עבודות איטום

עבודות איטום מתקדמות עם אחריות
מלאה! ט.צ איטום ושיקום מבנים
ט.צ איטום ושיקום מבנים מציעה מגוון פתרונות איטום: איטום גגות, מרפסות, קירות חיצוניים, חלונות
ושירותים נוספים... חייגו היום וקבלו הצעת מחיר משתלמת!

מקצועיות

כל העבודות מבוצעות על ידי קבלן איטום מומחה בעל תעודת הנדסאי בניין ומאתר נזילות מוסמך.

שירות מהלב

מלבד עבודה איכותית, כל לקוח מקבל שירות אדיב ויחס אישי.

ניסיון

דור שני בענף עם המון המלצות וחוות דעת חמות.

אחריות

אנחנו מעניקים אחריות מלאה בכתב על כל עבודה.

עבודות איטום הן אחד הדברים החשובים ביותר שיש להקפיד עליהם, שכן הן לא רק משרתות אתכם ואת הצרכים שלכם, אלא גם מסייעות למנוע בעיות חמורות יותר שעלולות להיווצר בהמשך הדרך בשל נזקי רטיבות ועוד. בחברת ט.צ איטום ושיקום מבנים, כל עבודות האיטום מתבצעות על ידי אנשי מקצוע מיומנים, בעלי ניסיון עתיר שנים בתחום. אנו מספקים ללקוחותינו פתרונות איטום למגוון צרכים – החל מאיטום גגות ומרפסות, דרך התקנים מרזבים ועד לשיקום מבנים. לפניכם כל מה שצריך לדעת בנושא.

איטום גגות

איטום גגות הם אולי שירותי האיטום הפופולאריים ביותר שקיימים כיום, ולא בכדי, שכן גגות שאינם אטומים כהלכה משפיעים באופן ישיר ובולט על איכות החיים שלנו באופן שמתבטא בנזילות, היווצרות של עובש על התקרה ועוד. חשוב להבין כי נזילות, עובש ועוד הם לא רק מפגע אסתטי, אלא גם סכנה תברואתית של ממש. שהייה בחדר שמכיל נבגי עובש, למשל, עלולה לגרום למגוון של בעיות בריאותיות – כמו למשל קשיי נשימה ואף בעיות ומחלות כרוניות. מסיבה זו, חשוב מאוד לאטום את הגג כהלכה עוד לפני שהבעיה נוצרת, ולהקפיד לתחזק את האיטום ככל הנדרש.

עבודות איטום

כיום קיימות לא מעט שיטות שבאמצעותן ניתן לאטום גגות, אך השיטה החזקה, היעילה והמומלצת ביותר על ידינו היא ללא ספק יריעות ביטומניות. מדובר ביריעות עבות ואיכותיות, אשר מבוססות על חומר שנקרא "ביטומן". את הביטומן ניתן לרכך באמצעות חום, וכך למעשה להלחים את היריעות אחת לשנייה לצורך יצירת מעין "שטיח" שמכסה את הגג. אותו שטיח לא רק מספק לגג איטום איכותי ועמיד במיוחד, אלא גם בידוד תרמי נהדר – עניין אשר בטווח הארוך, יחסוך לכם גם בעלויות הקירור והחימום של המבנה.

איטום מרפסות

איטום מרפסות גם הוא פעולה חשובה ביותר שיש להקפיד עליה, בייחוד בשל העובדה שבמרפסות קיים ריצוף. הריצוף אמנם מספק לנו לא מעט יתרונות, גם אסתטיים וגם פונקציונאליים, אך כאשר העניין נוגע לרטיבות ולחות – הוא יכול להיות מעט בעייתי. כאשר יורד גשם או כשאנחנו שוטפים מרפסת שאינה אטומה כהלכה, המים מחלחלים דרך הריצוף אל שכבת הבטון ו"נכלאים" שם, כך שאין להם לאן להתנדף, אלא דרך דופן הקירות. תופעה זו, אשר ידועה בשם "רטיבות קפילארית", גורמת למגוון של בעיות שונות במבנה, חלקן קלות יחסית וחלקן קשות יותר – החל מהתנפחות, קילופים ושינויי צבע, ועד להתפתחות של עובש ולהיחלשות הבטון.

עבודות איטום

על מנת למנוע את הבעיה מראש, או לכל הפחות – למנוע ממנה להגיע למימדים גדולים במיוחד, יש לבצע איטום איכותי במרפסת. השיטה הטובה והמומלצת ביותר על ידינו לביצוע איטום כזה, היא פירוק הריצוף הקיים, ביצוע איטום יסודי והרכבת האריחים מחדש. איטום יסודי מסוג זה, יבטיח לכם שנים רבות של שקט ושמירה מיטבית על המרפסת.

איטום קירות חיצוניים

קירות חיצוניים נחשבים לאחד מהשלדים של המבנה ואין לזלזל באיטום שלהם – כיוון שהוא זה ששומר הן עליהם והן על המבנה כולו. כאשר הקירות החיצוניים אינם אטומים כהלכה, נוצרים סדקים שדרכם מים יכולים לחלחל למבנה ולגרום למגוון בעיות, כשהעיקריות שבהן הן פטריות עובש והיחלשות הקירות. כאשר קירות המבנה חלשים, נזקי טבע כמו רעידות אדמה למשל, עלולים להוביל להרחבת הסדקים ואף להתפוררות מעטפת הבטון.

