כתמי עובש על הקיר

מקצועיות

כל העבודות מבוצעות על ידי קבלן איטום מומחה בעל תעודת הנדסאי בניין ומאתר נזילות מוסמך.

שירות מהלב

מלבד עבודה איכותית, כל לקוח מקבל שירות אדיב ויחס אישי.

ניסיון

דור שני בענף עם המון המלצות וחוות דעת חמות.

אחריות

אנחנו מעניקים אחריות מלאה בכתב על כל עבודה.

הופיעו לכם כתמי עובש על הקיר? זהירות, זוהי בעיה כפולה! לפני שאתם רצים לחפש חומר לטיפול בעובש בקירות, חשוב להבין מה הסיבה להופעת העובש. הטיפול בעובש הוא רק חלק מהפתרון, אך יש להבין מהי הסיבה, העובש הוא רק סימפטום ויש לטפל גם בבעיה עצמה.

פטריה על הקיר מסוכן – אז מדוע אנו אומרים שכתמי עובש הם בעיה כפולה? ובכן פטריה על הקיר היא דבר המסכן את הבריאות שלכם, וזוהי בעיה בפני עצמה. אך בצד השני של המטבע יש לנו את הבעיה שגורמת לעובש, וזו יכולה להיות נזילת מים הדורשת טיפול. נזילות מים בקיר עלולות לגרום נזק רב לתשתיות המבנה ויש לתקן אותן בהקדם באמצעות קבלן איטום.

כתמי עובש על הקיר

כתמי עובש על הקיר

אז למה יש עובש בקירות? ישנן כמה סיבות להופעת כתמי עובש על הקיר:

סביבה לחה – בעיה זו קיימת הרבה פעמים בחדרי אמבטיה. חדרים בהם אתם מתקלחים ויש בהם לחות גבוהה אשר יכולה להתעבות לטיפות מים על הקירות וליצור את הסביבה האידאלית להתפתחות פטריות עובש מסוכנות. במקרה שכזה ההתמודדות עם הבעיה היא באמצעות אוורור טוב של החדר. הקפידו לפתוח חלון בחדר על מנת שאדי המים יוכלו לצאת והחדר יתאוורר. במידת הצורך תוכלו להתקין מערכת אוורור קטנה.

חדירת מים גשמים – מי גשמים יכולים לחדור ממקומות שונים, למשל חדירת מים מהגג היא אחד הדברים השכיחים ביותר. אחד הסימנים לנזילת מים היא הופעתם של כתמי עובש על קירות. אפשר לטפל עם חומר לטיפול בעובש בקירות, אך זה לא יפתור את נזילת המים. לצורך כך עליכם להזמין מומחה לאיטום. הוא יבדוק את הגג ויבצע שיפועים, איטום גגות, התקנת מרזבים וכל מה שצריך על מנת לפתור את הבעיה.

נזילת מים בצנרת – יתכן שיש לכם נזילת מים סמויה. כלומר נזילת מים מאחד הצינורות הנמצאים בקיר. הבעיה עם נזילת מים בקיר היא שאינכם רואים אותה, אלא רק את הנזק הנגרם והוא לא מופיע באופן מיידי. זה יכול לבוא לידי ביטוי בנזילות המים, אך לאחר זמן יופיעו נזקים בקירות שלכם ובקירות של השכנים. המים מחלישים את הבטון וגורמים גם להתפוררות טייח ובעיות נוספות. חשוב לטפל בזה. מכיוון שקשה למצוא את מיקום הנזילה יש להשתמש בטכנולוגיות שונות כמו איתור נזילות עם מצלמה תרמית.

עיבוי – באופן טבעי יש בבית לחות העלולה להפוך לטיפות מים על הקיר. הדבר שכיח בעונת החורף כאשר הקירות קרים והאוויר בבית חם, באופן דומה לפחית קולה צוננת שתוציאו מהמקרר ביום קיץ חם. למרות שאין מדובר בנזילת מים מבחוץ, עדיין נוצרים התנאים להתפתחות עובש על הקיר. ניקוי העובש אינו פותר את הבעיה. איוורור יכול לסייע, אך גם זהו אינו פתרון מושלם. הפתרון היעיל ביותר הואהעמסת הקיר\תקרה במספר שכבות, חומר מבודד תרמי על מנת להקטין את הפרשי הטמפרטורה ובכך למנוע לחות אשר יוצרת מצע להתפתחות פטריות וטחב.

