מה עושים עם עובש בקיר

מקצועיות

כל העבודות מבוצעות על ידי קבלן איטום מומחה בעל תעודת הנדסאי בניין ומאתר נזילות מוסמך.

שירות מהלב

מלבד עבודה איכותית, כל לקוח מקבל שירות אדיב ויחס אישי.

ניסיון

דור שני בענף עם המון המלצות וחוות דעת חמות.

אחריות

אנחנו מעניקים אחריות מלאה בכתב על כל עבודה.

רבים פונים אל קבלן איטום ושואלים מה עושים עם עובש בקיר? כמו גם שאלות על חומר לניקוי עובש בקירות. לפני שנדבר על חומרים ועל איך מנקים עובש בקירות, כדאי לדבר קצת על בעיית העובש באופן כללי והגורמים לבעיה.

מהו עובש?

עובש הוא סוג של פטרייה המופיעה במקומות בהם ישנה בעיה של לחות גבוהה ורטיבות. לפעמים נראה כי עובש מופיע יש מאין, אך הסיבה לכך היא שישנם נבגים קטנים הנישאים באוויר. הם תמיד נמצאים שם, ובהינתן התנאים המתאימים, פטריות העובש יתחילו להתפתח.

עובש מתבטא בדרך כלל בכתמים שחורים על הקירות, אך כדאי להיות מודעים לכך כי הבעיה היא לא רק בעיה אסתטית, עובש בפני עצמו הוא סכנה בריאותית. העובש פולט חומרים החודרים אל מערכת הנשימה של בני הבית וגורמים לאלרגיות, גירויים ומחלות קשות.

עוד נקודה שיש לקחת בחשבון היא שהעובש הוא רק סימפטום. למשל עובש על הקירות יכול להיות סימן לכך שישנה בעיה בצנרת או חדירת מי גשמים. ובעיות הרטיבות הללו גורמות נזקים לתשתיות המבנה.

חומר לניקוי עובש בקירות

מה עושים עם עובש בקיר

חומר לניקוי עובש בקירות, בפני עצמו לא פותר את הבעיה. אנו רוצים לרדת לשורש הבעיה. במילים אחרות, אנו רוצים לזהות את הבעיה שגורמת להתפתחות העובש. בשלב הראשון נטפל בבעיה, ובשלב השני נשקם את הקיר.

בעיות שכיחות העשויות לגרום להופעת עובש על הקיר הן חדירת מי גשמים מגג דולף או קירות חיצוניים, נזילה בצנרת או בעיות של עיבוי. אם ישנו גג דולף, יש צורך לבצע איטום גגות. אם רק ננקה את העובש, בעיית הרטיבות תימשך ובמהרה העובש יופיע שוב.
לא תמיד קל לראות מה גורם לבעיית הרטיבות, ולכן הפתרון היעיל ביותר הוא לפנות לחברת איטום. מומחה איטום יכול לבדוק את הבית או הדירה ולאתר ליקויים. בין אם זו בעיית עיבוי בקירות, או נזילת מים – אנו נפתור את הבעיה.

איך מנקים עובש בקירות

איך מנקים עובש בקירות

שמענו על שיטות שונות לניקוי עובש בקירות, כמו למשל ניקוי עובש עם אקונומיקה. לצערנו הרב השיטות הביתיות אינן יעילות. העובש הוא רקמה חייה החודרת לתוך שכבות הטייח. חומרי ניקוי מנקים רק את חלקה החיצוני, אך כאשר תפטיר העובש (רשת הקורים של העובש) נמצא בתוך שכבות השליכט של הקיר, הוא במהרה יצוץ שוב.

אז איך מנקים עובש בקירות? קבלני איטום משתמשים בחומרים לניקוי עובש בקירות, חומרים מקצועיים המסוגלים לחדור גם אל תוך השכבות העמוקות ולחסל את העובש ”מהשורש“. במקביל יש לשקם את הקיר. כאשר הקיר נפגע מרטיבות הטייח צפוי להיחלש ולהתפורר. כך שבפועל יש צורך להסיר שכבות טייח ולמרוח טייח חדש. בשלב זה נוכל גם להשתמש בחומרים דוחי עובש. למשל אם מדובר בחדרים רטובים שבהם ישנה בעיה של לחות גבוהה, או בעיות עיבוי, חשוב מאוד להשתמש בחומר דוחה עובש .

חומר לניקוי עובש בקירות

כאשר מדברים על חומרים לעובש, יש להבדיל בין חומר לניקוי עובש בקירות, לבין חומר שנועד למנוע התפתחות עובש בעתיד. הפתרון שאנו משתמשים בו כולל בדרך כלל שימוש בשני החומרים. אנו גם רוצים לחסל את העובש הקיים, וגם למנוע התפתחות עובש עתידית.

ישנם מקרים בהם בעיית העובש היא אינה תוצאה של חדירת מים, אלא בעיית עיבוי. בעיה זו מתרחשת בעיקר בחורף – כאשר הטמפרטורה בבית גבוהה מהטמפרטורה החיצונית והקירות אינם מבודדים מספיק, הלחות שבאוויר הופכת לטיפות מים על הקיר. וכך, למרות שאין בעיה של דליפת מים, עדיין נוצרת בעיית רטיבות המובילה להתפתחות עובש. במקרה זה, מלבד חומר לניקוי עובש בקירות, יש להשתמש בחומר המונע עיבוי בקירות.

מה עושים עם עובש בקיר

התמודדות עם עובש

לסיכום, אם אתם שואלים את עצמכם עכשיו איך מנקים עובש בקירות, הפתרון ההגיוני ביותר הוא פניה לחברת איטום. אנו בט.צ. איטום ושיקום מבנים יודעים מה עושים עם עובש בקיר. אנו מעניקים פתרונות מקצועיים הכוללים טיפול במקור הבעיה, כמו למשל איטום גגות ביריעות ביטומניות, איטום קירות חיצוניים וטיפול בבעיות עיבוי ועובש בקירות. אנו מבצעים הסרה יסודית של העובש ושיקום הקיר. כאשר נסיים תקבלו קיר/תקרה בעלי מראה חדש ונקי, עם עמידות לשנים ארוכות.

אתם מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה בנושא התמודדות עם בעיות עובש ועיבוי, חדירות מים ובעיות איטום בבית.

עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

 

טל ציוני - קבלן איטום מומחה
המאמר נכתב על ידי

טל ציוני - קבלן איטום מומחה

טל ציוני הוא הבעלים של חברת ט.צ איטום ושיקום מבנים. כבר מעל לעשור שחברתו מספק פתרונות איטום ברמה הגבוהה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח.
בעל תעודת הנדסאי בניין.
מאתר נזילות מוסמך.
צרו איתנו קשר וקבלו הצעת מחיר משתלמת
פתיחה
1
אני כאן לרשותך..
שלום וברכה 👋
איך אוכל לעזור לך?
Call Now Button