שיקום וחיזוק מבנים

מקצועיות

כל העבודות מבוצעות על ידי קבלן איטום מומחה בעל תעודת הנדסאי בניין ומאתר נזילות מוסמך.

שירות מהלב

מלבד עבודה איכותית, כל לקוח מקבל שירות אדיב ויחס אישי.

ניסיון

דור שני בענף עם המון המלצות וחוות דעת חמות.

אחריות

אנחנו מעניקים אחריות מלאה בכתב על כל עבודה.

שיקום וחיזוק מבנים הוא פעולה שיש לבצע אותה בבניינים ישנים. בישראל ישנם בניינים רבים אשר נבנו לפני עשרות שנים. באופן טבעי הם סבלו מבלאי והיחלשות במהלך השנים, ובשלב מסוים הדבר הופך לבעיה בטיחותית. עבודות איטום בגובה, מילוי חומר איטום סדקים בקירות חיצוניים הם רק חלק מהעניין. אך במקרים קשים יש צורך במהנדסי בניין על מנת לבחון את יציבות המבנה ולבדוק מה ניתן לעשות על מנת לחזק את המבנה ולמנוע את קריסתו.

לעבודות שיקום מבנים וחיזוקם ישנן כמה מטרות: המטרה הראשונה היא מניעת נזק לתשתיות הבניין. במהלך השנים האיטום נחלש, טייח מתפורר, נפערים סדקים ועוד בעיות שונות החושפות את תשתיות הבניין ויסודותיו לפגעי הזמן ומזג האוויר. לכן יש צורך לבצע תיקונים רבים על מנת שהבעיה לא תחמיר ותתפשט. המטרה השנייה היא חיזוק המבנה. כאשר ישנם נזקים רציניים למבנה, בין אם זו תוצאה של נזקי מים או בעיות אחרות, חשוב לתקן אותם ולחזק את המבנה על מנת למנוע את קריסתו בעתיד. והמטרה השלישית נוגעת להיבט האסתטי. אתם רוצים לחיות בבניין יפה ולכן תרצו לתקן את נזקי הזמן. הדבר מעלה את ערך הדירה ולפעמים גם נעשה במסגרת הפרויקטים להתחדשות עירונית.

 

שיקום וחיזוק מבניםשיקום וחיזוק מבנים

עבודות שיקום וחיזוק מבנים עשויות לכלול בתוכן עולם ומלואו, כמו למשל:

חיזוק הקירות החיצוניים והפנימיים.
חיזוק עמודים תומכים.
איטום סדקים בקירות, דבר שעשוי לכלול עבודת איטום בגובה.
פרישת יריעות ביטומניות למניעת נזילות מהגג.
בניית שיפועים בבניינים ישנים בהם לא נבנו שיפועים בגג.
התקנת מרזבים, או תיקון והחלפה.
איטום ושיקום בטון.
איטום צנרת ועוד.

כאשר אנו ניגשים לפרויקט אנו קודם כל מבצעים סקירה של המבנה. אנו מדברים על סקירה פיזית בשטח, וגם על בחינת התכניות האדריכליות. עלינו לזהות את כל הבעיות הקיימות במבנה, את העבודות שנעשו בעבר ואת הסכנות השונות. בהתאם לכך נוכל לבנות תכנית שיקום מבנים מתאימה, תכנית הנותנת מענה לבעיות הקיימות ותואמת לסטנדרטים והתקנים הקיימים.

פרויקטים מורכבים של חיזוק ושיקום מבנים דורשים תמיד קבלן איטום מקצועי, אך ברוב המקרים יש צורך גם במהנדסים וקבלנים מתחומים אחרים כמו קבלני שלד, קבלני אינסטלציה, קבלני חשמל ועוד. בשורה התחתונה הבעיות שנמצא במבנים ישנים אינן מתסכמות אך ורק בבעיות איטום.

