איתור נזילות

איתור נזילות מים על ידי מאתר מוסמך -
ציוד מתקדם לדיוק מרבי!
איתור נזילות מים סמויות באמצעות טכנולוגיות מתקדמות להבטחת מרב הדיוק ומינימום הרס.
שירות מקצועי, יחס אישי, ומחירים משתלמים. חייגו עכשיו לשיחת ייעוץ ופרטים נוספים

מקצועיות

כל העבודות מבוצעות על ידי קבלן איטום מומחה בעל תעודת הנדסאי בניין ומאתר נזילות מוסמך.

שירות מהלב

מלבד עבודה איכותית, כל לקוח מקבל שירות אדיב ויחס אישי.

ניסיון

דור שני בענף עם המון המלצות וחוות דעת חמות.

אחריות

אנחנו מעניקים אחריות מלאה בכתב על כל עבודה.

איתור נזילות הוא שירות שמטרתו לאתר את מקורן של נזילות סמויות או גלויות. לרוב, איתור נזילות יתבצע כאשר יופיעו סימני רטיבות בבית, או כאשר חשבון המים שיתקבל יהיה גבוה במיוחד ללא סיבה ניכרת לעין. על אף שנדמה כי איתור נזילות הוא עניין פשוט יחסית, חשוב להבין שכאשר מתרחשת נזילה כלשהי – ובייחוד כאשר היא סמויה מהעין – לא תמיד ניתן לדעת מהיכן היא מגיעה, ויש להיעזר באנשי מקצוע על מנת למצוא את מקורה.

בחברת ט.צ איטום ושיקום מבנים אנו מעסיקים אנשי צוות מיומנים ומנוסים, דור שני בענף האיטום, אשר מחזיקים גם בתעודת הנדסאי בניין ומאתר נזילות מוסמך. אנו דואגים לאתר את הנזילה תוך שימוש בציוד מקצועי, ולטפל בבעיה באופן הטוב והיעיל ביותר על מנת למנוע ממנה להפוך למורכבת וקשה יותר בהמשך. לפניכם כל מה שצריך לדעת על איתור נזילות ועל האופן שבו העבודה מתבצעת בחברתנו.

שימוש בציוד המתקדם בשוק לקבלת דיוק מרבי

בעבר, כאשר התעורר חשד לנזילה בבית, היינו נדרשים להזמין אינסטלטור שהיה מנסה להבין מהו מקור הנזילה באמצעות ניסוי וטעיה. בתהליך זה, האינסטלטור לרוב היה שובר את האזור החשוד על מנת לבדוק אם אכן מדובר באזור הבעייתי, וממשיך לשבור אזורים נוספים בבית, עד שהיה מגיע למקור התקלה. כפי שניתן להבין, מדובר בשיטה לא אידיאלית בלשון המעטה לאיתור נזילות מים.

איתור נזילות

למרבה המזל, כיום ישנן שיטות מתקדמות וחדשניות לאיתור נזילות, שאינן דורשות מאיתנו להרוס את האזור החשוד בנזילה – עניין אשר חוסך לכם לא רק אי סדר ושיפוצים, אלא גם כסף. להלן הציוד שאנו עושים בו שימוש בחברתנו כדי לאתר נזילות, ללא הרס:

  • מצלמה תרמית – מצלמה תרמית היא מצלמה שמזהה הבדלי טמפרטורות, וכך למעשה מאפשרת להבחין במקור הנזילה באופן מדויק ונקודתי. לרוב, השימוש במצלמה התרמית יתבצע למטרות איתור של נזילת מים חמים, שכן במים קרים, האינדיקציה שהמצלמה תספק לנו לא תהיה מדויקת דיה.
  • מצלמת סיב אופטי – מצלמת סיב אופטי היא מצלמת וידאו קטנה במיוחד, שמורכבת על מעין סיב גמיש ומכילה תאורה איכותית. גודלה הקטן של המצלמה, מאפשר להחדיר אותה בקלות לאזורים שהגישה אליהם מוגבלת – הן פיזית והן ויזואלית. המצלמה מאפשרת שידור תמונה או וידאו באיכות גבוהה לאנשי המקצוע, כך שיוכלו לראות היטב את מקור הנזילה.
  • גלאי לחות – גלאי לחות, כשמו כן הוא: מטרתו לתת אינדיקציה לאזורים לחים יותר, וכך למעשה לאתר את מקור הנזילה.
  • שעוני לחץ לבדיקת צנרת מים – שעונים שמטרתם לבדוק את לחץ המים בצינורות, וכפועל יוצא מזה – את תקינות הצנרת. לרוב, שעונים אלה ישמשו כאמצעי עזר לאיתור נזילות מים.
  • בלונים להצפת קווי ניקוז ומרזבים – בלונים הם אמצעים המשמשים ליצירת מעין "פקק" או סתימה מלאכותית בצנרת, ומטרתם לבדוק האם קיימת נזילה סמויה בצינורות. תחילה, אנשי המקצוע ירוקנו את הצנרת ממים, יחדירו אליה את הבלון וינפחו אותו. לאחר מכן, הם יזרימו לצנרת מים, ויבדקו אם המרזב או הכיור הסמוכים מוצפים במים. במידה והמרזב או הכיור לא יוצפו במים, העניין יעיד על נזילה בצנרת.
  • צילום צנרת – צילום צנרת מתבצע באמצעות החדרת מצלמת סיב אופטי או מצלמה על גבי רובוט לצינור מסוים, במטרה לבדוק האם הוא תקין. מדובר בבדיקה ויזואלית, המאפשרת לבדוק אם והיכן קיימת נזילה.
  • גלאי גז – גלאי גז ישמש אותנו לאיתור נזילות במקרים בהם מדובר בנזילה של מים קרים, או בכל מצב אחר בו המצלמה התרמית אינה מצליחה לזהות את מקור הנזילה. איתור נזילות מים באמצעות גלאי גז יחייב שימוש בגז מתאים, כמו גם בגלאים מיוחדים לזיהוי גז.
  • גלאי שמע – גלאי שמע הוא גלאי הפועל על בסיס גלי קול, ומשמש לרוב לאיתור פיצוץ בצנרת. במקומות בהם קיימים פיצוצים בצנרת ישנה זרימה חזקה של מים, שמתבטאת בצליל או רעש חזק שאותו יכול לאתר גלאי השמע.

