שיקום מבנים ישנים

מקצועיות

כל העבודות מבוצעות על ידי קבלן איטום מומחה בעל תעודת הנדסאי בניין ומאתר נזילות מוסמך.

שירות מהלב

מלבד עבודה איכותית, כל לקוח מקבל שירות אדיב ויחס אישי.

ניסיון

דור שני בענף עם המון המלצות וחוות דעת חמות.

אחריות

אנחנו מעניקים אחריות מלאה בכתב על כל עבודה.

 

שיקום מבנים ישנים הוא תהליך אשר נועד לשמר ולשקם מבנים ישנים קיימים. עבודות השיקום השונות נועדו לענות על מפגעים שונים הקיימים בבניין, רובם נזקי הזמן. הם נועדו על מנת לחזק את תשתיות הבניין ולהעניק לו עמידות לעוד שנים רבות, הם מסייעים למנוע קריסת בניינים. וכמובן הם מעניקים מענה לכל הבעיות האסתטיות הקיימות בבניין.

איטום סדקים בקירות חיצוניים

שיקום מבנים ישנים

בעוד הארץ מלאה במגדלים ופרויקטים חדשים, ישנם גם בניינים רבים אשר נבנו בשנות החמישים, השישים והשבעים. מאז שבניינים אלו נבנו הם עברו הרבה במהלך השנים וניתן למצוא בהם מבחר של נזקים. אחת הבעיות המשמעותיות הקיימות בבניינים ישנים היא בעיית האיטום. רטיבות היא מקור לרבות מהבעיות הקיימות בבניינים ישנים, כלומר היא יוצרת בעיות נוספות ומסכנת את יציבות הבניין בטווח הארוך. מסיבה זו שיקום מבנים ישנים תמיד כולל איטום מקצועי, זהו חלק משמעותי בעבודות. תמיד מקפידים על איטום סדקים בקירות חיצוניים, איטום גגות, חלונות וכל מקום ממנו יכולה לחדור רטיבות ולגרום נזקים.

שיקום מבנים יכול להתבצע במסגרת תכניות התחדשות עירונית או כל מסגרת אחרת. בניינים ישנם סובלים מבעיות שונות, לא רק פגעי הזמן אלא בעיות הנובעות משיטות בנייה ותקנים מיושנים. תהליך השיקום יכול לתת מענה לבעיות האסתטיות, לשדרג את תשתיות הבניין ולהוסיף לו חוזק.

שיקום מבנים חייב להתבצע על ידי מהנדסים ואנשי מקצוע מתאימים. אין מדובר בסתם שיפוץ ותיקון טייח, חייבים לשים דגש על איטום מקצועי. ללא איטום טוב ונכון, הבניין עשוי להיראות טוב בסוף השיפוץ – אך תוך זמן קצר המצב יחזור לקדמותו. חייבים לעשות עבודה יסודית ולא רק לצבוע קיר.

איטום מקצועי

 

איטום מקצועי

אם הדיירים החליטו על פרויקט שיקום למבנה, צריך להתחיל לעשות תכניות ולמצוא קבלנים. לא ניתן לוותר על איטום מקצועי זהו הבסיס לכל. לאיטום ישנם היבטים שונים והוא מתבצע בצורות שונות, וחשוב לעשות זאת עם קבלן מומחה לאיטום המסוגל לתת את המענה המקצועי והתקני לכל הבעיות. יש לדעת היכן באילו שיטות איטום לעבוד ואלו חומרי איטום. לכל קיר, מרתף או גג יש את הפתרון המתאים עבורו.

בתור דיירים שאינם מומחים להנדסת בניין, אתם מבחינים בעיקר בסדקים על הקירות והבעיות החיצוניות. אך אינכם מבינים מהם התהליכים העמוקים המתרחשים וגורמים לבעיות אלו. ומסיבה זו ישנם אנשים רבים אשר פשוט שוכרים איזה שיפוצניק המכסה את כל הסדקים. בתחילה הם מרוצים משירותיו כי הם רואים שהכול נראה יפה. אך מכיוון שהוא לא היה קבלן איטום מקצועי, וכל עבודות האיטום בוצעה בצורה חובבנית (אם בכלל) – תוך מספר חודשים מופיעים כל אותם הסדקים והבעיות בחזרה.

הימנעו ממצבים אלו. חשוב לבחור קבלן איטום מומחה ומומלץ. הקפידו על בחירת קבלן רשם ובעל ניסיון בפרויקטים מסוג זה. בדקו מהו הניסיון שלו ואלו פרויקטים ביצע בעבר. אנו בטוחים שכל קבלן מנוסה יהיה גאה ושמח להראות לכם את הפרויקטים המוצלחים בהם הפך בניין מיושן הסובל מסכנות וליקויים, לבניין מחוזק ויפה.

שיקום מבנים ישנים

איטום סדקים בקירות חיצוניים

איטום סדקים בקירות חיצוניים הוא אחת מהפעולות אותם עושים במסגרת שיקום מבנים ישנים. זוהי ממש לא פעולת האיטום היחידה, אך היא חשובה מאוד. הקירות החיצוניים חשופים לגשם וכל פגעי מזג האוויר. אם אין בהם איטום טוב המים חודרים במשך הזמן אל תוך הבטון. הם גורמים להופעת סימני רטיבות על הקירות בתוך הבית, כמו למשל עובש על הקירות. אך מלבד סימני הרטיבות הם חודרים לבטון ומחלישים אותו, הם גורמים לנזק בלתי הפיך לקונסטרוקציות של הבניין ולאורך זמן יתחילו להופיע סדקים. לאחר הופעת הסדקים הבטון ייחשף לכמויות מים גדולות יותר, והנזק רק יחמיר.

חברת איטום ושיקום מבנים מבצעת תהליך איטום קירות חיצוניים. זהו עשוי להיות תהליך מורכב שבו צריך לבצע ניקיון והסרה של טייח יישן, שימוש בחומרי איטום וביצוע של התיקונים. חשוב מאוד להשתמש בטכניקות האיטום העמידות והאיכותיות, המתאימות לחומרים הקיימים בבניין. צריך גם להשתמש בהם בטכניקה הנכונה. כל כשל באיטום יגרום לנזקים רבים.

איטום ושיקום מבנים הוא דבר מאתגר הדורש גם פתרונות של עבודה בגובה, כמו איטום קירות בסנפלינג, במות הרמה או שיטות אחרות.

מעוניינים לשקם את הבניין הישן? אל תעשו שום צעד ללא ייעוץ עם קבלן מומחה לאיטום. אתם מוזמנים לפנות לחברת ט.צ. איטום ושיקום מבנים. החברה מנוהלת על ידי טל ציוני, הנדסאי בניין בעל ניסיון רב בתחום. תוכלו למצוא אותנו גם בפייסבוק.

 

שיקום מבנים ישנים
איטום מקצועי
איטום סדקים בקירות חיצוניים

מאמרים נוספים על שיקום מבנים ישנים

טל ציוני - קבלן איטום מומחה
המאמר נכתב על ידי

טל ציוני - קבלן איטום מומחה

טל ציוני הוא הבעלים של חברת ט.צ איטום ושיקום מבנים. כבר מעל לעשור שחברתו מספק פתרונות איטום ברמה הגבוהה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח.
בעל תעודת הנדסאי בניין.
מאתר נזילות מוסמך.
צרו איתנו קשר וקבלו הצעת מחיר משתלמת
פתיחה
1
אני כאן לרשותך..
שלום וברכה 👋
איך אוכל לעזור לך?
Call Now Button