שיטות איטום גגות

שיטות איטום גגות מתקדמות - מה
שיטה הכי מומלצת ועמידה?
צריכים לאטום את הגג? אצלנו בט.צ איטום ושיקום מבנים מבצעים את כל השיטות לאיטום גגות:
איטום ביריעות ביטומניות, איטום באמצעות חומרים פוליאוריטנים ועוד...

מקצועיות

כל העבודות מבוצעות על ידי קבלן איטום מומחה בעל תעודת הנדסאי בניין ומאתר נזילות מוסמך.

שירות מהלב

מלבד עבודה איכותית, כל לקוח מקבל שירות אדיב ויחס אישי.

ניסיון

דור שני בענף עם המון המלצות וחוות דעת חמות.

אחריות

אנחנו מעניקים אחריות מלאה בכתב על כל עבודה.

איטום גגות הוא בין פעולות האיטום הפופולאריות ביותר שקיימות כיום, ולא בכדי. כאשר גג המבנה אינו אטום כהלכה, מים עלולים לחלחל דרכו אל עבר נקודות שונות במבנה ולגרום ללא מעט נזקים, כמו למשל התפתחות של עובש, היווצרות של בועות אוויר בבטון, הרחבה של סדקים קיימים ועוד. לא מדובר רק בבעיות אסתטיות, אלא בכאלה שיכולות להחליש את הגג באופן משמעותי ולסכן את יושבי המבנה.

כיום קיימות לא מעט שיטות איטום גגות, חלקן טובות יותר וחלקן פחות. בחברתנו, ט.צ איטום ושיקום מבנים, אנו מבצעים איטום גגות במגוון של דרכים שונות, בהתאם לסוג המבנה, צרכיו של הלקוח והתקציב שלו. כל העבודות בחברתנו מתבצעות על ידי קבלני איטום מוסמכים ומקצועיים, אשר מחזיקים בלא מעט ניסיון בתחום ומכירים מגוון רחב של שיטות איטום גגות. להלן מספר סוגי איטום גגות שאנו מבצעים בחברתנו, כמו גם היתרונות והחסרונות של כל אחת משיטות האיטום הללו.

איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות

יריעות ביטומניות הן ללא ספק בין השיטות היעילות והמובילות כיום לאיטום גגות. היריעות הללו מבוססות על חומר שנקרא "ביטומן", שהוא למעשה מוצר תרמופלסטי, אותו ניתן לתמרן באמצעות שימוש בחום. במילים אחרות, כאשר מחממים את היריעות הללו, הן מתרככות, וכך ניתן לעבוד איתן בקלות רבה יותר.

על מנת לבצע איטום איכותי לגג, היריעות הביטומניות מולחמות אחת לשנייה לצורך יצירת מעין "שטיח" עמיד, שמכסה את הגג ומעניק לו לא רק איטום איכותי וחזק במיוחד, אלא גם בידוד תרמי מעולה. היריעות הביטומניות נחשבות לשיטת איטום טובה במיוחד כיוון שהן עמידות בפני מים ופגעי מזג אוויר נוספים, ומספקות לגג איטום איכותי למשך שנים רבות – וזאת בשונה מסוגי איטום גגות רבים אחרים, אותם אנו נדרשים לרענן לעיתים תכופות יותר.

על אף היתרונות הרבים של איטום באמצעות יריעות ביטומניות, חשוב להבין כי גם לשיטת איטום זו יש חסרונות. החיסרון הראשון והעיקרי של שיטה זו הוא שהיא כרוכה בעלויות גבוהות יחסית. מצד שני, חשוב לזכור כי האיטום האיכותי שמספקות היריעות הביטומניות לרוב מחזיק מעמד למשך זמן רב, ובייחוד כאשר הוא נעשה על ידי אנשי מקצוע מיומנים, כך שניתן לומר שבטווח הארוך – העלויות הללו מתקזזות. חיסרון נוסף של השיטה הוא שהיא כרוכה בעבודה סיזיפית ונרחבת, ועל כן, לעיתים היא אורכת זמן רב יותר משיטות איטום גגות אחרות.

איטום גגות באמצעות חומרים פולימרים או אקריליים

חומרים פולימרים או אקריליים הם חומרים שנראים כמו משחה לבנה ונחשבים לידידותיים לסביבה. החומרים הללו מתאפיינים בהרכב כימי ייחודי, שמספק להם כושר הידבקות מרשים. בזכות כושר ההידבקות הזה, החומרים הפולימרים והאקריליים נמצאים בשימוש במגוון של תעשיות שונות, כמו גם בתעשיית האיטום. פרט לכושר ההידבקות המעולה שלהם, חומרים אלה מתאפיינים גם בעמידות בפני טמפרטורות קיצוניות. בנוסף, הם מתייבשים באופן מהיר יחסית, עניין אשר הופך את העבודה עמם לנוחה למדיי.

