טיפול בעובש באמבטיה

מקצועיות

כל העבודות מבוצעות על ידי קבלן איטום מומחה בעל תעודת הנדסאי בניין ומאתר נזילות מוסמך.

שירות מהלב

מלבד עבודה איכותית, כל לקוח מקבל שירות אדיב ויחס אישי.

ניסיון

דור שני בענף עם המון המלצות וחוות דעת חמות.

אחריות

אנחנו מעניקים אחריות מלאה בכתב על כל עבודה.

רבים פונים אלינו ומתעניינים לגבי טיפול בעובש באמבטיה. הבעיה שכיחה מאוד; היא יכולה להופיע בבתים ישנים וגם בבתים חדשים. חשוב להסביר מה גורם לעובש בקירות, ומה ניתן לעשות לצורך מניעת עובש בקירות ובאמבטיה.

לפני שנדבר על כל אלו, בואו נדבר על הבעייתיות בעובש בקירות ומדוע לא נרצה להתעלם מהבעיה. כולם יסכימו שעובש הוא אינו דבר אסתטי, ובוודאי גם שמתם לב כי עובש גורם לריח רע. ואתם מבינים שאם העובש מגיע בעקבות נזילות מים אז גם יש נזק של ממש לתשתיות. אך האם העובש בפני עצמו הוא בעיה שצריכה להטריד אתכם?

עובש בקירות הוא לא סתם כתם שחור, זהו אורגניזם חי הפולט נבגים רעילים. הנבגים אמנם בלתי נראים, אך הם נישאים באוויר וחודרים אל מערכת הנשימה שלכם. הם גורמים למגוון גדול מאוד של בעיות רפואיות המשפיעות על כולם; עם תסמינים קלים במקרה הטוב, אך גם מחלות קשות במקרים אחרים. בין הבעיות הנגרמות בעקבות העובש ישנן תופעות אלרגיות, גירויים בעיניים, עייפות, כאבי ראש, מחלות נשימה, בעיות נוירולוגיות, בעיות עור, קשיים בריכוז ועוד. אם יש לכם עובש בקירות הבית, חייבים לטפל בו.

מה גורם לעובש בקירות

מה גורם לעובש בקירות

נבגי עובש תמיד יהיו באוויר, העובש אינו מגיע יש מאין. אך הנבגים צריכים סביבה לחה ורטובה בשביל להתפתח למושבות של פטריות עובש מסוכנות. לכן זה לא מפתיע שתמצאו עובש באמבטיה, שם באופן טבעי ישנה לחות גבוהה ובה והעובש עשוי להופיע על הקירות, וילונות אמבטיה ומקומות נוספים. אך לא רק בחדרי אמבטיה מתפתח עובש, בכל מקום בעל לחות גבוהה – אפילו בתוך מזגנים. העובש גם מעדיף סביבה חשוכה, ולכן הסביבה הפנימית של המזגן היא אידאלית עבורו.

מלבד האמבטיה, אתם צפויים למצוא כתמי עובש על הקיר בכל מקום שבו ישנן בעיות של התעבות מים, נזילות מים מצנרת או דליפות של מי גשמים.

מניעת עובש בקירות

מניעת עובש בקירות

אז אחרי שהבנו מה גורם לעובש בקירות בואו נדבר על מניעת עובש בקירות. במסגרת הצעדים המונעים אתם צריכים להתמודד עם כל אותן בעיות של רטיבות בקירות, נזילות מים מהתקרה, בעיות התעבות וכו‘. אם יש לכם חדרים בעלי לחות גבוהה, הקפידו על אוורור טוב של החדר. אלו הם צעדים ההופכים את הסביבה לפחות אידאלית עבור העובש, ולכן הם משמשים לצורך מניעת עובש בקירות, אך זהו אינו פתרון לבעיית עובש קיימת.

עוד דבר חשוב בהיבט המניעתי הוא שימוש בחומרים מונעי עובש. למשל ישנם חומרים אותם מורחים על שכבת הצבע של הקיר והם מונעי עובש. גם כאשר מדובר בחדר רחצה עם אריחי קרמיקה, חשוב לבצע מריחה של חומר נגד עובש לפני הדבקת האריחים.

אם יש לכם נזילות מהגג או הקירות, הזמינו קבלן איטום לטפל בבעיות אלו. אך מלבד תיקון הליקויים יש לטפל בעובש באופן נקודתי. אינכם צריכים לעשות זאת בעצמכם, קבלני איטום מבצעים זאת בצורה מקצועית.

טיפול בעובש באמבטיה

כאשר ישנו עובש בקירות האמבטיה, ישנו סיכוי גבוה שמקור הבעיה הוא פנימי. כלומר אין מדובר ברטיבות שמקורה בחדירת מי גשמים וכל מיני בעיות איטום, אלא רטיבות שהיא תוצאה של הלחות הגבוהה שבחדר האמבטיה. בהיבט המניעתי חשוב להקפיד על אוורור טוב של חדר האמבטיה. אך זה לא מונע לחלוטין את הבעיה, ובטח שלא יגרום להיעלמותו של העובש הקיים.

אנשים רבים נוהגים לבצע הסרת עובש באקונומיקה. למרות שרבים מאמינים שזהו פתרון יעיל, בפועל הוא רק מסיר חלק מהכתם של העובש. אקונומיקה לא מעלימה את הכתם לחלוטין, ובטח שלא מסירה את העובש במאת האחוזים. כך שזה עניין של זמן קצר עד שכתמי העובש יופיעו שוב.

טיפול בעובש באמבטיה הוא עבודה לקבלני איטום העושים שימוש בחומרים להסרת עובש ומניעת התפתחות עובש. הם מבצעים טיפול יסודי הכולל הסרת שכבות צבע וטיח ומעניקים לכם פתרון לטווח ארוך. וכאשר הביעה מטופלת מהיסוד, ואתם מקפידים על אוורור החדר, תוכלו ליהנות מפתרון לשנים ארוכות.

טיפול בעובש באמבטיה

ט.צ. איטום ושיקום מבנים

חברת ט.צ. איטום ושיקום מבנים מעניקה לכם פתרון מקצועי של טיפול בעובש באמבטיה וטיפול בעובש בכל קירות הבית. אנו מטפלים גם במקור הבעיה שהוא נזילות מים וחדירות מי גשמים, ויודעים לתת מענה גם לבעיות התעבות והופעת עובש. הפתרונות הביתיים אינם מומלצים ולמעשה עצם ההתעסקות עם ניקוי העובש יכולה לחשוף אתכם לנבגי העובש המסוכנים בכמויות גדולות. קיימים בשוק חומרים להסרת עובש שהם יעילים יותר משיטת האקונומיקה, אך למרות יעילותם גם אלו אינם מסירים את הבעיה מהיסוד. ולכן מוטב לפנות לחברה מקצועית אשר תפתור את בעיית העובש אחת ולתמיד. אצלנו תוכלו פתרון הכולל איטום קירות חיצוניים ואיטום גגות.

עקבו אחרינו גם באמצעות דף הפיסבוק

 

טל ציוני - קבלן איטום מומחה
המאמר נכתב על ידי

טל ציוני - קבלן איטום מומחה

טל ציוני הוא הבעלים של חברת ט.צ איטום ושיקום מבנים. כבר מעל לעשור שחברתו מספק פתרונות איטום ברמה הגבוהה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח.
בעל תעודת הנדסאי בניין.
מאתר נזילות מוסמך.
צרו איתנו קשר וקבלו הצעת מחיר משתלמת
פתיחה
1
אני כאן לרשותך..
שלום וברכה 👋
איך אוכל לעזור לך?
Call Now Button