איטום גגות עם יריעות ביטומניות

מקצועיות

כל העבודות מבוצעות על ידי קבלן איטום מומחה בעל תעודת הנדסאי בניין ומאתר נזילות מוסמך.

שירות מהלב

מלבד עבודה איכותית, כל לקוח מקבל שירות אדיב ויחס אישי.

ניסיון

דור שני בענף עם המון המלצות וחוות דעת חמות.

אחריות

אנחנו מעניקים אחריות מלאה בכתב על כל עבודה.

איטום גגות עם יריעות ביטומניות הוא שיטת האיטום היעילה ביותר הקיימת היום. בעזרתה ניתן לתת מענה יעיל המחזיק מעמד שנים ארוכות. היא מתאימה לרוב סוגי הגגות וכל מי שעוסק באיטום ממליץ על פתרון זה.
איטום ביריעות ביטומניות כדאי לעשות עוד לפני שהחורף מגיע, אבל אם עוד לא עשיתם את זה, וטיפות מטפטפות לתוך הסלון שלכם, פנו אל קבלן איטום על מנת לטפל בבעיה בהזדמנות הראשונה שבה תהיה הפוגה בגשמים.

איטום ביריעות ביטומניות הפך להיות אחד הסוגים הנפוצים ביותר לאיטום גגות. אז מה זה בכלל? לאיזה גגות זה מתאים, וכמה זה עולה? מה צריך לדעת על איטום גגות עם יריעות ביטומניות, כמה זמן מחזיקות יריעות ביטומניות, ומה לגבי מחיר מחיר איטום גג ביריעות ביטומניות.
אספנו עבורכם את כל התשובות שיעשו לכם חורף יבש

כמה זמן מחזיקות יריעות ביטומניות

יריעות ביטומניות לאיטום הגג

יריעות ביטומניות הן פתרון איטום המיוצר מחומרים ביטומניים. הן מגיעות בתור יריעות מוכנות בעזרתן מכסים את המשטח. הן נחשבות לחומר האיטום המוביל עבור גגות, וגם עבור פתרונות איטום אחרים.

השימוש ביריעות ביטומניות מתאים לגגות בטון או גגות שיש עליהם כבר שכבת איטום ביטומנית, כמו למשל זפת. במקרים בהם הגג מצופה בחומרי איטום אקריליים, עדיין ניתן לבצע איטום גגות עם יריעות ביטומניות, אך יש להסיר קודם את שכבות האיטום האקריליות.

דודי שמש וציוד המותקן על הגג מפריעים לשימוש ביריעות ביטומניות. ניתן לתת פתרונות, אך הדבר מסרבל את העבודה וגם מייקר אותה. במקרים בהם הגג עמוס מידי, זו יכולה להיות בעיה של ממש. דבר אשר ישפיע גם על מחיר העבודה.
בכל מקרה תמיד מומלץ להזמין קבלן איטום גגות על מנת לבחון את הגג, לאפיין את הבעיות ולהמליץ על הפתרון הראוי.

מחיר איטום גג ביריעות ביטומניות

מחיר איטום גג ביריעות ביטומניות מחושב על פי מטר מרובע. יש לקחת בחשבון כי המחיר כולל את החומרים עצמם, ואת העבודה הכרוכה בהכנת הגג ויישום היריעות. מלבד גודל הגג, גם מצבו הכללי ואלמנטים שונים המותקנים עליו עלולים להשפיע על המחיר. למשל אם יש דודי שמש או פסולת שיש לפנות, הדבר יתווסף למחיר.
המחירים המקובלים עבור יריעות ביטומניות נעים בטווח המחירים של החל מ 100 ש“ח למטר מרובע. אך זוהי רק הערכה גסה. מחיר איטום גג ביריעות ביטומניות יקבע על ידי קבלן איטום אשר יבקר בנכס ויבחן את הגג.
מותר ורצוי לעשות השוואת מחירים, אך זכרו כי לעולם אין להתפשר על האיכות ועל המקצועיות. יתר על כן, איטום גגות עם יריעות ביטומניות מעניק פתרון מעולה לשנים ארוכות, כך שלא כדאי להתפתות לשיטות זולות יותר שלא באמת פותרות את הבעיה. כאשר לוקחים בחשבון את העלות, וגם כמה זמן מחזיקות יריעות ביטומניות, מייד מבינים כי זהו הפתרון המועדף.

מחיר איטום גג ביריעות ביטומניות

כמה זמן מחזיקות יריעות ביטומניות

כאשר שואלים כמה זמן מחזיקות יריעות ביטומניות, התשובה היא בדרך כלל כעשר שנים. אך חשוב לזכור כי ישנם גורמים שונים המשפיעים על עמידות היריעות הביטומניות.
אנו ממליצים לשים דגש גדול על איכות היריעות. חשוב להקפיד על יריעות מתאימות ובעלות תו תקן. אם כבר משקיעים באיטום גגות, חשוב לעשות זאת באמצעות חומרים איכותיים.
הדבר השני, זה לא רק היריעות אלא אופן היישום וההכנה המקדימה של הגג. גם כאן אין שום מקום לעבודה רשלנית. יש לבצע את כל עבודות ההכנה הדרושות, ולהקפיד על פריסה נכונה של היריעות, ריתוך וכל מה שצריך. אם ישנה נקודה בה היריעות לא הודבקו טוב, או איזה פגם ביישום – במהרה יהיו לכם שוב נזילות מים.
מסיבות אלו חשוב לעבוד עם קבלן איטום מומלץ המקפיד על כל שיטות העבודה והחומרים הנכונים, ומעניק אחריות על עבודתו.
גם התחזוקה של היריעות תשפיע על הזמן שהן מחזיקות. אם תקפידו על ניקיון הגג והלבנה במידת הצורך, הן יחזיקו מעמד יותר זמן.

איטום גגות עם יריעות ביטומניות

איטום גגות עם יריעות ביטומניות

אם הגשמים הגיעו והתגלו בעיות של נזילות מים, יש לטפל בבעיה בהקדם. הבעיה היא שהחורף הוא אינו הזמן האידאלי לטיפול בבעיה. יש להעניק את הפתרון כאשר הגג יבש. העונה היבשה היא התקופה האידאלית לטיפול בבעיה – כבר בקיץ כדאי לפנות אל חברת איטום על מנת לאבחן את הגג, ולוודא כי ישנו איטום טוב וניקוז אפקטיבי.
חברת ט.צ. איטום ושיקום מבנים עומדת לשירותכם עם כל שירותי איטום מבנים. אנו מבצעים איטום פרגולות, איטום קירות חיצוניים, איטום חלונות ועוד מבחר פתרונות איטום. אנו מקפידים על שירות מקצועי ועבודה בסטנדרטים גבוהים.

ניתן ליצור קשר באמצעות דף הפייסבוק.

טל ציוני - קבלן איטום מומחה
המאמר נכתב על ידי

טל ציוני - קבלן איטום מומחה

טל ציוני הוא הבעלים של חברת ט.צ איטום ושיקום מבנים. כבר מעל לעשור שחברתו מספק פתרונות איטום ברמה הגבוהה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח.
בעל תעודת הנדסאי בניין.
מאתר נזילות מוסמך.
צרו איתנו קשר וקבלו הצעת מחיר משתלמת
פתיחה
1
אני כאן לרשותך..
שלום וברכה 👋
איך אוכל לעזור לך?
Call Now Button