איך לטפל בעובש במקלחת

מקצועיות

כל העבודות מבוצעות על ידי קבלן איטום מומחה בעל תעודת הנדסאי בניין ומאתר נזילות מוסמך.

שירות מהלב

מלבד עבודה איכותית, כל לקוח מקבל שירות אדיב ויחס אישי.

ניסיון

דור שני בענף עם המון המלצות וחוות דעת חמות.

אחריות

אנחנו מעניקים אחריות מלאה בכתב על כל עבודה.

רבים שואלים אותנו איך לטפל בעובש במקלחת. זו בעיה המטרידה רבים, גם בחורף וגם בקיץ, ולכן ועל זה נדבר הפעם.

חדר המקלחת מועד לפורענות מהבחינה של התפתחות עובש, כך שמדובר בבעיה שכיחה. הסיבה לכך היא שבחדר הרחצה שוררים התנאים האידאליים להתפתחות העובש – הלחות והרטיבות. הבעיה יכולה לבוא לידי ביטוי בצורות שונות; זוהי יכול להיות בעיה של עובש בתקרה באמבטיה, וגם עובש המופיע על אריחי קרמיקה, כלים סניטריים ונקודות בהן התבצע איטום בסיליקון. עובש באמבטיה הוא לא רק תופעה דוחה מבחינה אסתטית, הוא גם גורם לריחות רעים וטמונות בו סכנות בריאותיות.

איך לטפל בעובש במקלחת

עובש באמבטיה טיפול

מכירים את התחושה הנעימה של המקלחת החמה. את הרגעים הללו בהן כל המקלחת מעלה אדים? אמנם אלו הם הרגעים הנעימים של החיים; אך בפועל הלחות הזו נספגת בקירות המקלחת, והיא בסופו של דבר גורמת להתפתחות העובש. גם אם אינכם עושים מקלחות חמות, כל שאריות המים בסופו של דבר מתנדפות ומעלות את הלחות בחדר. לכן חשוב שתמיד תקפידו לאוורר את חדר האמבטיה ולנגב את שאריות המים מהרצפה. זה לא יעלים עובש קיים, אבל זה בהחלט יסייע להפחית את הבעיה.

הלחות בחדר הרחצה היא אחת הסיבות המרכזיות להתפתחות העובש, אך לא הסיבה היחידה. זוהי יכולה להיות גם בעיית עיבוי הנוצרת מהפרשי טמפרטורות בין החוץ לבין הפנים, בעיות של חדירות מים מקירות חיצוניים או תקרה, ואף בעיות של צנרת דולפת בקירות.

עובש באמבטיה טיפול – אין מדובר אך ורק בפעולת ניקיון שטחית. יש צורך להבין מה גורם להופעת העובש, ולפתור את הבעיה עצמה. למשל אם מופיע עובש בתקרה באמבטיה, חשוב לבדוק עם קבלן איטום שאין בעיה של איטום גגות. זו יכולה להיות הסיבה שגורמת להיווצרות העובש, ויש לטפל במקור הבעיה.

איך לטפל בעובש במקלחת

אם נגיד זאת בצורה הפשוטה ביותר, יש לפנות לאנשי מקצוע, קבלני איטום מומלצים, שיטפלו בבעיה. להם יש את הכלים לזיהוי מקור הבעיה ומתן הפתרון המתאים. אך בואו בכל זאת ננסה להבין כיצד מטפלים בעובש בצורה הנכונה:

זיהוי מקור הבעיה – יש לזהות האם מדובר בבעיית עיבוי, נזילה מצנרת, בעיית איטום קירות חיצוניים או בעיית איטום גגות.

לתת מענה לבעיה – אם מדובר בבעיה של חדירת מי גשמים מבחוץ, יש לבצע איטום קירות חיצונים או איטום גג, ולאחר מכן להתמודד עם הבעיה של העובש. במידה ומדובר בבעיה של נזילה סמויה בצנרת, יש לאתר את הנזילה ולתקן. ובמידה ומדובר בבעיות של עיבוי ורמת לחות גבוהה בחדר, יש להשתמש בחומרים המונעים בעיות עיבוי ומפחיתים בעיות עובש.