עבודת איטום בגובה

עבודת איטום בגובה

עבודת איטום בגובה אינה אופיינת אך ורק לפרויקט שיקום וחיזוק מבנים, זהו צורך בכל פרויקט, גם בנייה חדשה. על פי חוקי הבטיחות בעבודה, כל עבודה בה יש סיכון כי עובד ייפול לעומק העולה על 2 מטרים נחשבת לעבודה בגובה. כך שאפילו איטום גג בבית פרטי הוא לצורך העניין עבודה בגובה. אך כאשר מדובר בבניינים גבוהים המשמעות של עבודה בגובה מקבלת ביטוי חזק יותר. שם ישנו צורך בתפעול ציוד מיוחד, כמו למשל עבודות איטום בסנפלינג, באמצעות פיגומים, מנופי הרמה ועוד.

כאשר אתם מחפשים קבלן לשיקום מבנים, זה הכרחי שיהיה מוסמך לביצוע עבודות בגובה על פי כל התקנות והדרישות הקיימות בחוק. כל קבלן וגם עובד המבצע עבודות בגובה חייב לעמוד בדרישות החוק המחייבות הדרכה בידי גורם מוסמך ושימוש בציוד אבטחה.

וודאו שלקבלן ועובדיו יש את כל האישורים הדרושים, זה ייתן לכם אינדיקציה לרמת המקצועיות שלו. קבלן שאינו עובד על פי החוק בכל הנוגע לעבודות בגובה, אל תצפו ממנו למקצועיות גם בשאר היבטי הפרויקט.

חומר איטום סדקים בקירות חיצוניים

חומר איטום סדקים בקירות חיצוניים

אחד ההיבטים של איטום מבנים הוא איטום קירות חיצוניים. הקירות החיצוניים הם התשתית הבסיסית של המבנה, והם הגורם המפריד בין הבית לבין הסביבה החיצונית. הקירות החיצוניים חשופים לגשם ולכל פגעי מזג האוויר, וכל בעיה באיטום הקירות החיצוניים תגרום לנזקים רבים למבנה. חשוב מאוד להקפיד על איטום קירות מקצועי, גם בבנייה חדשה וגם בפרויקט שיפוץ ושיקום מבנים.
בעת האיטום יש להשתמש בחומרים מתאימים. כאשר מדברים על חומר איטום סדקים בקירות חיצוניים, ישנן אפשרויות רבות. קבלן האיטום צריך להחליט על החומר המתאים ביותר ולדעת גם כיצד להשתמש בו בצורה הנכונה על מנת להפיק תועלת מרבית.

ישנן אפשרויות שונות לשימוש ב חומר איטום סדקים בקירות חיצוניים. אלו יכולים להיות חומרי איטום צמנטיים השומרים על רמה מסוימת של גמישות וטובים לגשר על סדקים. אלו יכולים להיות חומרי איטום קריסטלי החודרים אל תוך הבטון ואוטמים אותו מבפנים. ויש עוד רבים אחרים – איטום אפוקסי, איטום ביטומני, איטום צבע אלסטי ועוד. לכל חומר איטום יש את המטרה והייעוד שלו.

קבלן לחיזוק מבנים

לעבודה של שיקום מבנים ישנים דגשים רבים. היא מתחילה בבחינת הנכס והכנת תכנית עבודה ועד סיום הפרויקט. ובין ההתחלה לסוף ישנם אינספור פרטים קטנים, אך רבי משמעות כמו ההיתר של הקבלן לבצע עבודה בגובה ועד סוג חומר האיטום שבו הוא משתמש. כל כשל, בכל אחד מהשלבים יביא לעבודה באיכות ירודה.

יש לכם שאלות בנושא חיזוק ושיקום מבנים? פנו לחברת ט.צ. איטום ושיקום מבנים ונשמח לענות לכם על כל שאלה.

עקבו אחרינו גם באמצעות דף הפיסבוק

 

 

מאמרים נוספים על שיקום וחיזוק מבנים

טל ציוני - קבלן איטום מומחה
המאמר נכתב על ידי

טל ציוני - קבלן איטום מומחה

טל ציוני הוא הבעלים של חברת ט.צ איטום ושיקום מבנים. כבר מעל לעשור שחברתו מספק פתרונות איטום ברמה הגבוהה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח.
בעל תעודת הנדסאי בניין.
מאתר נזילות מוסמך.
צרו איתנו קשר וקבלו הצעת מחיר משתלמת
פתיחה
1
אני כאן לרשותך..
שלום וברכה 👋
איך אוכל לעזור לך?
Call Now Button