איטום גגות בתל אביב

איטום גגות בתל אביב על ידי מומחה -
מקצועיות ויסודיות מובטחת
איטום גגות בתל אביב על ידי מקצוענים! קבלן איטום גגות עם ניסיון, מומחיות ואחריות בכתב על כל
עבודה! צרו איתנו קשר עוד היום וקבלו הצעת מחיר משתלמת!

מקצועיות

כל העבודות מבוצעות על ידי קבלן איטום מומחה בעל תעודת הנדסאי בניין ומאתר נזילות מוסמך.

שירות מהלב

מלבד עבודה איכותית, כל לקוח מקבל שירות אדיב ויחס אישי.

ניסיון

דור שני בענף עם המון המלצות וחוות דעת חמות.

אחריות

אנחנו מעניקים אחריות מלאה בכתב על כל עבודה.

למה ומתי צריך לאטום את הגג?

על אף שמדינת ישראל היא מדינה אשר אינה מתאפיינת בגשמים רבים, אין ספק כי איטום גגות בתל אביב ובכל אזור אחר בארץ הוא עניין חשוב שיש לתת עליו את הדעת. הסיבה העיקרית לכך היא השילוב הייחודי בין השמש החזקה שפוקדת אותנו ברוב ימי השנה, לבין אופי הגשמים בתקופת החורף: בעוד שהשמש מחממת את חומרי האיטום עד לייבוש מלא, הגשם, שמתבטא בממטרים קצרים וחזקים, חודר לנקודות שונות במבנה, שוחק את חומרי האיטום ושוטף עמו את החומרים שהספיקו להיחלש בעבר כתוצאה מעייפות החומר, הרטיבות והשמש הקופחת. לפניכם כל מה שצריך לדעת על איטום גגות בתל אביב ובכלל.

מהם הנזקים שנגרמים כתוצאה מגג לא אטום?

כאמור, גגות לא אטומים גורמים לחלחול של גשמים לנקודות שונות במבנה. ללא טיפול מתאים והקפדה על תחזוקה נכונה, הבעיה, אשר רק הולכת ומחריפה עם הזמן, עלולה ליצור לא מעט נזקים למבנה –  ובכלל זה היחלשות הגג, התפתחות עובש, הרחבה של סדקים קיימים או בועות אוויר בבטון, התנפחות הצבע של המבנה, נזילות מים ועוד. מסיבה זו, יש להקפיד לבצע איטום גגות מקצועי ולתחזק את המבנה בתדירות הנכונה, כאשר על עבודות האיטום והתחזוקה להתבצע על ידי קבלן מקצועי ומיומן ספציפית בתחום זה.

איטום מקצועי של הגג לא רק יתרום להרחקת מי הגשמים ויספק לבית הגנה תרמית, אלא גם יפחית את כמות האנרגיה הנחוצה לחימום וקירור המבנה. מדובר בפעולה חשובה מאוד לא רק לצרכי בטיחות וסביבה נעימה יותר, אלא גם בשל העובדה שהיא חוסכת לנו את עלויות תיקון הנזקים למבנה ותורמת לעלייה בערך הנכס כולו.

איטום גגות בתל אביב – שיטות לאיטום הגג

כיום קיימות לא מעט שיטות לאיטום גגות, בין היתר בשל העובדה שלא כל הגגות עשויים אותו חומר וכל גג דורש טיפול שונה, המותאם ספציפית אליו. לכן, לפני שניגש לנושא האיטום עצמו, יש לתת את הדעת בראש ובראשונה על סוג הגג שקיים במבנה. בישראל קיימים ארבעה סוגים עיקריים של גגות:

גגות בטון – בין סוגי הגגות הנפוצים ביותר. גגות אלה נחשבים לאטומים ועמידים במיוחד, ועל כן, יש לבצע בהם איטום בכל 10 שנים בממוצע.

גגות רעפים – גגות רעפים הם מעין גגות המתאפיינים במראה כפרי ואסתטי, ונמצאים לרוב בבתים פרטיים. על אף שגגות אלה יכולים לנקז ביעילות מי גשמים ושלגים, יכולת הבידוד שלהם אינה טובה, ויש להקפיד לשים בתוכם מזרוני צמר סלעים על מנת לחזק אותה.

גגות פנל – גגות המיוצרים בטכנולוגיה חדישה ובנויים מפנלים – מעין פלטות עשויות פח, אשר במרכזן קיים קלקר.

גג איסכורית – גגות קלים אשר עשויים מלוחות פח מגולוון המחוברים למבנה באמצעות ברגים. גגות אלה משמשים בעיקר למבנים קלים, כמו למשל מחסנים, מבני חקלאות וכדומה.

איטום גגות בתל אביב

איטום גגות בתל אביב – באיזה חומרים אנחנו משתמשים?

זפת חמה – אחד מחומרי האיטום הנפוצים והעתיקים ביותר שקיימים. איטום באמצעות זפת חמה מספק מענה מהיר ביותר לנזילות, ועלותו נמוכה ביחס לשיטות איטום רבות אחרות. עם זאת, מדובר באיטום שאינו מתאפיין בעמידות גבוהה, ועל כן יש לחדשו לעיתים תכופות יותר.

