איטום גגות במרכז

איטום גגות במרכז על ידי מומחי איטום -
עבודה מקצועית מובטחת!
איטום גגות במרכז רק אצל ט.צ איטום ושיקום מבנים! כל העבודות מבוצעות על ידי מאתר נזילות
מוסמך בעל תעודת הנדסאי בניין. שירות מסור ואדיב!

מקצועיות

כל העבודות מבוצעות על ידי קבלן איטום מומחה בעל תעודת הנדסאי בניין ומאתר נזילות מוסמך.

שירות מהלב

מלבד עבודה איכותית, כל לקוח מקבל שירות אדיב ויחס אישי.

ניסיון

דור שני בענף עם המון המלצות וחוות דעת חמות.

אחריות

אנחנו מעניקים אחריות מלאה בכתב על כל עבודה.

איטום גגות במרכז, ולמעשה בכל חלקי הארץ, הוא אחד הדברים החשובים ביותר שיש להקפיד עליהם בכל עונות וזמני השנה. בחברת ט.צ איטום ושיקום מבנים, אנו מספקים ללקוחותינו מגוון של שירותי איטום ברמה גבוהה, המבוצעים על ידי אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים. לפניכם כל מה שצריך לדעת על איטום גגות במרכז – ובכלל זה חשיבות איטום הגג, השיטות השונות לאיטום גג במרכז והאופן שבו אנו מבצעים את העבודה בחברתנו.

לאילו נזקים אנו חשופים כתוצאה מגג לא אטום?

זה לא סוד שמדינת ישראל אינה מתאפיינת בגשמים רבים לאורך השנה, אך עם זאת, חשוב לדעת כי האקלים הייחודי הקיים בארץ משפיע גם הוא על האיטום ועל הצורך בו. בעוד שעונת הקיץ מתאפיינת בשמש חזקה, עונת החורף מתאפיינת בממטרים קצרים אך חזקים. שילוב ייחודי זה גורם לייבוש חומרי האיטום בשל השמש, ולהתפוררות שלהם בשל הגשמים – עניין אשר לאורך זמן, מוביל לכשל משמעותי באיטום. אותו כשל באיטום מאפשר למים לחלחל לנקודות שונות במבנה וליצור לחות ורטיבות, אשר בתורן, מובילות לנזקים למבנה – החל מהתנפחות הצבע והיווצרות בועות אוויר בבטון, דרך נזילות מים, הרחבה של סדקים קיימים במבנה והתפתחות של עובש, ועד להיחלשות הגג – עניין אשר מסכן משמעותית את האנשים שגרים או מבקרים במבנה. מסיבה זו, איטום גגות במרכז ובכלל, הוא פעולה שאין להתפשר עליה או להקל בה ראש.

מהן השיטות לביצוע איטום גגות במרכז?

כיום ישנן לא מעט שיטות שבאמצעותן ניתן לבצע איטום גגות במרכז, חלקן טובות יותר וחלקן פחות. להלן העיקריות שבהן:

·         איטום אקרילי או פולימרי – חומרי איטום העשויים ממעין משחה לבנה וידועים בכך שהם ידידותיים לסביבה. על אף היתרונות של שיטה זו, מדובר בשיטת איטום פשוטה, אשר אינה עמידה דיה בפני מים עומדים.

·         איטום באמצעות זפת חמה – איטום גג במרכז באמצעות זפת חמה הוא אחת משיטות האיטום הפופולאריות ביותר שקיימות כיום, ולא בכדי. מדובר בשיטת איטום שמספקת מענה מהיר במיוחד לנזילות, ועלותה נמוכה יחסית. עם זאת, גם שיטת איטום זו נחשבת לפשוטה יחסית ודורשת חידוש לעיתים תכופות.

·         איטום פוליאוריטני משחתי – מדובר בחומר איטום חזק במיוחד, אשר מספק עמידות גבוהה הן מפני נזקי השמש והן מפני נזקי המים. עם זאת, גם לשיטה זו החסרונות שלה. ראשית, מדובר בחומר יקר. שנית, החומר הפוליאוריטני המשחתי אינו מתאפיין בגמישות רבה, עניין אשר הופך את העבודה עמו לקשה יותר.

·         איטום ביטומני משחתי – שיטת איטום המבוססת על חומרים ביטומניים. על אף שהחומר הביטומני נחשב לגמיש וחזק, צבעו אינו לבן – כך שניתן להבחין בו בקלות, והוא אינו מתאפיין בעמידות גבוהה בפני שמש חזקה.

