איטום גגות ביהוד

מקצועיות

כל העבודות מבוצעות על ידי קבלן איטום מומחה בעל תעודת הנדסאי בניין ומאתר נזילות מוסמך.

שירות מהלב

מלבד עבודה איכותית, כל לקוח מקבל שירות אדיב ויחס אישי.

ניסיון

דור שני בענף עם המון המלצות וחוות דעת חמות.

אחריות

אנחנו מעניקים אחריות מלאה בכתב על כל עבודה.

איטום גגות ביהוד – מתי עושים, איך עושים ואולי השאלה הכי חשובה היא אצל מי עושים?

התופעה מוכרת, החורף מגיע ואיתו הגשמים. ואז מתחילות להתגלות דליפות המים מהגג והבעיות השונות. דליפות המים גורמות לכתמי רטיבות על הקירות, עובש על הקירות, נזקים לבטון ואפילו בעיות הקשורות למערכת החשמל בבית. זוהי בעיה שאי אפשר להתעלם ממנה.

זהו הזמן לפנות אל חברה לאיטום גגות, כלומר קבלן איטום. אך אם נדייק, יפה שעה אחת קודם.  כלומר לא לחכות לגשמים. תקופת החורף והגשמים היא אינה התקופה האידאלית לטיפול בנזילות בגג. את עבודות האיטום יש לבצע כאשר הגג יבש, ולכן אתם עשויים לעבור חורף עם נזילות. אם תרצו להימנע ממצבים אלו, כדאי להזמין חברת איטום לצורך בדיקת הגג לקראת סוף הקיץ.

חברה לאיטום גגות

איטום גגות ביהוד

אז מה עושים כאשר ישנה בעיות של נזילות מהגג? איטום גג ביריעות ביטומניות הוא בדרך כלל הפתרון הטוב והמומלץ ביותר. אך ישנם דברים נוספים שצריך לקחת בחשבון בעת האיטום מלבד היריעות הביטומניות.

למשל, חשוב מאוד לוודא שישנו ניקוז טוב בגג. לצורך כך משתמשים בשיפועים המסייעים למי הגשמים להתפנות מהגג, וכמובן מערכת של מרזבים תקינה. אם יש לכם גג ישן שלא נבנה בשיפוע, יש לשקול בניית שיפועים. יש לוודא שמערכת המרזבים תקינה ואין בה סתימות. אולי יש צורך בתיקון או התקנת מרזבים חדשים, ואולי פשוט צריך לנקות אותם.

טיפ – במהלך הקיץ, ותחילת הסתיו, הגג שלכם עשוי להתלכלך בעלים יבשים הנושרים מצמרות העצים ונישאים ברוח. יתכן שישנה גם צואת יונים על הגג. וכאשר יגיעו הגשמים הראשונים, כל אלו ישטפו אל תוך המרזבים, דבר הגורם להיווצרות סתימות. לכן לקראת החורף כדאי לנקות את הגג ולשים לב שאין שום דבר החוסם את פתחי הניקוז. במידה ואין גישה קלה ובטוחה אל הגג, עלייה לגג עלולה להיות מסוכנת ויש צורך באנשי מקצוע המוסמכים לצורך ביצוע עבודות בגובה!

איטום גג ביריעות

איטום גג ביריעות

איטום יריעות ביטומניות נחשב לאחת השיטות השכיחות ביותר לאיטום גגות. זהו תיקון המחזיק מעמד למשך שנים רבות, אך לעתים נדרשים תיקונים נקודתיים במשך השנים. חשוב לעשות זאת עם קבלן איטום המעניק לכם אחריות על העבודה.

איטום גג ביריעות מביא איתו מספר יתרונות:

  • שיטה יעילה מאוד.
  • אינה דורשת תחזוקה שוטפת ומעניקה לכם שנים של שקט.
  • תורם גם לבידוד התרמי של הגג (יש צורך לבצע הלבנה של הגג).
  • מקטין את הוצאות מיזוג האוויר בימי הקיץ בזכות הבידוד התרמי.
  • השיטה מתאימה לגגות מזופתים או גגות חדשים מבטון.

על מנת ליהנות מהיתרונות של איטום גג ביריעות חשוב לעשות זאת באמצעות חברה לאיטום גגות בעלת ניסיון בתחום. חלק גדול מהצלחת האיטום נובע מתוך אופן היישום שלו, זה חייב להיות יישום מקצועי. בדרך כלל נקודת התורפה היא באזורי החיבור בין היריעות.  היריעות מגיעות בגלילים ברוחב סטנדרטי, ועל מנת לכסות את כל שטח הגג יש להשתמש במספר יריעות. על מנת למנוע נזילות מים בנקודות החיבור צריך לשים אותן בחפיפה ולהשתמש במבער לצורך ריתוך של היריעות וגם שימוש בחומר איטום אקרילי. עבודה חובבנית לא תעניק לכם איטום טוב וכל ההשקעה תרד לטמיון.

עוד נקודת תורפה הדורשת תשומת לב רבה ועבודה מקצועית היא בגגות שמותקנים עליהם דודי שמש. דודי השמש מותקנים על בסיס תומך ממתכת וזוהי עשויה להיות נקודה דרכה חודרים מים. לכן חשוב לשים לב שקבלן האיטום מעניק פתרון גם לרגליות דוד השמש ולא מבצע עבודה חובבנית.

כאשר מבצעים איטום גגות ביהוד חשוב גם להקפיד על איכות היריעות הביטומניות. חשוב שאלו יהיו יריעות בעלות תו תקן. התקן הקבוע בישראל הוא ת"י 1430. החוק אוסר לשווק יריעות ביטומניות שאינן עומדות בתקן זה. במידה ומישהו מציע לכם יריעות זולות שאינן עומדות בתקן, תוכלו להבין לבד כי אין מדובר בקבלן איטום מקצועי.

איטום גגות ביהוד

חברה לאיטום גגות

זקוקים לשירות איטום גגות ביהוד? אם כך הגעתם אל המקום הנכון. חברת ט.צ איטום ושיקום מבנים מביאה איתה ניסיון רב בתחום האיטום. לנו יש את היכולת להעניק פתרון לכל בעיות האיטום – איטום גגות, איטום מרפסות, איטום גג מרוצף, איטום מרתפים ועוד.

לנו יש פתרון לכל מבנה באמצעות מבחר שיטות איטום הכוללות איטום בעזרת חומרים אקריליים, איטום צמנטי, איטום באמצעות חומרים פוליאורטנים ועוד.

אצלנו תוכלו לקבל מענה כולל לכל הבעיות הקשורות לאיטום, מהתקנת מרזבים ובניית שיפועים, ועד טיפול בעובש ועיבוי.

עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טל ציוני - קבלן איטום מומחה
המאמר נכתב על ידי

טל ציוני - קבלן איטום מומחה

טל ציוני הוא הבעלים של חברת ט.צ איטום ושיקום מבנים. כבר מעל לעשור שחברתו מספק פתרונות איטום ברמה הגבוהה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח.
בעל תעודת הנדסאי בניין.
מאתר נזילות מוסמך.
צרו איתנו קשר וקבלו הצעת מחיר משתלמת
פתיחה
1
אני כאן לרשותך..
שלום וברכה 👋
איך אוכל לעזור לך?
Call Now Button