איך מטפלים בעובש בבית

מקצועיות

כל העבודות מבוצעות על ידי קבלן איטום מומחה בעל תעודת הנדסאי בניין ומאתר נזילות מוסמך.

שירות מהלב

מלבד עבודה איכותית, כל לקוח מקבל שירות אדיב ויחס אישי.

ניסיון

דור שני בענף עם המון המלצות וחוות דעת חמות.

אחריות

אנחנו מעניקים אחריות מלאה בכתב על כל עבודה.

איך מטפלים בעובש בבית היא השאלה שכל אדם בר דעת שואל את עצמו כאשר מופיעים הכתמים השחורים של העובש. הכתמים עשויים להופיע על קירות, תקרות, כלים סניטריים ועוד. כאשר שואלים איך לנקות עובש בתקרה או איך מטפלים בעובש במקלחת, חשוב קודם כל להבין מהן הסיבות לעובש. המטרה היא לא רק לנקות את העובש ולשקם את הקיר או התקרה, המטרה היא גם למנוע את היווצרותן החוזרת של פטריות העובש; ולכן נרצה להבין מהן הסיבות להיווצרות העובש.

הסיבות להיווצרות עובש בבית יכולות להיות בעיות של רטיבות, בעקבות דליפת מי גשמים או נזילה מצנרת, לחות גבוהה בבית (שכיח בחדרי אמבטיה) או בעיות של עיבוי (התעבות הלחות שבאוויר כתוצאה מהפרשי טמפרטורה בין סביבה פנימית לחיצונית).כל אחת מהבעיות דורשת התמודדות אחרת.

אם יש לכם בעיה של דליפת מי גשמים מהתקרה או הקירות, יש צורך בקבלן איטום. מומחה לאיטום קודם כל יבצע איטום גגות או איטום קירות חיצוניים בהתאם לצורך, ואחר כך יהיה ניתן לנקות את העובש ולתקן את הקיר. אם מדובר בבעיה של לחות בבית, חשוב לדאוג לאוורור טוב, לנקות את העובש ולהשתמש בחומרים דוחי עובש המונעים את התפתחות חוזרת של העובש. וכאשר מדובר בבעיית עיבוי, יש לשפר את הבידוד ולהשתמש בצבע המונע עיבוי. ודרך אגב, כל השירותים הללו ניתנים על ידי קבלני איטום.

אז בואו נדבר על איך מטפלים בעובש בבית, עם דגש על תקרות וחדרי רחצה.

איך מטפלים בעובש במקלחת

איך לנקות עובש בתקרה

אז כפי שאמרנו לפני הכל אנו רוצים להבין למה בכלל יש עובש בתקרה. ישנה סבירות גבוהה כי מדובר בחדירת מי גשמים. במידה ויש לכם בעיית איטום שכזו,  ניתן לבצע איטום גג עם יריעות ביטומניות וליהנות מפתרון איכותי לשנים רבות. אם התקרה שלכם היא אינה גג חיצוני, חשוב לבדוק שאין מדובר בנזילה בצנרת בבית של השכנים מלמעלה. יתכן שישנה נזילה סמויה בקירות או מתחת לרצפה, לצורך כך יש לבצע איתור נזילות בקירות בעזרת האמצעים הטכנולוגיים המתאימים. אך גם בעיות עיבוי ולחות בחדר יכולות להיות הסיבה לעובש על התקרה. מוטב לפנות אל קבלן איטום על מנת לבדוק מה הסיבה.

ישנם מוצרים שונים להסרת עובש, אך לא קל להתמודד עם עובש בתקרה לבדכם. ראשית כל הבעיה היא הגישה, אתם זקוקים לסולם בשביל לעבוד על התקרה. שנית, המוצרים הנמכרים בחנויות, או אמצעים ביתיים, נותנים מענה רק לפני השטח. התקרה היא שכבה נקבובית והעובש נמצא עמוק יותר; כך שגם אם הסרתם את העובש החיצוני, העובש יחזור במהרה בגלל שהוא נמצא בשכבות הפנימיות של התקרה.

ניקוי העובש אינו מחזיר את מראה התקרה למה שהיה קודם. בעקבות העובש ישנם שינויי צבע הדורשים צביעה מחדש. יתר על כן, העובש גורם נזקים לשכבות הטיח, כך שככל הנראה נדרשת עבודה יסודית יותר הדורשת את גירוד השכבות ההרוסות, תיקון הטיח, שימוש בחומרים דוחי עובש וצביעה מחדש.

התשובה הפרקטית ביותר לשאלה איך לנקות עובש בתקרה, היא באמצעות פניה אל חברת איטום המנוסה בעבודות מסוג זה.

איך מנקים עובש בתקרה

איך מטפלים בעובש במקלחת

חדר המקלחת הוא אחד החדרים הכי מועדים לפורענות מבחינת התפתחות עובש על הקירות. בהנחה שאין במקלחת שלכם בעיות איטום, עדיין זהו חדר שבו ישנה לחות גבוהה. בתור פרקטיקה, תמיד חשוב לאוורר את החדר לאחר הרחצה; לפעמים לא מתחשק לנו לפתוח את החלון בימי החורף הקרים, אבל זה חשוב. אך אוורור החדר לבדו לא ימנע עובש ובטח שלא יעלים עובש קיים.

איך מטפלים בעובש במקלחת? אם ישנו עובש על כלים סניטריים ואריחי קרמיקה, תוכלו להסיר אותו בקלות בעזרת חומר להסרת עובש, ואף פתרונות ביתיים. אך הבעיה הגדולה היא על הקירות. חשוב להשתמש בצבע המונע את התפתחות העובש. כדאי גם להשתמש בחומר נגד עובש בטרם מדביקים אריחי קרמיקה. אם ישנו עובש על הקירות, חשוב להזמין קבלן איטום לצורך הסרת שכבות הטיח שנהרסו והשבת הקיר לקדמותו.

איך מטפלים בעובש בבית

איך מטפלים בעובש בבית

עובש הוא בעיה רצינית, מלבד הנזק האסתטי והנזק לתשתיות המבנה, יש בו גם סכנות בריאותיות חמורות. העובש מפריש נבגים החודרים אל מערכת הנשימה ואלו מחוללים תופעות אלרגיות ומחלות, חלקן עשויות להיות קטלניות במיוחד עבור אוכלוסיות רגישות כמו קשישים, ילדים ואנשים בעלי מערכת חיסונית חלשה.
גם ההתעסקות בעובש, במהלך עבודות הניקיון, חושפת אתכם לנבגי העובש. הצורה המועדפת להתמודדות עם בעיות עובש בבית היא באמצעות ט.צ.איטום ושיקום מבנים. אנו מביאים איתנו את הניסיון המקצועי בפתרון כל בעיות האיטום והבעיות הגורמות להיווצרות העובש. אנו נסייע לכם לשים סוף לבעיה.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם בדף הפייסבוק.

 

 

טל ציוני - קבלן איטום מומחה
המאמר נכתב על ידי

טל ציוני - קבלן איטום מומחה

טל ציוני הוא הבעלים של חברת ט.צ איטום ושיקום מבנים. כבר מעל לעשור שחברתו מספק פתרונות איטום ברמה הגבוהה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח.
בעל תעודת הנדסאי בניין.
מאתר נזילות מוסמך.
צרו איתנו קשר וקבלו הצעת מחיר משתלמת
פתיחה
1
אני כאן לרשותך..
שלום וברכה 👋
איך אוכל לעזור לך?
Call Now Button