומבנים תת קרקעיים.

מלבד ההשקעה הראשונית באיטום המבנה, חשוב גם לטפל באיטום באופן תקופתי. במהלך השנים מתעוררות בעיות בעקבות הבלאי הטבעי של חומרי הבנייה. אתם עשויים להבחין בבעיות איטום, כמו למשל סימני רטיבות על הקירות. בעיות אלו דורשות מענה ולכן. חשוב למהר לפנות לקבלן איטום ולא להזניח בעיות.

רבים חושבים כי איטום בתים נוגע אך ורק לנושא של חדירת מי גשמים. אכן מי הגשמים הם בעיה שחשוב לטפל בה, אך עבודות האיטום הן שונות ומגוונות. קבלני איטום מטפלים גם בבעיות של נזילות מים מתוך צנרת, בעיות עיבוי והופעת עובש על קירות.

איטום בתים

איטום בית פרטי

אז מה כוללות עבודות של איטום בית?

קבלני איטום מטפלים במגוון סוגים של בעיות איטום, מניעת בעיות איטום ושיקום הנזקים שנגרמו. ברשימת הבעיות שניתן לקבל עבורן מענה ניתן להזכיר: איטום מרתפים, איטום חלונות, איטום גגות בטון, איטום גגות רעפים, איטום גגות מרוצפים, איטום מרפסות, תיקון מרזבים, איטום אדניות ועוד.

להלן כמה דוגמאות:

איטום חלונות – עבודות איטום המונעות חדירת מים דרך החלון. מים יכולים לחדור דרך המסילות, סף החלון ונקודות שונות. חשוב למנוע את כל אפשרויות החדירה של המים, וגם להקפיד על שיפוע וחומרי איטום.

איטום אדניות – לעתים אנשים מחזיקים אדניות בנויות על גג ביתם או במרפסת. זוהי הזדמנות נהדרת ליהנות מגינה אורבנית, אך יש לבצע עבודות איטום מתאימות, אחרת בעיות הרטיבות יגרמו נזק גדול למבנה.

איטום רצפת מרפסת – מרפסת השמש שלכם היא מקום נהדר לבלות בו. אך כאשר הגשמים מגיעים המים יכולים לחלחל דרך הריצוף ולהחליש את הבטון התומך במרפסת. בניגוד לפנים הבית, המרפסת חשופה יותר למים וחשוב לטפל בכל הבעיות. חשוב גם להקפיד על ניקוז המים.

ובהתאם לעבודות השונות, קבלני האיטום משתמשים בשיטות איטום שונות, והיצע גדול של חומרי איטום. תמיד יש לדעת להתאים את שיטת האיטום למאפייני המבנה ומאפייני הסביבה. לכל חומר יש את היתרונות והחסרונות שלו, ובהתאם לכך מתאים למטרות אחרות.

איטום בסנפלינג – בהזדמנות זאת נרצה לדבר על הסוגיה של איטום באמצעות סנפלינג. ככל שהערים שלנו הופכות לצפופות, כך הבניינים שלנו הופכים להיות יותר גבוהים. והדבר מספק אתגרים חדשים לעבודות האיטום. הגובה הרב יוצר קשיים בהגעה אל הנקודות בהן רוצים לבצע תיקוני איטום. אחת האפשרויות בעזרת ניתן לבצע עבודות איטום בגובה היא באמצעות גלישת סנפלינג. כמובן שכאן נדרשות שתי יכולות מקצועיות שונות – גם הידע בעבודות איטום, וגם הידע בסנפלינג מקצועי.

איטום בית

חומרי איטום

בין שיטות האיטום וחומרי האיטום בהם משתמשים ישנו איטום באמצעות יריעות ביטומניות, איטום באמצעות זפת (שיטה שכבר אינה נפוצה), איטום בהתזה, איטום בהזרקה ועוד. ומבחינת חומרי האיטום ישנם חומרי איטום פוליאוריטנים, חומרי איטום צמנטיים, ביטומניים, אקריליים ועוד.

בחירת שיטת האיטום וחומרי האיטום, זו המומחיות של קבלן איטום בתים. שימוש בחומרי איטום לא מתאימים, לא יפתור את הבעיה. עבודה חובבנית תגרום לירידת ההשקעה לטמיון.

איטום בית

חולמים על בניית בית פרטי, או אולי שיפוץ בבית הקיים? חפשו קבלן לצורך איטום בית פרטי. הקבלן יבחן את תכניות הבנייה, ויתכנן את עבודות האיטום בהתאמה למאפייני הסביבה, המבנה וחומרי הבנייה בהם אתם משתמשים.

לעתים נראה כי אתם יכולים לחסוך, ולעגל פינות. אבל זה מה שבסוף עולה לכם ביוקר. כל עבודת איטום שלא נעשתה בצורה מקצועית, במהרה תגרום לנזק. בחלוף ימים, שבועות וחודשים אתם צפויים להתחיל לראות סימנים של רטיבות ועובש על הקירות, התקלפות של טייח, היווצרות של סדקים ותהליכי בלאי שרק הולכים ומחמירים.

אין מדובר במותרות, חובה לבצע איטום מקצועי.

איטום בית פרטי

איטום בתים

כבר למעלה מעשור שאנו מספקים שירותים לקהל לקוחותינו המרוצים. אנו מלווים את לקוחותינו בהליכי הבנייה ומבטיחים כי עבודות האיטום יתבצעו בצורה הטובה ביותר. אנו מעניקים שירותים של שיקום מבנים ומטפלים בתחזוקה שוטפת.

החברה בהנהלתו של טל ציוני, הנדסאי בניין ומאתר נזילות מוסמך. אל תהססו לפנות אלינו בכל שאלה.

עקבו אחרינו גם באמצעות דף הפיסבוק

 

טל ציוני - קבלן איטום מומחה
המאמר נכתב על ידי

טל ציוני - קבלן איטום מומחה

טל ציוני הוא הבעלים של חברת ט.צ איטום ושיקום מבנים. כבר מעל לעשור שחברתו מספק פתרונות איטום ברמה הגבוהה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח.
בעל תעודת הנדסאי בניין.
מאתר נזילות מוסמך.
צרו איתנו קשר וקבלו הצעת מחיר משתלמת
פתיחה
1
אני כאן לרשותך..
שלום וברכה 👋
איך אוכל לעזור לך?
Call Now Button