עבודות איטום

חשוב להבין שמבנים בנויים כך שמתחת למעטפת הבטון קיימים מוטות פלדה, שמהווים את השלד הבסיסי ביותר של המבנה – והם אלה שלמעשה "מחזיקים" אותו. כאשר מעטפת הבטון מתפוררת, מוטות הפלדה נותרים חשופים ללחות ולאוויר, כך שעלולה להיווצר עליהם חלודה. החלודה "אוכלת" את הפלדה ומחלישה את המוטות – וכך למעשה פוגעת משמעותית במבנה ובבטחון האנשים ששוהים בו, ולכן יש להקפיד לוודא שהקירות החיצוניים של המבנה אטומים כהלכה בכל ימות השנה. עבודות איטום לקירות חיצוניים ניתן לבצע באמצעות מנוף, פיגום או סנפלינג. בשל הסיכון שכרוך בעבודה אלה, יש לוודא שהן מתבצעות על ידי אנשי מקצוע מיומנים בלבד.

התקנת מרזבים

מרזבים, שהם למעשה צינורות אנכיים שמותקנים על גג המבנה או על הקירות הסובבים אותו, נחשבים לחלק מהותי ביותר באיטום גגות – שכן הם אלה שמובילים את מי הגשמים שנקווים על הגג, אל עבר אמצעי הניקוז שנמצאים על הקרקע. כאשר המרזבים דולפים, אינם מחוברים בצורה טובה, סתומים או אף אינם גדולים מספיק – הם לא יכולים לבצע את עבודתם כהלכה, והגג חשוף לרטיבות מתמשכת – עניין אשר מטבע הדברים, עלול לגרום למגוון של בעיות. מסיבה זו, בחברת ט.צ איטום ושיקום מבנים, אנו מקפידים מאוד על בדיקת המרזבים ועל תיקונם או החלפתם במקרה הצורך, תוך התחשבות בגודל ובתנאי הגג והמבנה.

שיקום מבנים

שיקום מבנים הוא פעולה שיש לעשות כאשר לא התבצע למבנה איטום מראש, או כאשר נעשו עבודות איטום חובבניות במבנה. כתוצאה מהאיטום הלקוי, הנזילות ונזקי הרטיבות שנגרמו למבנה, גרמו בתורם לנזקים משמעותיים יותר, בהם יש לטפל לפני שהבעיה הופכת לבלתי הפיכה. בחברת ט.צ איטום ושיקום מבנים, עבודות השיקום כוללות לא רק ביצוע עבודות איטום איכותיות באזורים נדרשים במבנה, אלא גם טיפול בצנרת שלו, במרזבים ואף בחלונות, וחשוב מהכל – טיפול בברזלים חשופים, אשר כאמור, מהווים סכנה משמעותית למבנה ולשוהים בו. כל העבודות בחברה מתבצעות באמצעות טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות, מתוך מטרה לא רק לשקם את המבנה, אלא גם להפוך אותו לחזק ועמיד יותר.

למה חשוב לבחור בקבלן איטום מקצועי?

כפי שניתן לראות, עבודות איטום והעבודות הנלוות אליהן הן עניין שאין להקל בו ראש. כאשר עבודות איטום מתבצעות בצורה שאינה טובה דייה, הן לא יוכלו למנוע את הנזקים למבנה. חמור מכך: כאשר אנו נעזרים בקבלני איטום חובבנים, אנו עשויים לחשוב שנעשו עבודות איטום למבנה – אך בפועל, המבנה יסבול מנזקים שאפילו לא נהיה מודעים אליהם, ונגלה אותם רק בשלבים מאוחרים יותר, אז כבר נידרש להוצאות גבוהות במקרה הטוב, או שלא נוכל לשקם את המבנה כלל במקרה הרע. מסיבה זו, חשוב לבחור בקבלן איטום מקצועי ומיומן – כזה שלא רק מבצע עבודות איטום ברמה גבוהה, אלא גם מספק מגוון רחב של פתרונות איטום איכותיים, למגוון של צרכים שונים.

למה ט.צ איטום ושיקום מבנים?

חברת ט.צ איטום ושיקום מבנים היא חברה שאנשי המקצוע בה הם דור שני בענף האיטום, כך שהם מחזיקים בניסיון עשיר ומגוון במיוחד בתחום. עבודות האיטום בחברתנו מתבצעות על ידי קבלן איטום מומחה בלבד, שמחזיק גם בתעודות של מאתר נזילות מוסמך והנדסאי בניין.

אנו מקפידים לבצע עבודות איטום תוך מקצועיות בלתי מתפשרת, והצעה של מגוון פתרונות איטום בהתאם למבנה הספציפי והבעיות שמהן הוא סובל. בנוסף, כל העבודות בחברה מלוות באחריות מלאה בכתב, כך שהלקוחות שנעזרים בשירותינו זוכים לשקט נפשי למשך שנים רבות.

זקוקים לפתרונות איטום? נשמח לעמוד לרשותכם. לקבלת פרטים נוספים והצעת מחיר, צרו קשר עוד היום.

טל ציוני - קבלן איטום מומחה
המאמר נכתב על ידי

טל ציוני - קבלן איטום מומחה

טל ציוני הוא הבעלים של חברת ט.צ איטום ושיקום מבנים. כבר מעל לעשור שחברתו מספק פתרונות איטום ברמה הגבוהה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח.
בעל תעודת הנדסאי בניין.
מאתר נזילות מוסמך.
צרו איתנו קשר וקבלו הצעת מחיר משתלמת
פתיחה
1
אני כאן לרשותך..
שלום וברכה 👋
איך אוכל לעזור לך?
Call Now Button