איטום גגות בחולון

איטום גגות בחולון על ידי מומחים -
מחיר הוגן ושירות מקצועי
איטום גגות בחולון על ידי ט.צ איטום ושיקום מבנים - חברת האיטום המובילה בישראל! בהתחייבות
לעבודה המקצועית והאיכותית ביותר. איטמו את הגג עם אחריות מלאה!

מקצועיות

כל העבודות מבוצעות על ידי קבלן איטום מומחה בעל תעודת הנדסאי בניין ומאתר נזילות מוסמך.

שירות מהלב

מלבד עבודה איכותית, כל לקוח מקבל שירות אדיב ויחס אישי.

ניסיון

דור שני בענף עם המון המלצות וחוות דעת חמות.

אחריות

אנחנו מעניקים אחריות מלאה בכתב על כל עבודה.

איטום גגות הוא אחת הפעולות החשובות ביותר שיש לבצע בכל מבנה. הסיבה לכך היא שכאשר הגג לא אטום כהלכה, דרי המבנה או האנשים ששוהים בו חשופים למגוון של סכנות – החל משאיפת נבגי עובש ועד להיחלשות הגג.

חברתנו, ט.צ איטום ושיקום מבנים, מתמחה באיטום בכלל ובאיטום גגות בפרט. האנשים המועסקים בחברתנו הם אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים, אשר יודעים כיצד להתאים את האיטום באופן אידיאלי לכל גג, לצרכי הדיירים ולתקציב שעומד לרשותם. לפניכם כל מה שצריך על איטום גגות בחולון ובכלל.

ט.צ איטום ושיקום מבנים: מענה אידיאלי לכל צרכי האיטום שלכם

ט.צ איטום ושיקום מבנים היא חברת איטום ותיקה ומקצועית, אשר מורכבת מאנשי מקצוע שהם דור שני לענף האיטום. בנוסף לניסיון עתיר השנים שלהם בעולם האיטום, כלל אנשי המקצוע בחברתנו מחזיקים בכל ההכשרות והתעודות הרלוונטיות לתחום. חברתנו מקפידה לעשות שימוש בחומרי האיטום האיכותיים ביותר שקיימים כיום בשוק, על מנת להבטיח לכם איטום איכותי, אשר ישמש אתכם לזמן ממושך ויגן עליכם בכל עונות השנה.

איטום גגות בחולון

כל העבודות בחברתנו מתבצעות על ידי קבלן איטום מקצועי, אשר מחזיק גם בתעודת מאתר נזילות מוסמך והנדסאי בניין. עניין זה מאפשר לנו לבדוק את מצב הגג ומקורות הנזילה עוד בטרם ביצוע עבודת האיטום, ולהתאים את העבודה והחומרים באופן המיטבי לגג ולבעיות שקיימות בו. אנו מקפידים לבצע כל עבודה במקצועיות בלתי מתפשרת, תוך שמירה על מחירים נוחים ושירות אדיב. בנוסף, אנו מספקים אחריות מלאה על כל עבודה שמתבצעת בחברתנו.

זקוקים לאיטום גגות בחולון או במקומות אחרים בארץ? אל תתפשרו על פחות מהטובים ביותר. צרו עמנו קשר עוד היום, ונשמח לעמוד לרשותכם בכל צרכי האיטום שלכם

מהו הזמן האידיאלי לאיטום הגג ולמה?

כאשר קיימת בעיה באיטום של הגג, לרוב נוכל להבחין בהרחבה של סדקים על התקרה, התנפחות של הצבע, היווצרות של בועות אוויר בקירות, עובש ועוד. במקרים כאלה, נידרש לאטום את הגג באופן מידי, על מנת למנוע מהבעיות להחריף ולסכן את האנשים ששוהים במבנה, כמו גם להימנע מעלויות תיקון גבוהות יותר בהמשך.

