איטום גגות בראשון לציון

איטום גגות בראשון לציון - שירות, איכות
ומקצועיות | ט.צ איטום
איטום גגות בראשון לציון במחירים משתלמים! ט.צ איטום ושיקום מבנים היא חברת איטום מובילה
המבצעת איטום גגות בשיטות המתקדמות ביותר. חייגו היום וקבלו הצעת מחיר משתלמת

מקצועיות

כל העבודות מבוצעות על ידי קבלן איטום מומחה בעל תעודת הנדסאי בניין ומאתר נזילות מוסמך.

שירות מהלב

מלבד עבודה איכותית, כל לקוח מקבל שירות אדיב ויחס אישי.

ניסיון

דור שני בענף עם המון המלצות וחוות דעת חמות.

אחריות

אנחנו מעניקים אחריות מלאה בכתב על כל עבודה.

בין אם מדובר בגגות של בניינים ובין אם מדובר בגגות של מבנים אחרים, אין ספק כי איטום גגות הוא אחת מהפעולות החשובות וההכרחיות ביותר לשמירה על שלמות הבניין. בחברתנו, ט.צ איטום ושיקום מבנים, אנו מבצעים איטום גגות בראשון לציון ובאזורים נוספים ברחבי הארץ, באמצעות חומרים איכותיים ואנשי מקצוע מיומנים, אשר נמצאים בתחום כבר שנים רבות ומחזיקים בהכשרות המתאימות לעבודות מסוג אלה. לפניכם כל מה שצריך לדעת על איטום גגות בראשון לציון ובכלל: מתי צריך לאטום את הגג ולמה, באילו שיטות ניתן לבצע איטום גגות ועוד.

מתי צריך לאטום את הגג?

באופן עקרוני, איטום גגות בראשון לציון, הוא משהו שחשוב מאוד להקפיד עליו בכל עונות השנה – עוד לפני שניתן להבחין בבעיה כלשהי. הסיבה לכך היא שכאשר כבר נבחין בבעיה, סביר להניח שהיא תדרוש התערבות גדולה יותר, ובהתאם לכך – גם הוצאות גבוהות יותר. כך או כך, בכל מקרה שבו אתם מבחינים בהיווצרות או הרחבה של סדקים על התקרה, בועות אוויר, התנפחות הצבע של המבנה, התפתחות עובש ועוד – סביר להניח שישנה תקלה באיטום הגג, ויש לטפל בבעיה באופן מידי על מנת למנוע ממנה להחריף ולהגיע לממדים גדולים יותר – כאלה שלא רק עלולים לעלות לכם לא מעט כסף בהמשך, אלא גם לסכן משמעותית את ביטחונם של דרי המבנה.

איטום גגות בראשון לציון

באילו שיטות ניתן לבצע איטום גגות בראשון לציון?

כיום קיימות לא מעט שיטות לביצוע איטום גגות בראשון לציון ובכלל. להלן הנפוצות שבהן:

  • זפת חמה – זפת חמה היא חומר איטום פופולארי ביותר, אולי אחד מהוותיקים ביותר שקיימים כיום בשוק. איטום מסוג זה יספק מענה מהיר ודיי יעיל לנזילות, אך עם זאת, הוא אינו מתאפיין בעמידות גבוהה.
  • חומרים אקריליים או פולימריים – שיטת איטום פשוטה יחסית, אשר מתבססת על חומרי איטום דמויי משחה לבנה, אשר נחשבים לידידותיים לסביבה. למרבה הצער, איטום מסוג זה אינו נחשב לעמיד בפני מים עומדים.
  • חומר פוליאוריטני משחתי – החומר הפוליאוריטני הוא חומר חזק, אשר מספק לגג הגנה הן מפני השמש הקופחת והן מפני המים. עם זאת, מדובר באיטום שקשה יחסית לעבוד איתו, שכן הוא לא מתאפיין בעמידות גבוהה, ועל כן מחירו גבוה יחסית.
  • יריעות ביטומניות – אחת משיטות האיטום היעילות והטובות ביותר כיום בשוק. האיטום מתבצע באמצעות יריעות העשויות חומר שנקרא ביטומן, ונחשב לחזק ועמיד במיוחד. היריעות מולחמות אחת לשנייה ליצירת "שטיח", שמכסה את הגג ומעניק לו לא רק איטום איכותי ביותר, אלא גם בידוד תרמי מצוין. על אף שמחירה של שיטת איטום זו לרוב יהיה גבוה יחסית, היתרון המשמעותי ביותר שלה הוא העמידות הגבוהה שלה. כאשר איטום באמצעות יריעות ביטומניות מתבצע בצורה נכונה, הוא משרת את הדיירים למשך שנים רבות, וכך למעשה חוסך להם כסף בטווח הארוך.