איטום גגות במרכז

בנוסף לכל אלה, ישנה גם שיטת איטום באמצעות יריעות ביטומניות. מדובר באחת משיטות האיטום הטובות והיסודיות ביותר שקיימות, בעיקר בשל העובדה שיריעות אלה נחשבות לעמידות וחזקות במיוחד. היריעות מבוססות על חומר בשם "ביטומן", אשר משמש כמוצר תרמופלסטי שמתרכך בעת החימום. באופן זה, ניתן להלחים אותן האחת לשנייה לצורך יצירת שטיח עמיד במיוחד, שבאמצעותו ניתן לכסות את הגג, לאטום אותו ולהגן עליו הן מפני נזקי השמש והן מפני נזקי הגשם. מדובר בשיטת איטום איכותית ביותר, אשר גם מספקת למבנה גם בידוד מצוין מפני חום וקור. אותו בידוד לא רק מאפשר לנו ליהנות מסביבה נעימה יותר ומטמפרטורה מווסתת, אלא גם חוסך לנו את עלויות החימום והקירור של המבנה ותורם לעלייה משמעותית בערך הנכס.

למה דווקא אנחנו?

אין ספק כי כיום קיימים חברות ואנשי מקצוע רבים אשר מספקים מגוון של שירותי איטום. עם זאת, חשוב להבין כי איטום הוא פעולה חשובה ביותר, שאין לזלזל בה. איטום אשר לא מתבצע כהלכה או שנעשה בידיים לא מקצועיות, עשוי לגרום לנזקים משמעותיים למבנה ולסכן את יושביו. לעיתים, הנזקים שנגרמים למבנה לא יתגלו באופן מידי, אלא רק בשלבים מאוחרים יותר – אז הם כבר יגררו עלויות תיקון בלתי מבוטלות. מסיבה זו, הדבר הראשון והחשוב ביותר שיש להקפיד עליו בעת הזמנת איטום גגות במרכז או כל עבודת איטום אחרת, הוא אנשי המקצוע אשר מבצעים את העבודה.

איטום גגות במרכז

בחברת ט.צ איטום ושיקום מבנים קיימים אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים, דור שני בענף האיטום, אשר מחזיקים בכל ההכשרות הרלוונטיות הנדרשות לביצוע עבודות איטום, ובכלל זה איטום גגות במרכז. כל העבודות בחברתנו מתבצעות על ידי קבלן איטום מומחה, אשר מחזיק גם בתעודת הנדסאי בניין ומשמש כמאתר נזילות מוסמך. אנו מקפידים לא רק על שירות אדיב, נעים ומקצועי, אלא גם על ביצוע עבודה ברמה גבוהה ובלתי מתפשרת, כזאת שתוכלו ליהנות ממנה למשך שנים רבות. בנוסף, על מנת לספק שקט נפשי ללקוחותינו, אנו מעניקים להם אחריות מלאה בכתב על כל עבודה שאנו מבצעים.

שיטת העבודה שלנו

על מנת שנוכל להעניק ללקוחותינו את השירות והעבודה הטובים ביותר, אנו מקפידים על תהליך עבודה מקצועי, מסודר ומתודי. ראשית, אנו שולחים לשטח איש מקצוע, אשר מאתר את הנזילה באמצעות ציוד טכנולוגי מקצועי מתקדם, ללא שום פגיעה במבנה. לאחר מכן אנו ניגשים לתמחור העבודה, תוך התבססות על היקף העבודה הנדרש והצרכים האינדיבידואליים של לקוחותינו, והקפדה על מחירים נוחים ושווים לכל כיס. בשלב זה, אנו דואגים לנסח חוזה עבודה שמקובל על כל הצדדים שלוקחים חלק בתהליך, על מנת לוודא שביעות רצון מלאה. רק לאחר ביצוע כל אלה, אנו ניגשים לעבודה, כאשר כל העבודות בחברתנו מתבצעות כאמור תחת פיקוח של מאתר נזילות מוסמך והנדסאי בניין.

זקוקים לאנשי מקצוע לטובת איטום גג במרכז? אל תתפשרו על פחות מהטובים ביותר. בחברת ט.צ איטום ושיקום מבנים, אנו מתחייבים על עבודה מקצועית, מסודרת ואיכותית, במחירים הוגנים ותוך מתן שירות אדיב ונעים. צרו עמנו קשר עוד היום ונשמח לסייע לכם.

טל ציוני - קבלן איטום מומחה
המאמר נכתב על ידי

טל ציוני - קבלן איטום מומחה

טל ציוני הוא הבעלים של חברת ט.צ איטום ושיקום מבנים. כבר מעל לעשור שחברתו מספק פתרונות איטום ברמה הגבוהה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח.
בעל תעודת הנדסאי בניין.
מאתר נזילות מוסמך.
צרו איתנו קשר וקבלו הצעת מחיר משתלמת
פתיחה
1
אני כאן לרשותך..
שלום וברכה 👋
איך אוכל לעזור לך?
Call Now Button