איטום גגות בחולון
היווצרות של עובש בדירה עקב איטום גג לקוי

עם זאת, חשוב לציין כי הזמן הטוב ביותר לבצע איטום לגג הוא עוד לפני שהבעיות הללו מתגלות, שכן הרטיבות ושאר הנזקים שנגרמים כתוצאה מגג לא אטום, יגררו אתכם בהכרח לעלויות גבוהות יותר. כמו כן, חשוב לדעת כי לרוב, מחירי האיטום עולים בתקופת החורף, ועל כן מומלץ לבצע את הפעולה כבר בתחילת הסתיו או אף בקיץ. כך תוכלו להרוויח "שתי ציפורים במכה אחת": גג אטום, אשר יהיה עמיד בפני נזקי הרטיבות שמאפיינים את עונת החורף, וחיסכון כספי משמעותי – הן על ביצוע פעולת האיטום עצמה והן על תיקון הנזקים שהיו יכולים להיגרם לכם כתוצאה מהרטיבות.

איטום גגות בחולון: השיטות הפופולאריות

בחברתנו, אנו מבצעים איטום גגות בחולון ובאזורים אחרים בארץ במספר שיטות עיקריות:

  • חומרים פולימריים או אקריליים – חומרי איטום שנראים כמו משחה לבנה ונחשבים לידידותיים לסביבה.
  • זפת חמה – שיטת איטום שמספקת מענה מהיר ויעיל לנזילות.
  • חומר פוליאוריטני משחתי – חומר חזק, אשר מספק לגג הגנה הן מפני נזקי הרטיבות והן מפני נזקי השמש.
  • יריעות ביטומניות – שיטת האיטום החזקה, היעילה והטובה ביותר שקיימת כיום לאיטום גגות בחולון ובאזורים אחרים ברחבי הארץ. היריעות, אשר עשויות חומר שנקרא "ביטומן", מולחמות אחת לשנייה ויוצרות שטיח עמיד, אשר לא רק מכסה את הגג ומספק לו איטום איכותי, אלא גם מאפשר בידוד תרמי נהדר למבנה. על אף מחירה הגבוה יחסית, שיטה זו מתאפיינת בעמידות גבוהה במיוחד ומשרתת את הדיירים למשך זמן רב.

כיצד תבחרו קבלן איטום או חברת איטום מקצועיים?

כיום קיימות לא מעט שיטות לאיטום גגות, כמו גם לא מעט אנשים שעוסקים בתחום – חלקם מקצועיים יותר וחלקם פחות. חשוב להבין כי בדומה לכל עבודה מקצועית אחרת, עבודת איטום היא עבודה שדורשת מיומנות רבה, כמו גם ידע נרחב בתחום. מסיבה זו, רצוי שלא להתפשר על המחירים הנמוכים ביותר בהכרח, שכן סביר להניח שבמחירים כאלה, האיטום שיתבצע לגג לא יחזיק מעמד לזמן ממושך במקרה הטוב, או אף לא יהיה עמיד כלל במקרה הפחות טוב.

בנוסף, איטום זול היא איטום שיתבצע בהכרח באמצעות חומרי איטום שאינם איכותיים, עמידים ובעלי תקן מתאים לאיטום גגות. השימוש בחומרים לא איכותיים לא בהכרח ייתן את אותותיו על הגג באופן מידי, אלא יגרום להצטברות של נזקים, שעלות התיקון שלהם בהמשך עלולה להגיע לסכומים בלתי מבוטלים. במקרים כאלה, הזול עלול לעלות לכם ביוקר – ומומלץ להימנע ממצב זה מראש.

טל ציוני - קבלן איטום מומחה
המאמר נכתב על ידי

טל ציוני - קבלן איטום מומחה

טל ציוני הוא הבעלים של חברת ט.צ איטום ושיקום מבנים. כבר מעל לעשור שחברתו מספק פתרונות איטום ברמה הגבוהה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח.
בעל תעודת הנדסאי בניין.
מאתר נזילות מוסמך.
צרו איתנו קשר וקבלו הצעת מחיר משתלמת
פתיחה
1
אני כאן לרשותך..
שלום וברכה 👋
איך אוכל לעזור לך?
Call Now Button