החיסרון העיקרי בעבודה עם חומרים פולימרים או אקריליים, הוא שהם לא עמידים במיוחד בפני מים עומדים. כמו כן, אם יהיה צורך לבצע איטום נוסף מעל החומרים הללו בעתיד, חומרי האיטום יצטרכו להיות גם הם בעלי תכונות פולימריות או אקריליות.

איטום גגות באמצעות חומרים פוליאוריטנים

חומרים פוליאוריטנים הם חומרי איטום שמתאפיינים בחוזק רב, כמו גם בעמידות גבוהה במיוחד בפני פגעי מזג האוויר – ובכלל זה שמש חזקה וקופחת או ממטרי גשם חזקים. בנוסף, החומרים הפוליאוריטנים הם נטולי ריח, אינם מכילים רעלים, ויש להם יכולת להתייבש גם בטמפרטורות נמוכות. תכונות אלה, יחד עם העובדה שלחומרים אלה יש כושר הידבקות טוב למגוון של משטחים שונים, הופכים את החומרים הפוליאוריטנים לפופולאריים ביותר בתעשיית האיטום. על אף כל היתרונות שלהם, החומרים הפוליאוריטנים אינם ניחנים בכושר גמישות טוב במיוחד, וכמו כן – מחירם גבוה ביחס לשיטות איטום גגות רבות אחרות.

איך בוחרים שיטה לאיטום הגג?

כפי שניתן לראות, איטום גגות הוא פעולה שיכולה להתבצע במגוון של שיטות שונות, כאשר יש להתאים כל שיטה לנתונים של הגג, לצרכי הלקוח, לתקציב שעומד לרשותו לצורך הפעולה ועוד. על מנת להתאים את שיטת האיטום האידיאלית עבור כל גג ומצבו האינדיבידואלי, חשוב מאוד להתייעץ עם איש איטום מוסמך ומקצועי, אשר מחזיק בניסיון רב בתחום האיטום בכלל, ובאיטום גגות בפרט. כאן בדיוק נכנסת לתמונה ט.צ איטום ושיקום מבנים.

חברתנו מורכבת מקבלני איטום מקצועיים ומנוסים, להם ניסיון רב במגוון של שיטות איטום גגות. החברה מנוהלת על ידי טל ציוני, דור שני בענף האיטום וקבלן איטום מיומן, אשר מחזיק בתעודת הנדסאי בניין ומאתר נזילות מוסמך.

חברתנו עובדת כך שעוד בטרם אנו שולחים ללקוח הצעת מחיר, אנו שולחים לשטח איש איטום מקצועי, שיוכל להעריך את מצב הגג, לאתר נזילות או בעיות נוספות בו ולשקף ללקוח את תמונת המצב המלאה. לאחר מכן, אנו ממליצים ללקוח על דרך הפעולה הטובה ביותר בהתאם למצב הגג, לפעולות הספציפיות שיש לבצע בו, וכמו כן – בהתאמה לצרכי הלקוח ולתקציב שלו. רק לאחר מכן אנו ניגשים לתמחור העבודה, תוך שאנו מקפידים על מחירים הוגנים ונוחים.

לאחר החתימה על חוזה העבודה, אנו שולחים לשטח קבלני איטום מוסמכים ומיומנים, שמבצעים את העבודה במסירות מלאה ועל הצד המקצועי והטוב ביותר. השקט הנפשי של לקוחותינו הוא אחד מהדברים החשובים ביותר עבורנו, ולכן, בנוסף לכל, אנו גם מספקים אחריות מלאה בכתב על כל עבודה שמתבצעת בחברתנו.

זקוקים לאיטום גגות? אל תתפשרו על פחות מהטובים ביותר. חברתנו תשמח לעמוד לרשותכם בכל צרכי האיטום שלכם, ולבצע עבורכם עבודת איטום מקצועית במחיר הוגן, שתשרת אתכם למשך שנים רבות. צרו עמנו קשר עוד היום ונשמח לסייע לכם

טל ציוני - קבלן איטום מומחה
המאמר נכתב על ידי

טל ציוני - קבלן איטום מומחה

טל ציוני הוא הבעלים של חברת ט.צ איטום ושיקום מבנים. כבר מעל לעשור שחברתו מספק פתרונות איטום ברמה הגבוהה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח.
בעל תעודת הנדסאי בניין.
מאתר נזילות מוסמך.
צרו איתנו קשר וקבלו הצעת מחיר משתלמת
פתיחה
1
אני כאן לרשותך..
שלום וברכה 👋
איך אוכל לעזור לך?
Call Now Button