איטום בסנפלינג

מומחים לאיטום בסנפלינג - פתרונות
איטום מתקדמים
מחפשים קבלן איטום בסנפלינג? ט.צ איטום ושיקום מבנים מציעה פתרונות איטום מתקדמים. שירות
מקצועי ועבודה יסודית מובטחת! חייגו היום!

מקצועיות

כל העבודות מבוצעות על ידי קבלן איטום מומחה בעל תעודת הנדסאי בניין ומאתר נזילות מוסמך.

שירות מהלב

מלבד עבודה איכותית, כל לקוח מקבל שירות אדיב ויחס אישי.

ניסיון

דור שני בענף עם המון המלצות וחוות דעת חמות.

אחריות

אנחנו מעניקים אחריות מלאה בכתב על כל עבודה.

עבודות איטום הן עבודות להן חשיבות גדולה ביותר בשמירה על המבנה ועל בטיחות האנשים ששוהים בו. במרבית המקרים, עבודות כאלה, על אף היותן סיזיפיות, אינן כרוכות בסיכון כלשהו. עם זאת, ישנם מצבים בהם נידרש לבצע איטום בגובה, לעיתים קרובות באמצעות ציוד סנפלינג. בחברתנו, ט.צ איטום ושיקום מבנים, אנו מתמחים בכל עבודות האיטום – ובכלל זה איטום קירות בגובה ואיטום בסנפלינג, ומחזיקים בניסיון עשיר בתחום. על מנת שתוכלו להבין מהן בדיוק עבודות איטום קירות בגובה ואיטום בסנפלינג, מי יכול לבצע את העבודות הללו, מתי הן נדרשות וכיצד הן מתבצעות, הכנו עבורכם מדריך מפורט, שיסייע לכם להבין את התהליך ואת כל מה שהוא כולל. לפניכם כל מה שחשוב לדעת בנושא.

מה זה איטום בגובה?

איטום בגובה הוא איטום שמתבצע לרוב לצורך איטום קירות חיצוניים של מבנה כלשהו. הקירות החיצוניים של המבנה הם אחד מהאלמנטים שמחזיקים את המבנה, ופגיעה בהם עלולה לגרום למגוון של נזקים – בכלל זה סדקים. כאשר נוצרים בקירות המבנה סדקים והם אינם אטומים כהלכה, מי גשמים עלולים לחלחל דרך הסדקים הללו אל תוך המבנה, להחליש משמעותית את הבטון ואף לגרום להתפוררות של המעטפת שלו.

איטום בסנפלינג

כאשר מעטפת הבטון מתפוררת, מוטות הפלדה שמשמשים כשלד של הבניין נותרים חשופים ללחות, לאוויר ולמים – וכך מצטברת עליהם חלודה, אשר פוגעת בהם ומחלישה אותם. פגיעה זו יכולה להיות כל-כך משמעותית, עד לכדי מצב שמוטות הפלדה עלולים לאבד מהחוזק שלהם ותיווצר פגיעה משמעותית בשלד המבנה, כזו שעלולה לגרום לו לאבד את היציבות שלו.

לעיתים לא נוכל להבחין בנזקים הללו מיד, אלא רק לאחר שהם כבר יהפכו למשמעותיים ויסכנו את המבנה. לעיתים, הנזקים הללו נגרמים למבנה עוד בשלב הבנייה שלו, בשל ליקויי בנייה שונים. מסיבה זו, חשוב מאוד לוודא שבקירות המבנה קיים איטום איכותי לכל אורך ימות השנה, ולא רק בעונת החורף כפי שנהוג לחשוב.

בשל העובדה שמבנים לרוב משתרעים לגובה וקיים קושי להגיע לכל האזורים בהם שדורשים איטום, על מנת לבצע איטום קירות בגובה יש להיעזר במנוף, בפיגום או בציוד סנפלינג.

מתי צריך לבצע איטום בסנפלינג וכיצד הוא מתבצע?

כאשר מדובר בבניינים גבוהים מאוד או בבניינים שהגישה לקירות החיצוניים שלהם אינה מתאפשרת באמצעות מנוף או פיגומים, יתבצע איטום בסנפלינג. לעיתים, גם כאשר תהיה אפשרות להקים פיגומים, ההעדפה תהיה לבצע את האיטום דווקא באמצעות סנפלינג, שכן איטום בסנפלינג אינו דורש מאנשי המקצוע להקים פיגומים, להשבית את הפעילות של האנשים ששוהים במבנה ולבצע את מגוון הפרוצדורות שמתלוות לכך, ועבודת האיטום יכולה להתבצע באופן פשוט ומהיר יותר ביחס לאלטרנטיבות.

איטום בסנפלינג

במילים אחרות, איטום בסנפלינג הוא פתרון איטום יעיל וזמין במיוחד, בייחוד בשל העובדה שהוא לא דורש היערכויות לוגיסטיות מורכבות. לעניין זה משמעות חשובה, שכן אם מתגלים כשלים באיטום המבנה, איטום בסנפלינג יכול להתבצע כבר בתוך מספר ימים בודדים, בעוד שאיטום קירות בגובה באמצעות מנוף או פיגומים דורש היערכויות רבות יותר, שעלולות לארוך גם כמה שבועות.

