חברת איטום

חברת איטום מומלצת - מומחים באיטום
גגות, מרפסות, מבנים ועוד
מחפשים חברת איטום? ט.צ איטום ושיקום מבנים מתמחים בפתרונות איטום מתקדמים לבעיות
איטום מורכבות! איטום גגות, איטום מרפסות, איטום קירות חיצוניים ועוד...

מקצועיות

כל העבודות מבוצעות על ידי קבלן איטום מומחה בעל תעודת הנדסאי בניין ומאתר נזילות מוסמך.

שירות מהלב

מלבד עבודה איכותית, כל לקוח מקבל שירות אדיב ויחס אישי.

ניסיון

דור שני בענף עם המון המלצות וחוות דעת חמות.

אחריות

אנחנו מעניקים אחריות מלאה בכתב על כל עבודה.

על אף שאנשים רבים לא נוטים לתת עליהן את הדעת, פעולות איטום הן בין הפעולות החשובות ביותר שיש לבצע בכל מבנה, ולא בכדי. פעולות אלה מסייעות לשמור על שלמות המבנה, מונעות בעיות עתידיות ומעל לכל – שומרות על בטחון האנשים שמבקרים במבנה או מתגוררים בו.

אם נתקלתם בבעיית איטום בבניין, בבית הפרטי או אף במשרד שלכם – יש לטפל בה באופן מיידי, על מנת למנוע ממנה לגדול ולגרור אחריה פעולות איטום מורכבות יותר, שמטבע הדברים, יהיו כרוכות גם בעלויות גבוהות יותר. על מנת שתוכלו לוודא שהבעיה מטופלת באופן טוב ומקיף, יש לבחור בחברת איטום מקצועית, אשר מחזיקה באנשי מקצוע מיומנים ומנוסים – בדיוק כמו חברתנו, ט.צ איטום ושיקום מבנים. לפניכם שירותי האיטום שכל אדם חייב להכיר, כמו גם הדברים שאתם צריכים לדעת על כל אחד ואחד מהשירותים הללו.

איטום גגות

איטום גגות הוא משהו שיש להקפיד עליו בכל חודשי השנה, שכן חומרי האיטום שעל הגג עשויים להיחלש בשל פגעי מזג האוויר – בהם גם השמש החזקה שמאפיינת את מדינתנו. כאשר מתעוררת באיטום בעיה שאינה מטופלת לאורך זמן, היא עלולה לגרום לנזקים משמעותיים – כאלה שיכולים לסכן את בטחון הדרים במבנה. מסיבה זו, חשוב לטפל בבעיה בהקדם האפשרי באמצעות ביצוע איטום איכותי.

כיום קיימות לא מעט שיטות שבאמצעותן ניתן לבצע איטום גגות, וקצרה היריעה מלהרחיב על כולן. עם זאת, השיטה החזקה, היעילה והטובה ביותר לביצוע הפרוצדורה הזו היא ללא ספק יריעות ביטומניות, ולכן זוהי גם שיטת האיטום המועדפת על חברתנו. במסגרת עבודת האיטום, אנו מלחימים את היריעות הביטומניות אחת לשנייה לצורך יצירת מעין "שטיח" עמיד על הגג, שיספק לו לא רק איטום איכותי ביותר, אלא גם בידוד תרמי. איטום כזה, שנעשה באמצעות אנשי מקצוע מיומנים – כמו אלה שקיימים בחברתנו, יחזיק מעמיד למשך שנים רבות, ויספק לדיירי המבנה שקט נפשי לזמן ממושך.

איטום מרפסות

מטבע הדברים, מרפסות חשופות תמיד למים ולרטיבות – בין אם בשל הגשמים ובין אם בשל פעולות הניקיון שמבוצעות בהן אחת לתקופה. במרפסות קיים בדרך כלל ריצוף, אשר הופך את השהייה בהן לנוחה ונעימה יותר. עם זאת, כאשר קיימת בעיית איטום במרפסת, הריצוף הופך לאחד המכשולים הגדולים ביותר בה, שכן המים שחודרים דרך האריחים אל עבר שכבת הבטון, למעשה "נכלאים" שם. עניין זה יוצר מצב שנקרא "רטיבות קפילארית": בשל העובדה שלמים אין נתיב שאליו הם יכולים לחלחל, לא נותר להם אלא להתנדף דרך דופן הבטון.

חברת איטוםחברת איטום

כאשר הבעיה אינה מטופלת לאורך זמן, היא עלולה לגרום לקילופים בקירות המרפסת, התנפחות, שינויי צבע ואף תופעות חמורות ביותר, כמו למשל עובש והיחלשות הבטון עצמו. הטיפול בבעיות שנגרמות בשל הרטיבות הקפילארית עלול להגיע לסכומים לא מבוטלים, ובייחוד כאשר לא נותנים עליהן את הדעת באופן מיידי.