מדוע חשוב לבחור בקבלן איטום מקצועי לביצוע העבודה?

חשוב להבין כי בדומה לכל עבודה מקצועית אחרת, גם איטום היא עבודה שדורשת לא מעט מיומנות והבנה בתחום. איטום שמתבצע בצורה לא נכונה, לא יחזיק מעמד למשך זמן רב במקרה הטוב, או אף לא יהיה עמיד כלל במקרה הפחות טוב. במצב כזה, בו האיטום אינו מתבצע בצורה נכונה ואינו עמיד בפני שמש חזקה או מים עומדים, הדיירים עלולים לחוש בטוחים כיוון שביצעו את האיטום, מבלי להבין שלאט לאט, נגרמים למבנה לא מעט נזקים, שיידרש לא מעט כסף כדי לתקן אותם בהמשך.

פרט לכך, קבלן איטום מקצועי שמגיע לבצע עבודת איטום גגות בראשון לציון, או בכל מקום אחר, יידע כיצד למצוא את מקור או מקורות הנזילה באופן המדויק ביותר, ולהתאים את האיטום באופן האידיאלי לגג הבניין, לבעיות הקיימות במבנה, לתקציב של הדיירים ועוד. עבודה מקצועית כזו, תבטיח שהאיטום יתבצע בצורה איכותית, שהדיירים לא יידרשו להוצאות גבוהות בהמשך וחשוב מהכל – שביטחונם יישמר. כאשר הבעיה מטופלת על ידי גורמים שאינם בהכרח אנשי מקצוע, סביר להניח שהם לא יידעו לאתר את כל מקורות הנזילה, או שלא יידעו כיצד לטפל בהם באופן האופטימלי. מסיבות אלה ועוד, בחירה בקבלן איטום מקצועי ומיומן היא עניין מהותי שאין להתפשר עליו – גם במחיר של עלות גבוהה יותר.

ט.צ איטום ושיקום מבנים: מגוון של פתרונות איטום יעילים ואיכותיים

חברתנו, ט.צ איטום ושיקום מבנים, היא חברת איטום מקצועית אשר מורכבת מאנשי מקצוע מיומנים ומנוסים – דור שני בענף האיטום. אנשי המקצוע בחברתנו מתהדרים בתעודת קבלן איטום מומחה, כמו גם בתעודת הנדסאי בניין ומאתר נזילות מוסמך.

איטום גגות בראשון לציון

עוד לפני שאנו ניגשים לבצע כל עבודה, אנו דואגים לאתר את מקור או מקורות הנזילה באמצעות ציוד טכנולוגי מתקדם, על מנת שנוכל לבצע את האיטום באופן המקיף, המקצועי והנכון ביותר. בנוסף, אנו מקפידים לשמור על מחירים נוחים, מתוך הבנה כי איטום היא פעולה הכרחית ולא מותרות. על מנת לספק שקט נפשי ללקוחותינו, אנו גם מעניקים להם אחריות מלאה בכתב על כל עבודה שמתבצעת בחברתנו.

בנוסף לכל אלה, אנו מקפידים גם על שירות אדיב ככל הניתן, שכן אנו מאמינים שהשירות שאנו מעניקים ללקוחותינו הוא חלק אינטגרלי, חשוב ובלתי נפרד מעבודת האיטום. השירות הטוב שלנו, יחד עם העבודה המקצועית, הידע הרחב שלנו בתחום והניסיון עתיר השנים שלנו בעבודות איטום, הם אלה שמאפשרים לנו לספק ללקוחותינו תוצאות לא פחות ממצוינות.

כאשר העניין נוגע לאיטום גגות – אין מקום להתפשרות על אנשי המקצוע שמבצעים את העבודה. אם אתם זקוקים לאיטום גגות בראשון לציון או באזורים אחרים ברחבי הארץ, חברתנו תשמח לעמוד לרשותכם ולהעניק לכם שירות מקצועי, אדיב ובמחירים נוחים, שיאפשר לכם לשמור על הגג ועל המבנה כולו, ולהימנע מבעיות ומעלויות לא הכרחיות בעתיד.

טל ציוני - קבלן איטום מומחה
המאמר נכתב על ידי

טל ציוני - קבלן איטום מומחה

טל ציוני הוא הבעלים של חברת ט.צ איטום ושיקום מבנים. כבר מעל לעשור שחברתו מספק פתרונות איטום ברמה הגבוהה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח.
בעל תעודת הנדסאי בניין.
מאתר נזילות מוסמך.
צרו איתנו קשר וקבלו הצעת מחיר משתלמת
פתיחה
1
אני כאן לרשותך..
שלום וברכה 👋
איך אוכל לעזור לך?
Call Now Button