יצאת צדיק איטום גגות

מקצועיות

כל העבודות מבוצעות על ידי קבלן איטום מומחה בעל תעודת הנדסאי בניין ומאתר נזילות מוסמך.

שירות מהלב

מלבד עבודה איכותית, כל לקוח מקבל שירות אדיב ויחס אישי.

ניסיון

דור שני בענף עם המון המלצות וחוות דעת חמות.

אחריות

אנחנו מעניקים אחריות מלאה בכתב על כל עבודה.

'יצאת צדיק איטום גגות' הפך לסוג של מטבע לשון מאז אותה תכנית טלוויזיה של חיים הכט. להזכירכם זוהי הייתה תכנית אשר בחנה אנשי מקצוע מתחומים שונים, כמו למשל קבלני איטום, אך גם אנשי מקצוע אחרים, בפרמטרים של מקצועיות, אמינות ומחיר. לא במקרה התכנית זכתה לפופולריות; באמת יש משהו מתסכל כאשר אנו מחפשים אנשי מקצוע. לפעמים אנו מתפתים ללכת אחר המחירים הזולים ונתקלים בעבודה לא מקצועית, ולפעמים יש לנו נזילות בגג ואנו רוצים עבודה טובה; אך גם כאשר המחירים של התקנת יריעות איטום לגג גבוהים, ואנו מצפים לאיכות… בסוף אנו מגלים שבוצעה עבודה חובבנית.

אז מה צריך לעשות בשביל למצוא שירות ”יצאת צדיק איטום גגות“, כמה זמן מחזיקות יריעות ביטומניות , ומה לגבי איטום גגות ביריעות ביטומניות מחיר?

איך למצוא קבלן איטום?

ישנם רבים העוסקים בעבודות תחזוקה ושיפוצים, אך למרות שהם מבצעים עבודות אלו, אין זה אומר שהם קבלני איטום. חשוב לוודא שיש לקבלן תעודת אוטם מורשה וכל ההכשרות המקצועיות בתחום. זה אומר שהוא מכיר את כל החומרים, התקנים ושיטות העבודה. אחרת הוא פשוט חובבן. כדאי גם לשים לב שהוא מוסמך לצורך ביצוע עבודות בגובה.

כאשר מחפשים חברת איטום, חשוב גם לוודא שיש לחברה את הניסיון המעשי. לכן כדאי לבחור בקבלן איטום בעל ותק של כמה שנים טובות. הוותק אומר שיש לו אנשי צוות מנוסים בביצוע העבודה. אפשר גם להסיק כי הצליח לשרוד בשוק בזכות העובדה שהוא מעניק שירות מקצועי.

כדאי גם ליצור איתו קשר טלפוני ואף להיפגש איתו לפני ששוכרים את הקבלן לצורך ביצוע העבודה. תוכלו להתרשם מרמת המקצועית על פי הצורה שהוא מתייחס לנושא. למשל כאשר הקבלן שואל אתכם שאלות לגבי אופי הנזילות, המיקום שלהן; בודק האם יש בעיה במרזבים; האם יש שיפועים בגג; האם יש דוד שמש על הגג; האם מדובר באיטום גג בטון או איטום גג מרוצף; מהו חומר האיטום הקיים וכו‘.

שימו לב שהקבלן גם משתמש בחומרי איטום בעלי תו תקן. מבחינת החוק הוא חייב להשתמש ביריעות ביטומניות בעלות תקן ת"י 1430.

 

יצאת צדיק איטום גגות

 

כמה זמן מחזיקות יריעות ביטומניות

לפני שנדבר על כמה זמן מחזיקות יריעות ביטמוניות, קודם כל בואו ניגע בשאלה למה דווקא יריעות ביטומניות?

אז למה כדאי לכם לבחור דווקא באיטום באמצעות יריעות ביטומניות? ובכן, מדובר בחומר איכותי ועמיד המעניק פתרון לשנים ארוכות. יריעות ביטומניות מתאימות לגגות בטון או גגות עם זפת; ניתן גם ליישם אותן על גבי גגות מרוצפים על גבי הריצוף הקיים (אך תאבדו את הריצוף), או להוציא את הריצוף ולבצע עבודה יסודית.

בזכות יריעות ביטומניות תוכלו לקבל פתרון איטום גגות המעניק לכם גם בידוד תרמי, דבר שיביא לחיסכון בהוצאות החשמל (מיזוג אוויר) בעונת הקיץ.