אנו מאמינים שעל מנת לטפל בבעיה באופן הטוב ביותר, יש לבצע עבודה יסודית, שכוללת את פירוק הריצוף הקיים במרפסת, ביצוע איטום יסודי והדבקה מחדש של האריחים. על מנת להבטיח את איכות עבודתנו, טרם החזרת האריחים אנו מבצעים גם בדיקת הצפה, במסגרתה אנו בודקים את איכות האיטום במשך 48 שעות על מנת לוודא שאין בו כשלים, שהוא עומד בסטנדרטים המחמירים שלנו ושהוא יכול לשרת את לקוחותינו לזמן ממושך.

איטום קירות חיצוניים

הקירות החיצוניים של המבנה הם ללא ספק אחד האלמנטים החשובים ביותר בו, שכן הם למעשה מהווים חלק מהשלד שלו. כאשר הקירות הללו אינם אטומים כהלכה, הם חשופים לרטיבות, שמש ופגעי מזג האוויר, וכתוצאה מכל אלה, עלולים להתהוות בהם סדקים, שיאפשרו למים לחלחל אל המבנה ולגרום לעובש ואף להיחלשות הקירות. חמור מכך: המים עלולים לחלחל אל מוטות הפלדה שנמצאים מתחת למעטפת הבטון, ולגרום לכך שתיווצר עליהם חלודה. החלודה "אוכלת" את מוטות הפלדה, מחלישה אותם, וכתוצאה מכך – מחלישה את המבנה כולו ומסכנת מאוד את יושביו.

חברת איטום

בשל העובדה שקירות המבנה נפרסים לגובה, גם עבודת האיטום שמתבצעת עליהם נעשית בגובה – כך שהיא כרוכה בסיכון לאנשי המקצוע. לכן, יש לוודא שהעבודה מתבצעת על ידי חברת איטום מקצועית, שמחזיקה בניסיון ספציפי באיטום מסוג זה.

בחברת ט.צ איטום ושיקום מבנים, אנו מבצעים איטום לקירות חיצוניים בגובה במגוון של אמצעים ושיטות שונות: מנוף, פיגומים או סנפלינג. קבלני האיטום שמבצעים את העבודה בחברתנו הם קבלנים מנוסים בכלל ובאיטום בגובה בפרט, ומכירים היטב כללי הבטיחות שאיטום מסוג זה דורש.

התקנת מרזבים

מרזב, או בשמו האחר – צינור מי גשם, הוא מעין צינור אנכי שקולט את מי הגשמים שנקווים על הגג ומוביל אותם אל עבר אמצעי הניקוז בקרקע. כאשר המרזב דולף, סתום, אינו מחובר כהלכה למבנה או שאינו מתאים בגודלו לכמות המים שהוא נדרש לנקז – פעולת ניקוז מי הגשמים נפגמת, והמים נותרים על הגג למשך זמן ממושך ומחלישים את חומרי האיטום שלו. במצב בו כבר קיים ממילא כשל באיטום הגג, הבעיה עשויה להיות חמורה אף יותר. קבלני האיטום המומחים והמקצועיים בחברתנו יודעים כיצד להתאים את צינורות מי הגשמים באופן האידיאלי לגג, ולהתקין אותם כך שישמרו על איכותם למשך שנים רבות.

שיקום מבנים

שיקום מבנים מתבצע כתוצאה מנזילות ונזקי רטיבות, שכן אלה מחלישים משמעותית את תשתית המבנה ומסכנים את יושביו. מסיבה זו, כשאנו מבצעים עבודות שיקום מבנים, אנו מתרכזים בטיפול במרזבים, בצנרת ובביצוע איטום לכל האלמנטים הנדרשים שבמבנה. לאחר שאנו מבצעים את העבודות הללו, אנו גם מבצעים צביעה מחודשת וחיפוי במקומות הנדרשים.

כלל עבודות השיקום בחברתנו מתבצעות באמצעות טכנולוגיות חדשניות, כאשר הקו שמנחה אותנו לפני הכל הוא בטיחות והפיכת המבנה לעמיד וחזק. לכן, אנו מטפלים בכל החלקים הפגומים במבנה, כשבראשם ברזלים חשופים – שכן אלה משמשים כשלד שלו. כאשר הברזלים חשופים, הם באים במגע עם אוויר ולחות ועלולה להתפתח בהם חלודה, ש"אוכלת" אותם, מחלישה אותם ובסופו של דבר – פוגעת ביציבות המבנה. המיומנות שלנו בתחום, מאפשרת לנו לזהות את הנזקים שנגרמו לברזלים החשופים ולטפל בהם, בין היתר באמצעות טיפול נגד חלודה וכיסוי האזורים החשופים, כך שלא יבואו במגע עם אוויר, לחות ופגעי מזג אוויר נוספים.

