איטום גגות באשדוד

איטום גגות באשדוד - עבודה מקצועית
עם אחריות מלאה
מחפשים קבלן איטום גגות באשדוד? ט.צ איטום ושיקום מבנים מציעה שירותי איטום גגות בשיטות

מקצועיות

כל העבודות מבוצעות על ידי קבלן איטום מומחה בעל תעודת הנדסאי בניין ומאתר נזילות מוסמך.

שירות מהלב

מלבד עבודה איכותית, כל לקוח מקבל שירות אדיב ויחס אישי.

ניסיון

דור שני בענף עם המון המלצות וחוות דעת חמות.

אחריות

אנחנו מעניקים אחריות מלאה בכתב על כל עבודה.

אם אתם סובלים מנזילה שמקורה בתקרה של הבית שלכם, או שהבחנתם בכתמי עובש ורטיבות – הגעתם למקום הנכון. חברתנו, ט.צ איטום ושיקום מבנים, היא חברה מקצועית ומובילה העוסקת בתחום האיטום כבר מזה שנים רבות.

חברתנו מספקת שירותי איטום גגות באשדוד ובמגוון של אזורים נוספים ברחבי הארץ, תוך הקפדה על עבודה יסודית שתבטיח לכם שקט נפשי בכל צרכי האיטום שלכם למשך שנים רבות. לפניכם כל מה שצריך לדעת על איטום גגות באשדוד ובכלל.

מתי צריך לבצע איטום בגג?

נהוג לחשוב כי איטום גגות הוא פעולה שיש לבצע בעיקר לקראת עונת החורף, שמתאפיינת בגשמים. עם זאת, חשוב לדעת כי איטום גגות באשדוד, או באזורים אחרים ברחבי הארץ, הוא פעולה שיש להקפיד לעשות בכל הימים ועונות השנה, שכן בעיות באיטום עלולות להיגרם לא רק בשל תנאי מזג האוויר, אלא גם בשל כשלים שנוצרו עוד בשלב בניית המבנה.

במצבים כאלה, לרוב לא נדע שיש בעיה כלשהי עד שכבר נוכל להבחין בה או שנחוש בהשלכותיה – ואז, אנו כבר עלולים להידרש להוצאות גבוהות למדיי. את כל אלה ניתן למנוע באמצעות ביצוע איטום איכותי לגג, ווידוא שאין כשלים באיטום על בסיס קבוע.

בנוסף, בארץ קיים אקלים ייחודי, שנע בין ממטרי גשם חזקים וקצרים, לבין שמש חזקה וקופחת. תנאי מזג האוויר הללו גורמים לחומרי האיטום בכלל, ולאלה שנמצאים בגג בפרט, להתפורר ולהתייבש – וכאשר חומרי האיטום מתייבשים, מתפוררים או מאבדים מהיעילות שלהם בדרך כזו או אחרת, המים כתוצאה מהגשמים או מכל מקור אחר יוצרים רטיבות ולחות על הגג, שמחלחלת דרך הבטון ואל עבר התקרה.

על אף שרטיבות ולחות עשויות להיתפס כבעיה זניחה יחסית, כשהן נמשכות לאורך זמן – הן עלולות לגרום לבעיות ואף לכשלים משמעותיים במבנה.

פטריות עובש, למשל, הם אחד הדברים שעלולים להתפתח בתקרה כתוצאה מרטיבות – והן לא רק משמשות כמפגע אסתטי, אלא גם כמפגע תברואתי של ממש, שכן נבגי העובש נישאים באוויר, חודרים אל דרכי הנשימה ומתיישבים בהן – עניין אשר עלול לגרום למגוון של בעיות, חלקן קשות מאוד ואף כרוניות.

בנוסף, כאשר הגג סובל מרטיבות לעיתים קרובות, או לחילופין ממצב מתמשך של רטיבות – הבטון עלול להתנפח, לפתח בועות אוויר ואף להתמלא בסדקים. כל אלה, בתורם, גורמים להיחלשות הבטון שבגג – עניין אשר לאורך זמן, מסכן את בטיחות האנשים ששוהים במבנה.

מה הקשר בין איטום גגות לבידוד הבית?