ולגבי השאלה כמה זמן מחזיקות יריעות ביטומניות; ובכן, מבין כל פתרונות האיטום זהו הפתרון לטווח הארוך ביותר. יריעות ביטומניות מחזיקות מעמד כ 8-10 שנים. ובדרך כלל קבלני איטום מעניקים אחריות של 7-10 שנים על העבודה. כמובן שהן יחזיקו מעמד תקופה ארוכה בתנאי שמדובר ביריעות איכותיות והתקנתן בוצעה בצורה מקצועית.

ישנן גם אפשרויות אחרות, כמו למשל זיפות גגות. זפת היא חומר שבו היה נהוג להשתמש במשך שנים רבות. אחד מיתרונותיה המרכזיים היא המחיר הזול. אך הזפת היא אינה החומר האידאלי לאיטום גגגות. היא קולטת חום רב ויש לבצע הלבנה של הגג אחת לשנה.

ישנם גם חומרי איטום אקריליים, אך כל אחד מהם הוא בעל איכות שונה. חלקם דורשים מריחה חוזרת מידי שנה, אחרים עשויים להחזיק מספר שנים. אלו עשויים להיות החומרים בהם נשתמש לגגות מרוצפים.

כמה זמן מחזיקות יריעות ביטומניות

איטום גגות ביריעות ביטומניות מחיר

איטום גגות ביריעות ביטומניות מחיר הוא אינו דבר אחיד. ישנם גורמים שונים המשפיעים על המחיר. הגורם הראשון הוא העלות של היריעות הביטומניות (החומר עצמו ללא התקנה). ישנם יצרנים שונים וסוגים שונים, היריעות אפילו נבדלות בעובי. כאן חשוב להקפיד על יריעות איכותיות ובעלות תו תקן. כדאי להתייעץ עם מומחה איטום על מנת לקבל המלצות על סוג היריעות הרצויות.

הדבר השני הוא העבודה עצמה, וזה תלוי בגודל הגג ומשתנים שונים. למשל ישנו הבדל בין גג במבנה חדש, או גג ישן שאולי יש להסיר קודם שכבות איטום ישנות. גם דודי שמש ומתקנים שונים שיש על הגג מסבכים את העבודה ועלולים להוסיף לעלויות.

ולבסוף יתכן כי יש גם צורך בעבודות נוספות. למשל בניית שיפועים או התקנת מרזבים. הקבלן עשוי להמליץ על עבודות שכאלו וזה נתון לשיקולכם. לפעמים אנשים רוצים לחסוך ומוותרים על שיפועים, אך אינם מבינים כי בטווח הארוך זוהי השקעה משתלמת. ככל שהמים יתפנו מהגג ביעילות גבוהה יותר, כך יהיו לכם פחות בעיות איטום.

בשורה התחתונה, איטום גגות ביריעות ביטומניות מחיר נע בטווח של 80-120 ש“ח למטר מרובע.

איטום גגות ביריעות ביטומניות מחיר

יצאת צדיק איטום גגות

מחפשים קבלן מומחה לאיטום, מוסמך ומנוסה? מחפשים חברת איטום אשר יכולה להעניק פתרון לכל סוגי האיטום בבית, בעסקים ובכל סוג של מבנה? אצלנו תוכלו למצוא את כל הפתרונות במקום אחד, עם שירות מלא של איטום ושיקום מבנים.

טל ציוני הוא בעלי החברה, בעל תעודת הנדסאי בניין ומאתר נזילות מוסמך. החברה עוסקת בתחום כבר למעלה מעשור והייתה מעורבת בפרויקטים רבים, תוך כדי דגש על מקצועיות, מחירים הוגנים ואמינות.

עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טל ציוני - קבלן איטום מומחה
המאמר נכתב על ידי

טל ציוני - קבלן איטום מומחה

טל ציוני הוא הבעלים של חברת ט.צ איטום ושיקום מבנים. כבר מעל לעשור שחברתו מספק פתרונות איטום ברמה הגבוהה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח.
בעל תעודת הנדסאי בניין.
מאתר נזילות מוסמך.
צרו איתנו קשר וקבלו הצעת מחיר משתלמת
פתיחה
1
אני כאן לרשותך..
שלום וברכה 👋
איך אוכל לעזור לך?
Call Now Button