טיפול בעובש

עובש הוא בעיה תברואתית חמורה, שכן רוב הסוגים שלו נחשבים לגורמי זיהום ואף לרעלנים. העובש נוצר במבנה כתוצאה מכשלים באיטום בו, שמתבטאים בין היתר ברטיבות ובנזילות. הרטיבות הזו מסייעת לעובש להתפתח, ומהווה קרקע פורייה לשגשוג והתפשטות שלו. מסיבה זו, חשוב לטפל בבעיה במהירות האפשרית.

לפני
אחרי
חברת איטוםחברת איטום
טיפול בעובש בדירה ברחובות. (גררו את החצים כדי לראות את ההבדל)

בט,צ איטום ושיקום מבנים, אנו מטפלים בבעיית העובש באמצעים מתקדמים, שלא רק מעלימים את העובש באופן זמני – אלא מחסלים אותו לחלוטין. כמו כן, אנו דואגים לאתר את כל כשלי האיטום במבנה ולטפל גם בהם, על מנת למנוע מהבעיה לשוב. כאשר העובש נוצר כתוצאה מבידוד תרמי לא איכותי, אנו דואגים למרוח חומרים לבידוד תרמי, שיקטינו את הפרשי הטמפרטורה וימנעו היווצרות מחודשת של עובש.

מי אנחנו?

חברת ט.צ איטום ושיקום מבנים היא חברת איטום מקצועית וותיקה, אשר מורכבת מקבלנים שמחזיקים בתעודת הנדסאי בניין ומאתר נזילות מוסמך. אנשי המקצוע בחברתנו הם דור שני לענף האיטום, כך שהם מחזיקים בניסיון רב ומגוון מאוד בתחום.

מדוע כדאי לכם להיעזר בשירותים שלנו?

כפי שניתן לראות, פעולות איטום הן לא עניין של מה בכך. כשהאיטום אינו מתבצע על ידי חברת איטום מקצועית, בצורה נכונה ואיכותית, העניין יכול להוביל למגוון של בעיות וכשלים במבנה – לעיתים עד לכדי מצבים מסכני חיים. מסיבה זו, חשוב מאוד להיעזר בחברת איטום מומלצת ואיכותית בכל פעם שעולה הצורך בשירותי איטום.

אנשי המקצוע בחברתנו הם לא רק אנשי מקצוע מהמעלה הראשונה, אלא גם כאלה שמספקים שירות מכל הלב עבור כל לקוח ולקוח, כאשר מה שמנחה אותם בעבודתם הוא הבטיחות של לקוחותינו לפני הכל. בדיוק מסיבה זו, כלל העבודות שמתבצעות בחברתנו נעשות באופן מתודי: תחילה, אנו שולחים לשטח איש איטום, שיוכל לאתר את מקור הנזילה ואת כלל הבעיות שקיימות במבנה, ורק לאחר מכן אנו ניגשים לתמחור העבודה וביצועה על הצד המקצועי ביותר. על מנת להעניק שקט נפשי ארוך טווח לכל לקוחותינו, אנו מספקים להם אחריות מלאה בכתב על כל עבודה. על איכות העבודה שלנו, יוכלו להעיד ההמלצות הרבות שקיבלנו לאורך השנים – אותן ניתן לראות בין היתר בגוגל, פייסבוק, איזי ועוד.

אם אתם זקוקים לחברת איטום מומלצת ומקצועית, כזו שמכירה את העבודה היטב ומתמחה בכל סוגי האיטום – אנו פה לרשותכם בכל הצרכים שלכם. נשמח להעניק לכם שירות ולבצע עבורכם עבודות איטום שלא רק ישמרו על ביטחונכם, אלא גם יחסכו לכם לא מעט כסף בטווח הארוך.

טל ציוני - קבלן איטום מומחה
המאמר נכתב על ידי

טל ציוני - קבלן איטום מומחה

טל ציוני הוא הבעלים של חברת ט.צ איטום ושיקום מבנים. כבר מעל לעשור שחברתו מספק פתרונות איטום ברמה הגבוהה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח.
בעל תעודת הנדסאי בניין.
מאתר נזילות מוסמך.
צרו איתנו קשר וקבלו הצעת מחיר משתלמת
פתיחה
1
אני כאן לרשותך..
שלום וברכה 👋
איך אוכל לעזור לך?
Call Now Button