מדוע חשוב לאתר את הנזילה בזמן?

מטבע הדברים, נזילה שאינה מטופלת במהירות ובאופן טוב, עלולה לגרום למגוון נזקים – אשר ימשיכו להחריף כל עוד לא נעשו פעולות להפסקת הנזילה. בין היתר, נזילות עלולות לגרום לנזקים כמו טפטוף, רטיבות, קילופים בקיר, ירקת, הצטברות של עובש ועוד. בעוד שחלק מהנזקים הללו הם אסתטיים וקלים יחסית, חלקם גם עלולים לסכן משמעותית את בריאותנו. שאיפה של נבגי עובש, למשל, עלולה לגרום לבעיות במערכת הנשימה, ואף למחלות כרוניות. כמו כן, נזילה שאינה מטופלת באופן מהיר, עלולה לגרור עמה תיקונים רבים בהמשך – עניין אשר עשוי להסתכם בסכומי כסף לא מבוטלים. מסיבות אלה ועוד, חשוב לאתר את הנזילה ולטפל בה במהירות האפשרית.

איתור נזילות

ט.צ איטום ושיקום מבנים: איתור נזילות על ידי אנשי מקצוע מוסמכים

ט.צ איטום ושיקום מבנים היא חברת איטום ותיקה ומקצועית, שמתמחה בין היתר גם באיתור נזילות במגוון של שיטות ואמצעים שונים. בחברתנו מועסקים אנשי מקצוע מיומנים, אשר מחזיקים בכל ההכשרות הנדרשות בתחום. איתור נזילות מים בחברתנו מתבצע ללא כל נזק ועל ידי מאתר נזילות מוסמך, המחזיק גם בתעודה של הנדסאי בניין ומשמש כקבלן איטום. השילוב בין שלושת ההכשרות הללו, מאפשר לנו לספק ללקוחותינו את השירות המקיף והמקצועי ביותר, שכן אנו יודעים לא רק לאתר את התקלה, אלא גם לטפל בה באופן המיטבי. אנו מקפידים לא רק על יחס אדיב ומקצועי, אלא גם על מחירים נוחים ושווים לכל כיס, מתוך הבנה שהשירות שאנו מספקים ללקוחותינו הוא שירות הכרחי ולא מותרות.

איתור נזילות

חושדים שיש לכם נזילה? אל תתמהמהו והזמינו אנשי מקצוע לאיתור הבעיה עוד היום. חברתנו תשמח לעמוד לרשותכם ולספק לכם שירות מקצועי ואיכותי, שיפתור את הבעיה במהירות ויאפשר לכם להימנע מעלויות גבוהות יותר בהמשך

טל ציוני - קבלן איטום מומחה
המאמר נכתב על ידי

טל ציוני - קבלן איטום מומחה

טל ציוני הוא הבעלים של חברת ט.צ איטום ושיקום מבנים. כבר מעל לעשור שחברתו מספק פתרונות איטום ברמה הגבוהה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח.
בעל תעודת הנדסאי בניין.
מאתר נזילות מוסמך.
צרו איתנו קשר וקבלו הצעת מחיר משתלמת
פתיחה
1
אני כאן לרשותך..
שלום וברכה 👋
איך אוכל לעזור לך?
Call Now Button