 

 

חומר לטיפול בעובש בקירות

למה יש עובש בקירות

עובש הוא שם כללי לסוגים שונים של פטריות המופיעות על משטחים לחים, לצורך העניין זהו יכול להיות מזון או קיר. העובש אוהב סביבה לחה, היא הכרחית לצורך ההתפתחות שלה. הוא מתפתח כרשת סיבים הנקראת מיצליום ומתפקדת כאורגניזם שלם.

ישנם אלפי זנים של עובש הידועים למדע, ולכל אחד מאפיינים שונים. לחלקם יש תועלות מסוימות, וחלקם מסוכנים. אך אם יש משהו המאפיין את כל סוגי העובש הוא הצורך בסביבה לחה. העובש מאיץ תהליכי ריקבון. הוא עושה זאת באמצעות הפרשת אנזימים המפרקים חומרים ביולוגיים אותם הוא קולט כחומרי מזון. וכאשר הקיר שלכם סובל מרטיבות, זוהי הסביבה המושלמת עבור העובש.

פטריה על הקיר מסוכן

פטריה על הקיר מסוכן

אז לאחר שהבנו למה יש עובש בקירות, בואו נבין למה אומרים פטריה על הקיר מסוכן?

העובש מפריש נבגים ובמקרים מסוימים הם אלו הגורמים למחלות, בעיקר אצל אנשים בעלי מערכת חיסון חלשה ואלו הסובלים מבעיות קיימות במערכת הנשימה. הנבגים הם הצורה שבה העובש משתמש בשביל להתרבות ולהתפשט. אך מלבד הנבגים העובש מפריש גם רעלנים שונים, וגם הם גורמים לנזקים בריאותיים רבים.

הנבגים והרעלנים המופרשים מהעובש מגיעים אל מערכת הנשימה שלכם. בכמות גדולה הם עשויים לגורם להופעת תופעות אלרגיות ובעיות במערכת הנשימה. לא כל סוג של עובש הוא רעיל, אך אלו המופיעים בתנאי רטיבות בבית נחשבים למסוכנים. הרעלנים עשויים אף לגרום לבעיות עצביות ותמותה. אם אתם סובלים מעיניים לחות, שיעול כרוני, כאבי ראש, עייפות, בעיות נשימה והתעטשויות, אלו הם יכולים להיות הסימפטומים שנגרמים כתוצאה מרעלני העובש.

פטריה על הקיר מסוכן, זהו דבר מבוסס מבחינה מדעית.

למה יש עובש בקירות

חומר לטיפול בעובש בקירות

אם הופיעו כתמי עובש על הקיר אתם יכולים להשתמש בחומרים שונים לצורך הסרתם וקטילתם. אך זכרו, חומר לטיפול בעובש בקירות אינו פותר אתכם מהתמודדות עם בעיית הרטיבות וחשוב לפנות אל קבלן מומחה לאיטום. בדרך כלל יש גם לבצע תיקוני טיח וצביעה.

ישנם אנשים החושבים שיוכלו להתמודד עם הבעיה בעצמם, לעתים באמצעות פתרונות ביתיים כמו שימוש במים עם מעט אקונומיקה. אך זה לא פותר את הבעיה אלא להפך. יש לטפל במקור הבעיה; זה דורש את חיסול העובש באמצעות חומרים מיוחדים, תוך כדי שימוש באמצעי מיגון. זוהי לא עבודה המתבצעת על ידי הלקוח, אלא באמצעות איש מקצוע.

אם יש לכם בעיה של עובש בקירות, מוטב לפנות לאנשי מקצוע. היתרון שלהם הוא שהם יכולים לזהות את מקור הבעיה ולעקור אותה מהשורש.

עקבו אחרינו גם באמצעות דף הפיסבוק

 

טל ציוני - קבלן איטום מומחה
המאמר נכתב על ידי

טל ציוני - קבלן איטום מומחה

טל ציוני הוא הבעלים של חברת ט.צ איטום ושיקום מבנים. כבר מעל לעשור שחברתו מספק פתרונות איטום ברמה הגבוהה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח.
בעל תעודת הנדסאי בניין.
מאתר נזילות מוסמך.
צרו איתנו קשר וקבלו הצעת מחיר משתלמת
פתיחה
1
אני כאן לרשותך..
שלום וברכה 👋
איך אוכל לעזור לך?
Call Now Button