ניקוי העובש – לאחר שהבעיה טופלה יש צורך לנקות את העובש ולשקם את הקיר. במקרים קלים ניתן לעשות זאת באמצעות חומר נגד עובש וצבע דוחה עובש, אך כאשר הבעיה קשה הטיפול צריך להיות יותר יסודי.

עובש בתקרה באמבטיה

עובש בתקרה באמבטיה

התמודדות עם עובש בתקרה באמבטיה אינה שונה במהותה מכל התמודדות אחרת עם עובש. אך למרות זאת נרצה להוסיף עוד כמה מילים בעניין. דבר ראשון, יש סיכוי כי הופעת העובש קשורה בסיבות חיצוניות; כלומר לא הלחות בחדר הרחצה, אלא חדירת מי גשמים. ואם יש קומה מעליכם, עדיין יתכן כי ישנה נזילת מים בצנרת. יתכן גם שזהו שילוב של סיבות שונות הגורמות להופעת העובש.

ברור שקודם כל יש לטפל בכל בעיות האיטום. אבל בסופו של דבר כאשר רוצים לשקם את התקרה, הדבר עלול להיות בעייתי בגלל המיקום הלא נוח לעבודה. קחו בחשבון כי החומרים השונים להסרת העובש אמורים לחדור לתוך עומק השכבה הנקבובית, אך במקרה של תקרה זה נגד כוח המשיכה. ובאופן כללי כל הטיפול בתקרה באמצעות עבודה על סולם הוא אינו נוח. לכן מוטב להשאיר את הטיפול לאנשי המקצוע – פנו אל קבלן איטום לצורך טיפול בבעיית עובש בתקרה.

עובש באמבטיה טיפול

איך מטפלים בעובש בבית

עובש הוא גם בעיה אסתטית, וגם מפגע בריאותי חמור מאוד, ולכן אסור להתעלם ממנו. ולא נשכח שהעובש יכול להיות סימפטום של בעיות חמורות כמו נזילת מים בקיר או חדירת מי גשמים. אם יש בעיה של עובש בבית, במהרה תגלו כי הניסיון לפתור את הבעיה עם חומרי ניקוי ביתיים אינו מביא תוצאות. ובטח שאינו פותר את הבעיה הגורמת להיווצרות העובש.

אז איך לטפל בעובש במקלחת וחדרי הבית? פשוט פנו אל חברת ט.צ.איטום ושיקום מבנים. טיפול בעובש בבית הוא אחד הדברים שבהם אנו מטפלים. אנו מביאים איתנו את היכולות להעניק פתרון לכל הבעיות השונות אותן נגדיר כ“מחוללות עובש“.

חברת ט.צ. איטום ושיקום מבנים מעניקה פתרון מקצועי למבחר נושאי איטום. מלבד טיפול בעובש ועיבוי אנו מעניקים פתרונות של איטום גגות, איטום מרפסת שמש, התקנת מרזבים, שיקום מבנים ישנים, איתור נזילות ועוד.

ניתן ליצור קשר באמצעות דף הפייסבוק.

טל ציוני - קבלן איטום מומחה
המאמר נכתב על ידי

טל ציוני - קבלן איטום מומחה

טל ציוני הוא הבעלים של חברת ט.צ איטום ושיקום מבנים. כבר מעל לעשור שחברתו מספק פתרונות איטום ברמה הגבוהה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח.
בעל תעודת הנדסאי בניין.
מאתר נזילות מוסמך.
צרו איתנו קשר וקבלו הצעת מחיר משתלמת
פתיחה
1
אני כאן לרשותך..
שלום וברכה 👋
איך אוכל לעזור לך?
Call Now Button