סיבות לעובש בקירות

מקצועיות

כל העבודות מבוצעות על ידי קבלן איטום מומחה בעל תעודת הנדסאי בניין ומאתר נזילות מוסמך.

שירות מהלב

מלבד עבודה איכותית, כל לקוח מקבל שירות אדיב ויחס אישי.

ניסיון

דור שני בענף עם המון המלצות וחוות דעת חמות.

אחריות

אנחנו מעניקים אחריות מלאה בכתב על כל עבודה.

פטריות עובש בקירות זה לא דבר נעים, זהו מפגע אסתטי וגם סכנה של ממש. יש סיבות לעובש בקירות, וחשוב גם להבין מהן הסיבות. הסיבות להופעת עובש בקירות אמבטיה, לעומת הופעת עובש בסלון או מקומות אחרים עשויות להיות שונות. אם חשבתם שניתן לפתור את הבעיה באמצעות ספריי לעובש בקירות, כנראה שאינכם מבינים את מהות הבעיה ואת חומרתה.

עובש על הקיר הוא סימן לבעיות, וגם בעיה בפני עצמה. העובש הוא הרבה יותר מכתם לא אסתטי על הקיר – זהו אורגניזם חי המפיץ נבגים מחוללי מחלות. העובש מפריש נבגים בלתי נראים החודרים אל מערכת הנשימה שלכם, ויוצרים גירויים, אלרגיות, דלקות וזיהומים. זוהי סכנה לכל בני המשפחה, ואף סכנת מוות לאלו הסובלים ממערכת חיסונית חלשה. הבעיה מסכנת תינוקות, ילדים, מבוגרים, קשישים ואפילו את חיות המחמד.

עובש בקירות אמבטיה

סיבות לעובש בקירות

אחת הסיבות המרכזיות להופעת עובש בקירות היא בעיה של חדירת מי גשמים. אלו יכולים לחדור מהגג, קירות חיצוניים ואפילו אדניות וחלונות. מי הגשמים מחלחלים אל תוך הבטון ובמהרה מביאים להופעת כתמי העובש על הקיר. אנו רוצים להדגיש כי בשום פנים ואופן אסור שמים יחדרו אל תוך הבטון – זה גורם לבלאי מואץ של המבנה.

במקרה והסיבה להופעת עובש היא חדירת מי הגשמים, יש לטפל בבעיה. יש לפנות אל קבלן איטום על מנת לזהות היכן נמצאת הבעיה ובהתאם לכך לבצע איטום גגות, איטום קירות חיצוניים או כל עבודת איטום אחרת הנדרשת על מנת לפתור את הבעיה. אם כך מובן מדוע ספריי לעובש בקירות לא יפתור שום בעיה…

בעיה אחרת יכולה להיות נזילה מצנרת. כלומר זוהי בעיה דומה באופייה, רק כאן מקור המים הוא אינו מי הגשמים אלא צינור שדולף. למרות כי הנזק זהה, הטיפול בבעיה הוא שונה, מכיוון שהצנרת נמצאת בתוך הקירות. יש לטפל בבעיה שכזו במהרה, לעתים תוך כדי שימוש בטכנולוגיות המאפשרות איתור נזילות בקיר (למשל איתור נזילות באמצעות מצלמה אינפרא אדומה). לאחר שאותר הצינור הדולף, יש לשבור את הקיר ולבצע את התיקון.
עוד סיבות לעובש בקירות יכולות להיות בעיות לחות ועיבוי. לחות גבוהה יכולה להיות סיבה להופעת עובש בקירות אמבטיה. במקרים שכאלו חשוב לאוורר את החדר, וגם להשתמש בחומרי חיפוי לקיר המונעים את התפתחות העובש.

בעיית עיבוי יכולה להתרחש בצידם הפנימי של קירות חיצוניים. זוהי בעיה הנובעת מהפרשי טמפרטורות בין הסביבה החיצונית לפנימית, מה שגורם לקירות להזיע. ממש כמו משקה צונן שתוציאו מהמקרר ביום קיץ חם. גם במקרה זה ישנו צורך בשימוש בחומרים מיוחדים המונעים את בעיית העיבוי ונזקיה.

עובש בקירות אמבטיה

במקרה של עובש בקירות אמבטיה, ישנה סבירות גבוהה כי מדובר בעובש המתפתח כתוצאה מהלחות הגבוהה בחדר. אך כל אותן סיבות לעובש בקירות שהוזכרו קודם יכולות להופיע גם בחדר האמבטיה – למשל הסיבה יכולה להיות נזילת מים מהגג, או פיצוץ בצנרת בקיר.
בהנחה כי מדובר אך ורק בבעיה של לחות בחדר, אנו ממליצים לכם להתייעץ עם מומחה לאיטום. ישנם חומרים מיוחדים בהם ניתן להשתמש בחדר האמבטיה והם מונעים את התפתחות העובש. וזאת כמובן לצד הקפדה על אוורור טוב של החדר.

סיבות לעובש בקירות

ספריי לעובש בקירות

ישנם מוצרים שונים להסרת עובש בקירות, חלקם יעילים יותר, חלקם יעילים פחות. אך אם חשבתם כי ישנו ספריי לעובש בקירות שאותו מרססים והבעיה נפתרת, עכשיו אתם בוודאי מבינים כי לא.

על מנת להתמודד עם בעיית העובש יש לטפל בסיבות הגורמות להיווצרות הבעיה. למשל אם ישנה בעיה של רטיבות, שום חומר ניקוי לא יעזור. חייבים קודם כל לבצע איטום.
חומרים להשמדת עובש יכולים להתאים לניקוי עובש בחדרים רטובים, כמו למשל עובש המצטבר על אריחי קרמיקה. אך על מנת לפתור בעיה של עובש בקירות נדרש קצת יותר מזה.

ספריי לעובש בקירות

המומחים לאיטום

מתמודדים עם עובש בקירות אמבטיה או בעיות עובש אחרות בבית? זוהי בעיה שיש לטפל בה מהשורש, ולכן חשוב לעשות זאת באמצעות קבלני איטום.

חברת ט.צ. איטום ושיקום מבנים, בהנהלתו של טל ציוני, מטפלת בכל בעיות האיטום, כמו גם בעיות העובש הנגזרות ממנה. אם יש לכם בעיות עובש בבית, אנו יכולים לאתר את מקור הבעיה ולהעניק את הפתרון הנדרש. לצורך העניין זהו יכול להיות איטום קירות חיצוניים או איטום גגות.
אנו גם ממליצים לכם לפנות אל חברת איטום כבר בשלבי הבנייה או השיפוצים של המבנה. כדאי לטפל באיטום כבר מההתחלה, ולא לחכות שיגיעו הבעיות.

ט.צ. איטום ושיקום מבנים – פרטי קשר ניתן למצוא בגוגל

טל ציוני - קבלן איטום מומחה
המאמר נכתב על ידי

טל ציוני - קבלן איטום מומחה

טל ציוני הוא הבעלים של חברת ט.צ איטום ושיקום מבנים. כבר מעל לעשור שחברתו מספק פתרונות איטום ברמה הגבוהה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח.
בעל תעודת הנדסאי בניין.
מאתר נזילות מוסמך.
צרו איתנו קשר וקבלו הצעת מחיר משתלמת
פתיחה
1
אני כאן לרשותך..
שלום וברכה 👋
איך אוכל לעזור לך?
Call Now Button