איטום מרפסת ללא פירוק ריצוף

איטום מרפסת ללא פירוק ריצוף -
פתרונות איטום לטווח הארוך
איטום מרפסת ללא פירוק הריצוף זו המומחיות שלנו! אנו מציעים שלל פתרונות איטום מתקדמים
לאיטום מרפסות מרוצפות עם דגש על ביצוע עבודה מקצועית ללא פשרות.

מקצועיות

כל העבודות מבוצעות על ידי קבלן איטום מומחה בעל תעודת הנדסאי בניין ומאתר נזילות מוסמך.

שירות מהלב

מלבד עבודה איכותית, כל לקוח מקבל שירות אדיב ויחס אישי.

ניסיון

דור שני בענף עם המון המלצות וחוות דעת חמות.

אחריות

אנחנו מעניקים אחריות מלאה בכתב על כל עבודה.

על אף שמדינת ישראל היא אינה מדינה ברוכת גשמים, ביצוע איטום איכותי למרפסות הוא בכל זאת עניין חשוב שיש להקפיד עליו. בט.צ איטום ושיקום מבנים, אנו מבצעים פעולה זו בשתי דרכים עיקריות: איטום מרפסת ללא פירוק ריצוף, ואיטום המרפסת עם פירוק הריצוף. על אף שבאופן עקרוני, אנו ממליצים תמיד לפרק את הריצוף במרפסת על מנת לבצע איטום איכותי ויסודי יותר, ישנם מצבים בהם ניתן בהחלט לבצע איטום מרפסת ללא פירוק ריצוף.

כך או כך, אנשי המקצוע המנוסים בחברתנו ידעו להמליץ לכם על הדרך הטובה ביותר לביצוע איטום במרפסת הספציפית שלכם, תוך התחשבות מלאה בצרכים, בתקציב שלכם ובפרמטרים נוספים. לפניכם כל מה שצריך לדעת על איטום מרפסת ללא פירוק ריצוף ועם פירוק הריצוף, ובכלל זה היתרונות והחסרונות של כל שיטה והאופן שבו האיטום מתבצע בחברתנו.

מתי ולמה חשוב לבצע איטום למרפסת?

תפקידו העיקרי של האיטום במרפסת, הוא למנוע ממים לחלחל אל שכבת הבטון שמתחת לאריחי המרפסת ולגרום לנזקים כתוצאה מהרטיבות. במקרים בהם קיים כשל באיטום, מי הגשמים, כמו גם המים שמשמשים לשטיפת המרפסת, למעשה "נכלאים" מתחת לאריחים ונאלצים להתנדף אל שכבת הבטון. עניין זה יוצר מצב של לחות ורטיבות בבטון, אשר עלול לגרום למגוון של בעיות שונות – החל מנזקי עובש, שנחשבים למפגע תברואתי רציני לכשעצמם, ועד להתפוררות ולהיחלשות של הבטון עצמו, עניין אשר יכול לסכן משמעותית את דרי הבית.

חשוב לדעת כי לעיתים, לא ניתן יהיה להבחין בבעיה באיטום עד שלבים מאוחרים יותר, שידרשו כבר טיפול נרחב ויגררו עמם הוצאות כבדות. מסיבה זו, חשוב מאוד לוודא כי אין בעיה כלשהי במערכת האיטום, ובמידה ומתגלה בעיה – לטפל בה במהירות האפשרית על מנת להימנע מנזקים נוספים.

איטום מרפסת ללא פירוק ריצוף

בשונה ממה שנהוג לחשוב, יש להקפיד לוודא שהאיטום במרפסת נותר חזק ואיכותי בכל ימות השנה, ולא רק בעונת החורף. הסיבה לכך היא האקלים הייחודי הקיים בארץ, אשר מתאפיין בשילוב של שמש קופחת וממטרי גשם קצרים וחזקים. השמש החזקה מייבשת את חומרי האיטום ומחלישה אותם, והגשם הקצר והחזק מפורר אותם כליל. בנוסף, רובנו נוהגים לשטוף את המרפסת על בסיס קבוע, כך שהיא חשופה למים לא רק בעונת החורף.

איטום מרפסת עם פירוק הריצוף

איטום המרפסת עם פירוק הריצוף היא ללא ספק הדרך הטובה והיסודית ביותר לביצוע האיטום. בתהליך העבודה, קבלן האיטום ירים את הריצוף ואת המילוי שתחתיו, יבצע איטום יסודי ומקצועי – כאשר בחברתנו האיטום מתבצע באמצעות יריעות ביטומניות איכותיות ועמידות, ולסיום יניח חזרה את האריחים במקומם. על אף שמדובר בשיטת איטום יעילה ביותר, אשר תוצאותיה נשמרות למשך שנים רבות, חשוב לדעת כי יש לה שני חסרונות עיקריים. החיסרון הראשון הוא העלות – איטום מרפסת עם פירוק הריצוף כרוך בעלויות גבוהות יותר מאיטום מרפסת ללא פירוק ריצוף, שכן מדובר בעבודה יסודית, ארוכה וקשה יותר. החיסרון השני הוא שמטבע הדברים, איטום מרפסת עם פירוק הריצוף הוא תהליך שאורך זמן רב יותר מאיטום מרפסת ללא פירוק ריצוף.