בשל העובדה שמדובר כאמור בעבודה שכרוכה בסיכון לא קטן עבור אנשי המקצוע שמבצעים אותה, האיטום עצמו מתבצע עם שני אנשי צוות שונים לכל הפחות, כאשר אחד מהם מבצע את עבודת האיטום עצמה, ואילו השני משגיח עליו לכל אורך הדרך, על מנת לוודא שאין כשלים בציוד הסנפלינג עצמו או שיש בעיה אחרת שמתעוררת בתהליך.

האיטום מתבצע כך שאנשי המקצוע מחברים את כבלי הסנפלינג אל גג המבנה, אל מקום ייעודי שאליו ניתן לחבר את הכבלים. כאשר לא קיים מקום ייעודי כזה בגג המבנה, אנשי הצוות יחברו את הכבלים אל האזור הבטיחותי והיציב ביותר בגג המבנה. כך או כך, עוד בטרם היציאה לעבודת האיטום עצמה, הצוות יוודא שהחיבור יציב ובטוח.

רק לאחר ביצוע כל ההכנות הנדרשות, אחד מאנשי הצוות יחובר לציוד הסנפלינג, ויתחיל לגלוש מטה במורד הקירות החיצוניים של המבנה, יחד עם ציוד האיטום, על מנת לבצע איטום במקומות הנדרשים. יש לציין כי לאורך כל הדרך, העבודה תתבצע תוך נקיטת כל אמצעי הזהירות האפשריים.

האיטום עצמו יתבצע בהתזה או בחומרי איטום נוזליים. הסיבה לכך היא שבאמצעות חומרים אלה, ניתן לבצע את האיטום באופן מהיר ופשוט, וזאת בשונה מסוגי איטום אחרים – כמו למשל הלחמת יריעות ביטומניות אחת לשנייה – אשר דורשים פעולות מורכבות יותר, שגם אורכות זמן רב. באופן זה, איש המקצוע שמבצע את האיטום, יכול לרדת בזריזות במורד הקירות החיצוניים של המבנה, לעבור על כלל האזורים שדורשים איטום ולסיים את העבודה כבר באותו יום, או לכל היותר, במספר ימים בודדים בלבד.

מי רשאי לבצע איטום כזה?

כפי שניתן לראות, עבודות איטום בסנפלינג הן עבודות שמטבע הדברים כרוכות בסיכון, ודורשות לא רק הקפדה על מגוון של כללי בטיחות, אלא גם הקפדה על צוות מקצועי ומיומן. מסיבה זו, לא כל חברת איטום או אדם שמבצע עבודות איטום, יוכלו לבצע איטום בסנפלינג.

איטום בסנפלינג

על מנת לבצע איטום בסנפלינג, יש לוודא שאנשי המקצוע שאתם מזמינים לעבודה אינם רק מיומנים בביצוע עבודות איטום בכלל, אלא עברו התמחות מיוחדת לביצוע איטום בסנפלינג בפרט. כמו כן, יש לוודא כי אנשי המקצוע מחזיקים בכל האישורים הנדרשים לביצוע איטום בגובה, עם אישור ספציפי לביצוע איטום בסנפלינג, וכי הם מגיעים עם כל ציוד הבטיחות הנדרש. בנוסף, מומלץ לוודא כי אנשי המקצוע מחזיקים בניסיון רב וספציפי באיטום בסנפלינג, כך שהעבודה תתבצע לא רק בכל הזהירות המתבקשת, אלא גם באופן טוב ואיכותי – כך שהאיטום יישמר למשך זמן רב ככל הניתן, וישמור בצורה טובה ויעילה על קירות המבנה.

למה אנחנו?

חברתנו, ט.צ איטום ושיקום מבנים, מורכבת מאנשי מקצוע מיומנים ומנוסים, שהם דור שני בענף האיטום. בזכות הניסיון עתיר השנים שלנו, אנו יכולים לספק ללקוחותינו מגוון של עבודות איטום איכותיות, ובכלל זה עבודות איטום קירות בגובה ואיטום בסנפלינג.

כל העבודות בחברתנו מתבצעות על ידי קבלן איטום מומחה ומוסמך, המחזיק גם בתעודות של מאתר נזילות מוסמך והנדסאי בניין, ומקפיד לבצע את העבודה במקצועיות בלתי מתפשרת, תוך שקיפות מלאה לכל אורך הדרך – מתחילת התהליך ועד סופו.

חברתנו לא רק מקפידה על יחס אנושי ונעים ומענה אדיב, אלא גם מספקת אחריות מלאה בכתב על כל עבודת איטום המתבצעת דרכנו, כך שלקוחותינו יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהם נמצאים בידיים טובות ושיש להם שקט נפשי לאחר העבודה, למשך שנים רבות.

איטום בסנפלינג

זקוקים לעבודות איטום קירות בגובה ואיטום בסנפלינג? חברת ט.צ איטום ושיקום מבנים היא הבחירה הנכונה ביותר עבורכם! צרו עמנו קשר ונשמח לספק לכם מידע נוסף בנושא.

מאמרים נוספים על איטום בסנפלינג

טל ציוני - קבלן איטום מומחה
המאמר נכתב על ידי

טל ציוני - קבלן איטום מומחה

טל ציוני הוא הבעלים של חברת ט.צ איטום ושיקום מבנים. כבר מעל לעשור שחברתו מספק פתרונות איטום ברמה הגבוהה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח.
בעל תעודת הנדסאי בניין.
מאתר נזילות מוסמך.
צרו איתנו קשר וקבלו הצעת מחיר משתלמת
פתיחה
1
אני כאן לרשותך..
שלום וברכה 👋
איך אוכל לעזור לך?
Call Now Button