מקצועיות

כל העבודות מבוצעות על ידי קבלן איטום מומחה בעל תעודת הנדסאי בניין ומאתר נזילות מוסמך.

שירות מהלב

מלבד עבודה איכותית, כל לקוח מקבל שירות אדיב ויחס אישי.

ניסיון

דור שני בענף עם המון המלצות וחוות דעת חמות.

אחריות

אנחנו מעניקים אחריות מלאה בכתב על כל עבודה.

איטום פרגולה הוא אחד הדברים שעלינו לקחת בחשבון כאשר אנו מתקינים פרגולה בביתנו. וכמובן, כמו בכל נושאי האיטום, יש צורך באנשי מקצוע. איטום פרגולה לקיר, כמו גם איטום חורים בפרגולה, זו עבודה עבור קבלן איטום המעניק את כל הפתרונות.

איטום הפרגולה יסייע לשמור על הפרגולה ועל קירות הבית, וכמובן יאפשר לכם ליהנות מהחוויה של סביבה נעימה, מוצלת ומוגנת מפני גשמים.

איטום פרגולה

כיום אנו יכולים למצוא בבתים רבים פרגולות. הן מתאימות עבור בתים צמודי קרקע הרוצים פינה מקורה ומוצלת ליהנות ממנה. אך לא רק בבתים צמודי קרקע, אנו יכולים למצוא פרגולות גם על גגות ומרפסות ברחבי העיר.

פרגולה מעניקה פתרון פרקטי, היא אסתטית ומוסיפה לרמת החיים שלכם. תחת הפרגולה אפשר לבלות ולארח, תוך כדי הנאה מהאוויר הפתוח. ניתן למקם תחתיה רהיטי גן וליהנות גם כאשר השמש קופחת, וגם בימים גשומים. לכל בית ניתן להתאים פרגולה בהתאמה אישית, הן מבחינת הגודל, המראה העיצובי והחומרים בהם משתמשים. החומרים השכיחים לבניית פרגולות הם עץ ואלומיניום, בעזרתם בונים את מסגרת הפרגולה.

ועל מנת לתת פתרון של הצללה והגנה מגשם, ניתן להשתמש בחומרים שונים הכוללים PVC, סנטף, עץ ועוד. בהתאם לחומרים השונים יש לתת פתרונות איטום מתאימים, וגם אלו עשויים להיות סוגים שונים של יריעות איטום פרגולה או חומרים אחרים המתאימים לסוג החיפוי בו נשתמש.

חשוב גם להבחין בשתי נקודות מרכזיות של איטום פרגולות. האחת היא איטום גג הפרגולה, והשנייה היא איטום פרגולה לקיר.

איטום חורים בפרגולה

איטום פרגולה לקיר

ישנן צורות שונות להתקין פרגולה. היא יכולה להיות נתמכת אך ורק על ידי עמודים, והיא יכולה להיות נתמכת על ידי קיר או פינה של שתי קירות. מסיבות פרקטיות פרגולות רבות מותקנות כאשר הן נתמכות בצד אחד על ידי קיר.

במצב כזה ישנה בעיה של חדירת מי גשמים בין הפרגולה לבין הקיר. מי הגשמים פוגעים בגג הפרגולה ומתנקזים לכיוון הקיר. ושם הם נוזלים ויוצרים בעיות של רטיבות על הקיר. איטום פרגולה לקיר נועד למנוע מצבים אלו.

במסגרת הפתרונות לאיטום פרגולות המקובעות לקיר יש לקחת בחשבון גם שיפועים וניקוז. אך תמיד צריך ליישם פתרון איטום מתאים במרווח שבין הפרגולה לקיר.

איטום פרגולה

יריעות איטום פרגולה

ישנם חומרים שונים המשמשים לצורך חיפוי הפרגולה. למשל אלו יכולות להיות יריעות סנטף (חומר המבוסס פוליקרבונט) ויתכנו גם חומרים אחרים. לכל חומר יש לתת את פתרון האיטום המתאים.
היתרון של הסנטף הוא שבפני עצמו מדובר בחומר אטום למים, כך שברמת העיקרון אין צורך בשימוש בחומרי איטום על הסנטף. אך זה כמובן דורש התקנה מקצועית ומתן פתרון לנקודות מסוימות של חיבורים והברגות.

איטום חורים בפרגולה

במקרים רבים ישנו צורך לבצע איטום חורים בפרגולה. חורים אינם נפערים סתם כך בפרגולה, ובדרך כלל מדובר בנזילות המגיעות מחיבורי הברגים. זוהי בעיה שכיחה בפרגולות העושות שימוש בסנטף. הפתרון פשוט למדי, אך צריך לדעת איך לבצע אותו.

חסרי ניסיון עשויים להשתמש בחומרי איטום פוליאוריתניים, ואולי גם אחרים, מבלי להיות מודעים לכך כי חומרים אלו אינם נצמדים אל הסנטף. ומכאן גם שאינם יעילים. הפתרון המקובל הוא שימוש בשייבות גומי סביב הברגים. עליהם ניתן להוסיף חומר איטום אקרילי.

איטום פרגולה לקיר

איטום פרגולות

על מנת ליהנות מהפרגולה, חשוב לבצע איטום פרגולה. כך תבטיחו שלא יטפטפו עליכם גשמים ולא יהיו בעיות רטיבות על הקיר אליו מחוברת הפרגולה. יש לטפל באיטום כבר בעת התקנת הפרגולה. איטום מקצועי יחזיק מעמד זמן רב, אך שום איטום אינו מחזיק לנצח. לאורך השנים יתכנו נזילות מים הדורשות פתרון. בעיקר בהתחשב בכך שהפרגולה חשופה לכל פגעי מזג האוויר. אלו כוללים מי גשמים, הפרשי טמפרטורות, רוחות, לחות וקרינת שמש חזקה. כל אלו הם גורמים היוצרים בלאי ושחיקה.

במקרים אלו חשוב לפנות לחברת איטום אשר יכולה לבחון את בעיות הנזילה ולתת מענה מתאים. יש לבחון את סוג החומרים שבהם השתמשו לחיפוי הפרגולה וחומרי האיטום, ובהתאם לכך להתאים את החומר הנכון.

יריעות איטום פרגולה

המומחים לאיטום

איטום פרגולות מבצעים רק אצל אנשי המקצוע. חברת ט.צ איטום ושיקום מבנים מבצעת את כל סוגי עבודות האיטום. אנחנו הכתובת לפנות אליה לצורך בעיות איטום וחדירות מי גשמים. במסגרת העבודות אנו מבצעים איטום גגות יריעות ביטומניות, איטום חורים בפרגולה, איטום חלונות, איטום מרתפים, איטום קירות חיצוניים, עובש בקירות ועוד.

ניתן ליצור קשר באמצעות דף הפייסבוק.

מאמרים נוספים על איטום פרגולה

טל ציוני - קבלן איטום מומחה
המאמר נכתב על ידי

טל ציוני - קבלן איטום מומחה

טל ציוני הוא הבעלים של חברת ט.צ איטום ושיקום מבנים. כבר מעל לעשור שחברתו מספק פתרונות איטום ברמה הגבוהה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח.
בעל תעודת הנדסאי בניין.
מאתר נזילות מוסמך.
צרו איתנו קשר וקבלו הצעת מחיר משתלמת
פתיחה
1
אני כאן לרשותך..
שלום וברכה 👋
איך אוכל לעזור לך?
Call Now Button