יריעות ביטומניות – יריעות ביטומניות הן ללא ספק שיטת איטום מצוינת, אולי הטובה ביותר עבור רוב המבנים. מדובר בשיטת איטום עמידה ואיכותית שמתבססת על יריעות המולחמות אחת לשנייה, כך שנוצר מעין "שטיח" שמכסה את הגג. איטום מסוג זה נחשב לעמיד מאוד ומספק למבנה בידוד מצוין.

איטום גגות בתל אביב

איטום פולימרי או אקרילי – חומרי איטום אשר נראים כמו משחה לבנה ונחשבים לידידותיים לסביבה. מדובר בשיטת איטום פשוטה יחסית, שאינה מתאפיינת בעמידות גבוהה בפני מים עומדים.

איטום ביטומני משחתי – שיטת איטום שעושה שימוש במשחה העשויה חומרים ביטומניים, ודומה במהותה ליריעות הביטומניות. היתרון המשמעותי בשיטת איטום זו הוא שהיא נחשבת לקלה לעבודה. עם זאת, צבע המשחה אינו לבן, כך שניתן להבחין בה, והיא אינה עמידה דיה בפני השמש.

איטום פוליאוריטני משחתי – חומר חזק ביותר המספק עמידות גבוהה בפני פגיעות קשות, הן של שמש והן של מים. החסרונות העיקריים של שיטה זו הם העובדה שהחומר אינו גמיש דיו ומחירו גבוה.

כאשר שיטות האיטום הללו מתבצעות בצורה נכונה ובידיים מיומנות, הן לא רק מספקות לגג איטום איכותי, אלא גם בידוד תרמי – אשר תורם כאמור לחיסכון כספי משמעותי בעלויות החימום או הקירור של המבנה. בנוסף, הבידוד התרמי מסייע במניעת רטיבות – עניין אשר מונע היווצרות עובש וחיידקים מסוכנים שעלולים לפגוע בדיירי הבית.

איך אנחנו עובדים?

על מנת שנוכל להעניק לכם את השירות הטוב והמקצועי ביותר, תהליך העבודה אצלנו מתנהל באופן מתודי וכולל ארבעה שלבים עיקריים:

ביקור של איש איטום בשטח אנו מקפידים לשלוח ללקוחותינו איש איטום מקצועי ומיומן, שיוכל לזהות את סוג הגג ולאתר את הבעיה במהירות.

איתור מקור הנזילה – איש האיטום יאתר את מקור הנזילה או הרטיבות באמצעות ציוד טכנולוגי מתקדם, תוך שהוא מקפיד שלא תתרחש שום פגיעה במבנה הקיים.

תמחור העבודה – אחד הדברים שאנו מקפידים עליהם בעבודתנו הוא מחירים הוגנים ושווים לכל כיס. לאחר שאיש האיטום מטעמנו יאתר את מקור הנזילה, ננסח חוזה עבודה ברור, מפורט והוגן, אשר מוסכם על כל הצדדים וכולל את מחיר העבודה, לוחות הזמנים ועוד.

ביצוע עבודה מקצועית – לאחר החתימה על החוזה, נוכל להתחיל בביצוע העבודה. יש להדגיש כי כל העבודות בחברתנו נעשות על ידי אנשי מקצועי מיומנים, בעלי ניסיון עתיר שנים בתחום, ותחת פיקוח של מאתר נזילות מוסמך והנדסאי בניין.

למה אנחנו?

בחברת ט.צ איטום ושיקום מבנים, אנו מתמחים בביצוע עבודות בתחום האיטום ושיקום המבנים, ובכלל זה איתור נזילות באמצעות טכנולוגיה מתקדמת, איטום מרתפים, איטום מרפסות, איטום גגות מרוצפים, איטום חלונות ואיטום קירות חוץ. בנוסף, אנו מספקים ללקוחותינו גם שירותים משלימים בדמות עבודות צבע ושיקום נזקי מים (ובכלל זה טיפולים מהפכניים בבעיות עיבוי ועובש), טיפול במבנים מסוכנים, שיקום בטון ועבודות טיח, שליכט ושפכטל.

איטום גגות בתל אביב

החברה שלנו מורכבת מאנשי מקצוע המהווים דור שני בענף האיטום, כך שאנו מחזיקים בניסיון רב בתחום, וכל עבודותינו מתבצעות על ידי מאתר נזילות מוסמך וקבלן איטום מומחה, המחזיק בתעודת הנדסאי בניין. בנוסף, על מנת לספק ללקוחותינו שקט נפשי, אנו מקפידים לא רק על שירות אדיב ויחס אישי, אלא גם על אחריות מלאה בכתב על כל עבודה.

בסופו של יום, הדבר החשוב ביותר עבורנו הוא להעניק ללקוחותינו שירות כמה שיותר מקצועי ואכפתי, תוך הקפדה על מחירים נוחים וביצוע עבודה ברמה הגבוהה ביותר. צרו עמנו קשר עוד היום, ונשמח לסייע לכם בכל צרכי האיטום שלכם.

טל ציוני - קבלן איטום מומחה
המאמר נכתב על ידי

טל ציוני - קבלן איטום מומחה

טל ציוני הוא הבעלים של חברת ט.צ איטום ושיקום מבנים. כבר מעל לעשור שחברתו מספק פתרונות איטום ברמה הגבוהה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח.
בעל תעודת הנדסאי בניין.
מאתר נזילות מוסמך.
צרו איתנו קשר וקבלו הצעת מחיר משתלמת
פתיחה
1
אני כאן לרשותך..
שלום וברכה 👋
איך אוכל לעזור לך?
Call Now Button