מקצועיות

כל העבודות מבוצעות על ידי קבלן איטום מומחה בעל תעודת הנדסאי בניין ומאתר נזילות מוסמך.

שירות מהלב

מלבד עבודה איכותית, כל לקוח מקבל שירות אדיב ויחס אישי.

ניסיון

דור שני בענף עם המון המלצות וחוות דעת חמות.

אחריות

אנחנו מעניקים אחריות מלאה בכתב על כל עבודה.

פטריות על הקיר הן תופעה לא נעימה, וגם מסוכנת לבריאותכם. וככל הנראה זהו סימפטום של בעיות רטיבות חמורות בבטון, דבר המחליש את המבנה וגורם לבלאי מואץ. אז מה גורם להופעת פטריות עובש על הקירות. איזה טיפול בפטריות בקירות צריך לעשות ומהי הסכנה הבריאותית?

פטריות על הקיר

אז מה גורם להופעת העובש על הקירות? יכולות להיות מספר סיבות הגורמות להופעת כתמי העובש על הקירות. ולצורך טיפול בפטריות בקירות צריך כמובן לדעת מהי הסיבה להופעתן. הטיפול הוא אינו רק עניין שטחי של הסרת כתם מהקיר.

בעיות רטיבות – אחת הסיבות השכיחות ביותר להופעת פטריות עובש בבית. זוהי יכולה להיות בעיית איטום קירות חיצוניים, או בעיה של איטום גגות. אם אין איטום טוב, מי הגשמים חודרים דרך הקירות ויוצרים את התנאים האידאליים להתפתחות עובש. במקרה שכזה לא ניתן לבצע הסרת עובש בקירות מבלי לפתור קודם כל את בעיית האיטום.

נזילות מים – בעיה נוספת שיכולה להתרחש במבנים היא נזילות מים שמקורן בצנרת. במקרים רבים ישנה צנרת בתוך הקירות, ובמשך השנים הבלאי הטבעי עלול לגרום לדליפה של מים. המים יתחילו להתפשט בתוך הקיר ויגרמו לבעיות רטיבות. במקרה שכזה יש לאתר את מיקום הנזילה, לשבור את הקיר ולבצע את התיקון הנדרש.

בעיות עיבוי – בעיות עיבוי נוצרות בעקבות הפרשי הטמפרטורה בין פנים הבית לבין הסביבה החיצונית. בעקבות הפרשי הטמפרטורה מתעבות טיפות מים על הקיר, ואלו גורמות לבעיות רטיבות נקודתיות ועובש על הקיר. ישנם גם פתרונות לטיפול בבעיות עיבוי כמו בידוד טוב יותר, ושימוש בצבעים מונעי עיבוי.

לחות בחדרים רטובים – עובש הנגרם בעקבות לחות גבוהה הוא בעיה שכיחה בחדרי אמבטיה. באופן טבעי בחדרים אלו ישנה לחות גבוהה, והיא גורמת לחדירת מים אל תוך שכבות הקיר, וכך גם להופעת עובש. אוורור טוב של חדר האמבטיה הוא דבר חשוב. אך כדאי גם להתייעץ עם קבלן איטום לגבי שימוש בחומרי איטום המונעים את חדירת הרטיבות אל תוך שכבות הקיר.

טיפול בפטריות בקירות

פטריות בקיר מסוכן

פטריות עובש בקירות מביאות איתן שתי סכנות, האחת היא סכנה למבנה והשנייה היא סכנה לבריאות שלכם.

פטריות בקיר מסוכן למבנה – מכיוון שבדרך כלל עובש בקירות הוא תוצאה של בעיות רטיבות, המשמעות של נוכחות הפטריות היא שישנה בעיה גדולה יותר. מים חודרים אל תוך הבטון וגורמים לבלאי מואץ והיחלשות של הבטון. לאורך זמן תתחילו לראות תופעות של בלאי מואץ. ואם הבעיה לא תקבל פתרון ראוי, תוך כמה שנים הבניין שלכם עשוי להפוך למבנה מסוכן.

פטריות בקיר מסוכן לבריאות שלכם – פטריות עובש הן אורגניזם חיי. הן מפרישות נבגים המתפשטים באוויר כמו אבק, וחודרים אל תוך העיניים ומערכת הנשימה. נבגי הפטריות גורמים לדלקות, זיהומים ותופעות אלרגיות קשות. מקרים קלים עשויים להביא לגירוי בעיניים, שיעול וכאבי ראש. אך מקרים קשים, בעיקר אצל אוכלוסיות חלשות, עלולות להיות סכנה של ממש.

ולכל זה נוסיף גם את הנזק האסתטי, את הריח הלא נעים ואת הירידה בערך הנכס.

פטריות בקיר מסוכן

טיפול בפטריות בקירות

פטריות על הקיר – כיצד מטפלים?

ישנם חומרים שונים לטיפול בעובש ופטריות. אך אם חשבתם שישנו ספריי נגד עובש שמרססים והבעיה נפתרה, כנראה שלא הבנתם עד כמה היא חמורה. העובש הנראה לעין הוא רק סימפטום חיצוני של הבעיה. לכן לפני שבאים להתמודד עם העובש, יש לאבחן את הסיבה האמתית להופעתו.

כדאי לעשות זאת באמצעות קבלן איטום. מומחה לאיטום יודע לאתר ביעילות את הסיבה להופעת העובש, וגם לתת פתרון כולל לבעיה – פתרון המונע את הבעיה שמלכתחילה גרמה להופעת העובש, ופתרון לשיקום הקיר והחזרת המראה הנקי והיפה.

יש לבחון האם מדובר בחדירת מים גשמים, נזילה סמויה בקיר או בעיות אחרות של לחות ועיבוי. לאחר שנפתרה הבעיה האמתית, ניתן לטפל בבעיית העובש. לעתים ניתן לתת טיפול נקודתי הכולל שימוש בחומרים נגד עובש החודרים עמוק אל תוך שכבות הקיר, ושימוש בצבע מתאים – אבל כל זה לאחר שנתנו פתרון למקור הבעיה. ומנגד, ישנם גם מקרים בהם נגרם נזק כבד לקיר, ויש לקלף שכבות טייח (שככל הנראה כבר מתפוררות מעצמן).

פטריות על הקיר

ט.צ. איטום ושיקום מבנים

מתמודדים עם בעיות עובש בתקרה או עובש בקירות? טיפול בפטריות בקירות הוא עבודה לקבלני איטום מקצועיים ומנוסים. אתם מוזמנים לפנות אלינו, חברת ט.צ. איטום ושיקום מבנים – לנו הניסיון בהסרת פטריות על הקיר, תוך כדי מתן מענה כולל לבעיות האיטום במבנה עם אחריות לאורך זמן.

במסגרת השירותים שאנו מעניקים ניתן לתת פתרון לאיטום קירות חיצוניים, איטום גגות, איטום מרתפים, טיפול בעובש ועיבוי ועוד.

ט.צ. איטום ושיקום מבנים – הוראות הגעה ניתן למצוא בגוגל

טל ציוני - קבלן איטום מומחה
המאמר נכתב על ידי

טל ציוני - קבלן איטום מומחה

טל ציוני הוא הבעלים של חברת ט.צ איטום ושיקום מבנים. כבר מעל לעשור שחברתו מספק פתרונות איטום ברמה הגבוהה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח.
בעל תעודת הנדסאי בניין.
מאתר נזילות מוסמך.
צרו איתנו קשר וקבלו הצעת מחיר משתלמת
פתיחה
1
אני כאן לרשותך..
שלום וברכה 👋
איך אוכל לעזור לך?
Call Now Button