מקצועיות

כל העבודות מבוצעות על ידי קבלן איטום מומחה בעל תעודת הנדסאי בניין ומאתר נזילות מוסמך.

שירות מהלב

מלבד עבודה איכותית, כל לקוח מקבל שירות אדיב ויחס אישי.

ניסיון

דור שני בענף עם המון המלצות וחוות דעת חמות.

אחריות

אנחנו מעניקים אחריות מלאה בכתב על כל עבודה.

איטום מרפסת שמש הוא פעולה חשובה מאוד שיש לעשות, זאת מכיוון שהמרפסת חשופה לגשמים ואלו בקלות יכולות לחלחל כלפי מטה. גם אם אין דירה של שכנים מתחת למרפסת שלכם, בוודאי לא תרצו נזילות מים המחלחלות אל תשתיות הבטון, דבר שיגרום נזק רב לאורך זמן. קבלני איטום במרכז מעניקים לכם פתרונות איטום בהתאמה אישית. ישנן אפשרויות שונות לצורך איטום רצפות מרפסת, ולכל שיטה יש את העלויות, היתרונות והחסרונות.

איטום רצפות מרפסת

איטום מרפסת שמש

בבתים רבים ישנה מרפסת שמש, דבר המוסיף לאיכות החיים שלכם ומעלה את ערך הדירה. במרפסת השמש תוכלו לבלות בשעות הפנאי, לארח חברים ואולי אפילו לשים כמה עציצים עם צמחי תבלין. כך תוכלו ליהנות ממעט אווירה של טבע ואוויר פתוח גם כאשר אתם גרים בעיר.

אך כאשר יורדים הגשמים המרפסת שלכם חשופה, ולכן אתם זקוקים לשני דברים. הדבר הראשון הוא ניקוז טוב של מי הגשמים. צריך להיות מרזב המאפשר למי הגשמים להתנקז החוצה ולא להצטבר במרפסת עצמה. והדבר השני הוא איטום רצפות מרפסת המונע חלחול של מים אל תשתיות הבטון. כבר בעת הבנייה יש לקחת בחשבון את שני הנושאים הללו. אך לאורך זמן, גם אם ניתן פתרון איטום מקצועי, עלולות להתגלות נזילות מים ויש לחדש את איטום המרפסת. והדברים הללו נכונים גם כאשר מדובר בעבודות איטום גגות מרוצפים, לאלו מאפיינים דומים למרפסת. גם הם חשופים למי הגשמים.

כמה מילים לגבי ניקוז; היום מקובל להשתמש בנקז דו מפלסי, דבר שניתן למצוא בבתים חדשים. מערכת ניקוז שכזו היא הטובה ביותר, היא מאפשרת לנקז גם מים שחדרו מתחת לרצפה. אם כבר משקיעים כסף באיטום מרפסת, כדאי לשקול גם זאת. קבלני איטום במרכז יכולים לבצע זאת עבורכם, אך כמובן שזה מוסיף לעלויות.

קבלני איטום במרכז

איטום רצפות מרפסת

ישנן אפשרויות שונות לביצוע איטום מרפסת שמש, ולכל שיטה יש את העלויות שלה.

האפשרות הפשוטה ביותר, אך ממש לא המומלצת ביותר היא שימוש בחומרי איטום כשכבה חיצונית על הרצפה הקיימת. זוהי שיטה מהירה ליישום; יש לחרוץ רווחים בין אריחי הריצוף ולמלא אותם בחומרי איטום, בדרך כלל רובה אפוקסית. יש גם לתת פתרון לנקודות המפגש של הקיר והרצפה, בדרך כלל באמצעות פוליאוריטן. שיטה זו בדרך כלל אינה השיטה האידאלית, היא מחזיקה פחות משיטות אחרות. אך במקרים מסוימים בהם אין בעיה משמעותית של נזילות קבלני איטום במרכז עשויים להמליץ דווקא על שיטה זו.

אפשרות אחרת היא להשתמש ביריעות ביטומניות לצורך איטום רצפות מרפסת. בשיטה זו מסירים את הריצוף, מדביקים יריעות ביטומניות אטומות ומרכיבים מחדש את הריצוף. אם חשבתם על החלפת הריצוף למשהו עדכני יותר, זו תהיה הזדמנות טובה לעשות את הכל בבת אחת. ורצוי גם לבדוק את האפשרות של התקנת נקז דו מפלסי באותה ההזדמנות. למרות ששיטה זו היא היקרה ביותר, היא מעניקה את הפתרון היסודי ביותר.

ישנה גם אפשרות אחרת היכולה להוזיל מעט את העלויות. ניתן לפרוש יריעות ביטומניות על הריצוף הקיים, ועליהן להתקין ריצוף חדש. זה יכול לחסוך את זמן העבודה בפירוק הריצוף הקיים ובכך לחסוך גם בעלויות. אך יש לקחת בחשבון כי הדבר יגרום לשינוי גובה מפלסי של המרפסת ביחס לשאר הבית, ולכן לא בכל מקום ניתן ליישם פתרון שכזה.

עוד נקודה שלא דיברנו עלייה היא הצורך בשיפועים. על מנת לייעל את ניקוז המים חשוב להקפיד על שיפועים נכונים. השיפועים הם מינימליים ואינם נראים לעין, אך הם חשובים מאוד. בסיום העבודה יש לבצע בדיקת הצפה. זוהי בדיקה אותה מבצע קבלן האיטום, והיא נעשית על פי תקן 1476. הבדיקה נמשכת 48 שעות והיא מסייעת לאיתור ליקויים בעבודת האיטום.

איטום מרפסת שמש

קבלני איטום במרכז

איטום מרפסת שמש מתבצע על ידי קבלני איטום מקצועיים היודעים כיצד לעשות את העבודה על פי התקנים ומשתמשים בחומרי איטום איכותיים. חפשו אחר קבלן איטום מומלץ ובעל ניסיון, ואל תמהרו לקחת את הזול ביותר, זה מסוג הדברים שבסוף עולים לכם ביוקר. וודאו שהקבלן מעניק לכם אחריות על העבודה.

חברת ט.צ. איטום ושיקום מבנים מנוסה בכל עבודות האיטום. אנו מבצעים איטום מרפסת, איטום גגות ועוד מבחר סוגים של עבודות איטום בבתים פרטיים, דירות מגורים, מבני ציבור ומבנים מסחריים.

 

ניתן ליצור קשר באמצעות דף הפייסבוק.

 

טל ציוני - קבלן איטום מומחה
המאמר נכתב על ידי

טל ציוני - קבלן איטום מומחה

טל ציוני הוא הבעלים של חברת ט.צ איטום ושיקום מבנים. כבר מעל לעשור שחברתו מספק פתרונות איטום ברמה הגבוהה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח.
בעל תעודת הנדסאי בניין.
מאתר נזילות מוסמך.
צרו איתנו קשר וקבלו הצעת מחיר משתלמת
פתיחה
1
אני כאן לרשותך..
שלום וברכה 👋
איך אוכל לעזור לך?
Call Now Button