איטום מרפסת ללא פירוק ריצוף

איטום מרפסת ללא פירוק ריצוף

בדומה לאיטום גגות מרוצפים ללא הרמת הריצוף, גם איטום מרפסת ללא פירוק ריצוף יכול להתבצע בשתי דרכים עיקריות:

איטום על גבי הריצוף הקיים – בשיטה זו, קבלן האיטום יחרוץ את הפוגות שבין האריחים וימלא אותן מחדש ברובה. בחברת ט.צ איטום ושיקום מבנים, אנו עושים שימוש ברובה אפוקסית דו רכיבית ולא ברובה אקרילית, שכן הרובה האקרילית אינה אטומה למים ונחשבת פחות טובה לצרכי איטום. לסיום נניח שכבת איטום נוספת, שקופה, על גבי כל האריחים.

הדבקת אריחים חדשים – שיטה מעט טובה יותר, במסגרתה לאחר האיטום, יודבקו אריחים חדשים על גבי האריחים הקיימים.

על אף שכאמור, איטום מרפסת ללא פירוק ריצוף או איטום גג מרוצף ללא פירוק ריצוף הוא איטום פחות יסודי, אין ספק כי יש לו את היתרונות שלו, כשבראשם מהירות העבודה ועלות נמוכה יותר בהשוואה לאיטום עם פירוק הריצוף.

למה אנחנו?

חברת ט.צ איטום ושיקום מבנים היא חברה מקצועית ואמינה, המחזיקה באנשי מקצוע שהם דור שני בענף האיטום. כל העבודות בחברתנו מתבצעות על ידי קבלן איטום מומחה, מיומן ומקצועי, אשר מחזיק בתעודת מאתר נזילות מוסמך ותעודת הנדסאי בניין. אנו מקפידים לא רק על רמה מקצועית גבוהה ביותר, אלא גם על שירות נגיש, אדיב ונעים, שמתאפיין במענה סבלני לכל השאלות וגמישות מקסימלית לצרכי הלקוחות שלנו. בנוסף, כיוון שאנו מאמינים בלב שלם באיכות השירות והעבודה שלנו, אנו מספקים ללקוחותינו אחריות מלאה בכתב על כל עבודה שאנו מבצעים.

איטום מרפסת ללא פירוק ריצוף

איך אנחנו עובדים?

על מנת להבטיח את איכות העבודה שלנו, תהליך העבודה בחברתנו נעשה באופן מובנה ומתודי. תחילה, אנו שולחים לשטח איש איטום מקצועי ומיומן, שיוכל לאתר את מקור הנזילה באמצעות ציוד טכנולוגי מתקדם, תוך הקפדה יתרה שלא לפגוע במבנה הקיים. רק לאחר שאנו מאתרים את מקור הבעיה ומבינים את ההיקף שלה, אנו ניגשים לתמחור העבודה, בהתחייבות למחירים הוגנים ונוחים. לאחר מכן אנו מנסחים חוזה עבודה מסודר והוגן שמקובל על כל הצדדים וכולל פירוט נרחב של העבודה על כל שלביה. רק לאחר שאנו מסיימים את התהליך הזה, אנו ניגשים לבצע את העבודה עצמה. כאמור, כלל העבודות בחברתנו מתבצעות על ידי אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים, ותחת פיקוח של הנדסאי בניין ומאתר נזילות מוסמך.

אם אתם זקוקים לאיטום מרפסת ללא פירוק ריצוף או לאיטום גג מרוצף ללא פירוק ריצוף – הגעתם למקום הנכון. צרו עמנו קשר עוד היום, ונשמח לסייע לכם לאתר את מקור הבעיה ולטפל בה במהירות האפשרית, כך שתוכלו להימנע מעלויות או בעיות נוספות בהמשך.

טל ציוני - קבלן איטום מומחה
המאמר נכתב על ידי

טל ציוני - קבלן איטום מומחה

טל ציוני הוא הבעלים של חברת ט.צ איטום ושיקום מבנים. כבר מעל לעשור שחברתו מספק פתרונות איטום ברמה הגבוהה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח.
בעל תעודת הנדסאי בניין.
מאתר נזילות מוסמך.
צרו איתנו קשר וקבלו הצעת מחיר משתלמת
פתיחה
1
אני כאן לרשותך..
שלום וברכה 👋
איך אוכל לעזור לך?
Call Now Button