כאשר איטום הגג מתבצע בצורה נכונה ומקצועית, הוא לא רק מספק למבנה איטום איכותי מפני מים, אלא גם בידוד תרמי יעיל למדיי. אותו בידוד תרמי עשוי לחסוך לשוהים במבנה לא מעט כסף על עלויות הקירור והחימום שלו, וכך למעשה ניתן להרוויח "שתי ציפורים במכה אחת" –הגנה על הגג מפני גשמים, לחות ורטיבות, וחסכון משמעותי בחשמל.

איטום גגות באשדוד

איטום גגות ביריעות ביטומניות

כיום קיימות לא מעט דרכים שבאמצעותן ניתן לאטום גגות, אך ניתן לומר כי המובילה והאיכותית שבהן היא ללא ספק איטום גגות ביריעות ביטומניות.

יריעות ביטומניות הן יריעות העשויות מחומר שנקרא "ביטומן". ביטומן הוא מוצר תרמופלסטי שניתן לרכך באמצעות חום. באופן זה, ניתן להלחים את היריעות אחת לשנייה, וליצור שטיח חזק ויציב במיוחד על הגג, שמספק לו איטום איכותי ביותר, כמו גם בידוד תרמי יעיל למדיי.

איטום גגות באשדוד

איטום גגות באשדוד באמצעות יריעות ביטומניות לא רק יבטיח לכם איטום איכותי, אלא גם כזה שישרת אתכם למשך שנים רבות מבלי שתיאלצו לחדש אותו, בשונה מאיטום בזפת למשל.

הסיבה לכך היא שהיריעות עמידות מאוד בפני תנאי מזג אוויר קיצוניים, כמו למשל שמש קופחת או גשם חזק במיוחד, ואף מפני חבטות או פגיעות מכאניות אחרות. לכן, על אף שלרוב איטום מסוג זה מתאפיין במחיר גבוה יותר, כמו גם בעבודה שאורכת זמן רב יותר, בטווח הארוך – ניתן לומר כי הוא יחסוך לכם לא מעט כסף, ויספק לכם שקט נפשי ארוך טווח.

איטום גגות באשדוד – תהליך העבודה שלנו

בחברתנו, ט.צ איטום ושיקום מבנים, אנו מקפידים לבצע כל עבודה באופן מסודר, יסודי ומתודי. עוד לפני שאנו ניגשים לבצע כל עבודת איטום, אנו שולחים לשטח איש מקצוע מיומן, בעל ניסיון רב בתחום, אשר מסוגל לאתר את מקור הנזילה ביעילות ובמהירות. איתור מקור הנזילה מתבצע באמצעות ציוד טכנולוגי איכותי ומתקדם, ללא שום פגיעה במבנה הקיים, תוך הקפדה על בטיחות מקסימלית.

לאחר שאנו מאתרים את מקור הנזילה ומבינים את ההיקף שלה, אנו מסבירים ללקוח את הבעיה בפרוטרוט, כמו גם את האופן שיש לטפל בה, ומנסחים הצעת מחיר וחוזה שמוסכם על כל הצדדים. לאחר שאנו מוודאים שהכל ברור, מובן ומוסכם, אנו ניגשים לביצוע העבודה עצמה, באופן המקצועי ועל הצד הטוב ביותר.

יש להדגיש שכל העבודות בחברתנו מתבצעות על ידי קבלן איטום מוסמך בלבד, לו הכשרה גם כמאתר נזילות מוסמך ותעודה של הנדסאי בניין. בנוסף, אנו מספקים אחריות בכתב על כל עבודותינו.

זקוקים לשירות איטום גגות באשדוד או באזורים אחרים בארץ? אל תתמהמהו, וטפלו בבעיה לפני שהיא מחמירה. חברתנו תשמח לעמוד לרשותכם בכל צרכי האיטום שלכם, כמו גם לספק לכם הסברים על התהליך מתחילתו ועוד סופו. לפרטים נוספים, צרו קשר עוד היום ונשמח לסייע לכם. חפשו אותנו גם בפייסבוק

טל ציוני - קבלן איטום מומחה
המאמר נכתב על ידי

טל ציוני - קבלן איטום מומחה

טל ציוני הוא הבעלים של חברת ט.צ איטום ושיקום מבנים. כבר מעל לעשור שחברתו מספק פתרונות איטום ברמה הגבוהה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח.
בעל תעודת הנדסאי בניין.
מאתר נזילות מוסמך.
צרו איתנו קשר וקבלו הצעת מחיר משתלמת
פתיחה
1
אני כאן לרשותך..
שלום וברכה 👋
איך אוכל לעזור לך?
Call Now Button