איתור נזילה סמויה

מקצועיות

כל העבודות מבוצעות על ידי קבלן איטום מומחה בעל תעודת הנדסאי בניין ומאתר נזילות מוסמך.

שירות מהלב

מלבד עבודה איכותית, כל לקוח מקבל שירות אדיב ויחס אישי.

ניסיון

דור שני בענף עם המון המלצות וחוות דעת חמות.

אחריות

אנחנו מעניקים אחריות מלאה בכתב על כל עבודה.

איתור נזילה סמויה יכול להיות בעיה גדולה מאוד. לעתים מופיעים סימני עובש ורטיבות בקירות, אלו יכולים לתת לנו אינדיקציה מסוימת לגבי מיקום הנזילה – אך לא מיקום מדויק. אבל לא תמיד אתם רואים סימני רטיבות בקירות, ישנם מקרים שאין שום סימן. לא אחת ישנם אנשים הרואים בחשבונות המים עלייה משמעותית בצריכת המים, למרות שהם עושים את כל המאמצים לחסוך במים. הסיבה לכך היא נזילה סמויה, כלומר נזילה המתרחשת בעומק הקירות, מתחת למרצפות או מתחת לאדמה. זוהי הסיבה מדוע שעוני המים מגלים צריכת מים גבוהה יותר, למרות שאינכם משתמשים ביותר מים.

אז מי מגלה נזילות מים, ומה אפשר לעשות לצורך ניקוי עובש בקירות ותקרה?

איתור נזילה סמויה

 

מגלה נזילות מים

באופן טבעי כאשר יש לנו נזילת מים אנו חושבים לפנות לאינסטלטור המתקן בעיות שכאלו. זה אמנם יכול להיות הפתרון המתאים כאשר אתם רואים נזילת מים בברז במטבח או באיזה צינור בגינה. אך כאשר מדובר במקרה של איתור נזילה סמויה, הפתרון הוא לא אינסטלטור אלא קבלן איטום. ישנו קושי רב באיתור הנזילה. כמו כן התיקון של הנזילה עשוי לדרוש שבירה של קירות ותשתיות שונות.

איתור נזילה סמויה

איתור נזילה סמויה הוא עבודה לקבלן איטום. יש צורך בציוד טכנולוגי מיוחד לצורך גילוי האזור שבו נמצאת הנזילה. לצורך תיקון נזילות חייבים לבצע שבירה של קירות ותשתיות שונות. המצב האידאלי הוא לעשות זאת באופן נקודתי – רק במקום בו קיימת הנזילה. שבירת קיר זה כאב ראש, בלגן וכסף. וכל מה ששוברים, בסוף גם צריך לתקן. לכן ברור מדוע תרצו לשבור רק את מה שחייבים. ולכן חייבים לזהות את המיקום המדויק של הנזילה.

לצורך כך יש לפנות אל קבלן איטום מומחה המסוגל להשתמש בציוד טכנולוגי לצורך איתור נזילה סמויה. הוא מגלה נזילות מים באמצעות שימוש בציוד טכנולוגי העשוי לכלול גילוי נזילות מצלמה תרמית, שימוש בגז, שימוש באמצעים אקוסטיים לגילוי נזילות וטכניקות שונות. כל אחת מהטכניקות מסוגלת לתת פתרון לסוג אחר של בעיה, ולכן חשוב שזה יהיה קבלן איטום המסוגל לתפעל טכנולוגיות שונות ולהעניק לכל אחד את הפתרון הדרוש.

מצלמה תרמית לגילוי נזילות מים יכולה להתאים למקרים בהם יש נזילה בצינורות הנמצאים בתוך הקיר. היא פחות מתאימה לצנרת ביוב. אך סמכו על הקבלן שהוא ימצא את השיטה המתאימה לכל סוג של בעיה.

ניקוי עובש בקירות ותקרה

עובש ורטיבות בקירות

אף אחד לא רוצה לראות עובש ורטיבות בקירות. זה פוגע במראה של הבית וזו גם עדות לנזקים ההולכים ומצטברים בתשתיות המבנה. אך רבים מאיתנו מתייחסים אל הבעיה רק במישור האסתטי. הם אינם מודעים לנזק הרב הנגרם לבטון ואינם מודעים לסכנות הבריאותיות של העובש.

עובש בקירות בדרך כלל נראה כמו כתמים שחורים, ואלו מסוכנים מאוד. נבגי העובש וגם טוקסינים שונים המופרשים ממנו גורמים לנו לאינספור נזקים בריאותיים ולא תמיד אנו מודעים אליהם. למשל אנו עשויים לסבול מכאבי ראש או תחושת עייפות, ובכלל לא להבין כי העובש בקירות הוא הגורם לבעיה. כמו כן עלולים להופיע גירויים בעור ובעיניים, תופעות אלרגיות ומחלות נשימה. ועבור אנשים בעלי מערכת חיסונית חלשה, הבעיות עלולות להיות חמורות עוד יותר.

המסקנה היא ברורה – אם יש לכם בעיות של רטיבות, חובה לטפל בהן בהקדם האפשרי.

מגלה נזילות מים

ניקוי עובש בקירות ותקרה

ניקוי עובש בקירות ותקרה הוא דבר חשוב על מנת למנוע את הנזקים הבריאותיים. ניתן לנקות ואף לצבוע מחדש על מנת להסיר את הכתמים על הקירות והתקרות. אך חשוב להדגיש כי ניקוי קירות מעובש אינו פוטר את הבעיה ואינו תחליף לעבודות איטום.
עליכם לטפל במקור לבעיה, כלומר לפתור את בעיות האיטום. עליכם לפנות אל חברת איטום על מנת לבצע איטום גגות, איטום מרפסות, חלונות וקירות. לכל סוג של נזילת מים יש פתרון. קבלן איטום מביא איתו ציוד מגלה נזילות מים ויודע להעניק פתרון לכל בעיה.

במקביל עליכם לבצע ניקוי עובש בקירות ותקרה. ישנם חומרים ייעודיים אשר נועדו לחסל את העובש. הבינו כי מדובר באורגניזם חי ולא סתם לכלוך. חשוב גם להשתמש בציוד הגנה על מנת לא לנשום את הטוקסינים המופרשים ממנו. לאחר הניקוי יש לבצע עבודות שפכטל וצבע.

ט.צ. איטום ושיקום מבנים – הוראות הגעה ניתן למצוא בגוגל

עובש ורטיבות בקירות

טל ציוני - קבלן איטום מומחה
המאמר נכתב על ידי

טל ציוני - קבלן איטום מומחה

טל ציוני הוא הבעלים של חברת ט.צ איטום ושיקום מבנים. כבר מעל לעשור שחברתו מספק פתרונות איטום ברמה הגבוהה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח.
בעל תעודת הנדסאי בניין.
מאתר נזילות מוסמך.
צרו איתנו קשר וקבלו הצעת מחיר משתלמת
פתיחה
1
אני כאן לרשותך..
שלום וברכה 👋
איך אוכל לעזור לך?
Call Now Button