מקצועיות

כל העבודות מבוצעות על ידי קבלן איטום מומחה בעל תעודת הנדסאי בניין ומאתר נזילות מוסמך.

שירות מהלב

מלבד עבודה איכותית, כל לקוח מקבל שירות אדיב ויחס אישי.

ניסיון

דור שני בענף עם המון המלצות וחוות דעת חמות.

אחריות

אנחנו מעניקים אחריות מלאה בכתב על כל עבודה.

המראה של עובש בתקרה הוא אינו מראה מלבב, ואם מדובר בכמות גדולה גם ריח הרטיבות והעובש אינו נעים. זוהי בעיה שיש לטפל בה, ולא רק בגלל המראה והריח המתלווה – מדובר בסכנה של ממש.

במאמר זה נדבר על מה גורם להופעת פטריות עובש בתקרה, מדוע עובש בבית הוא בעיה שצריכה להדאיג אתכם, ואיך עושים ניקוי עובש בתקרה.

עובש בתקרה

פטריות עובש בתקרה

עובש הוא סוג של פטרייה, ואם נדייק קצת יותר ישנם אינספור סוגים של פטריות עובש. חלקן אפילו חשובות ובעלות תועלת לאדם. ואם אתם בעניין של גבינות בוטיק צרפתיות, אתם כנראה יודעים על מה אנחנו מדברים.

אך לא כל סוגי העובש הם בעלי תועלת לאדם, וחלקם ממש מסוכנים. ולצערנו, העובש השחור שאולי מופיע לכם על התקרה והקירות – זהו דווקא העובש המסוכן שממש לא תרצו בביתכם.

עובש מסוג זה אחראי למחלות נשימה, אלרגיות ונזקים בריאותיים רבים. אתם עשויים להרגיש עייפים, צריבות בעיניים, שיעול, תופעות צינון ואלו הם רק המקרים הקלים. נבגי העובש הרעילים מופרשים מפטריות העובש ונשאפים אל תוך מערכת הנשימה שלכם. זוהי סכנה בריאותית של ממש, ולכן חשוב לטפל בבעיה ולבצע ניקוי עובש בתקרה או בכל מקום שבו הוא מופיע. אפילו בתוך המזגן תוכלו למצוא עובש מסוכן, אבל זה כבר נושא בפני עצמו שאינו נוגע לבעיות איטום.

אך הבעיה היא כפולה. אמנם העובש הוא איום מיידי על בריאות המשפחה, אך ישנן גם סכנות אחרות. ואלו נוגעות לסיבות שמלכתחילה גרמו להופעת העובש. ישנן כמה סיבות העלולות לגרום להופעת עובש בבית והן כוללות לחות גבוהה, כמו למשל בחדרי רחצה וחדרי אמבטיה, בעיות עיבוי וחדירות מים. הסיבה האחרונה יכולה להיות כתוצאה מדליפה של מי גשמים דרך תקרות וקירות חיצוניים, אך גם תוצאה של נזילות מים סמויות מצנרת הנמצאת בתוך הקיר או בקומה שמעליכם.

חדירות מים אל תוך הקירות גורמות לנזקים משמעותיים. הם גורמים לנזקים לבטון, ולאורך זמן יפערו סדקים וייווצרו נזקים אשר יהפכו את המבנה למסוכן. במקרים רבים בהם מטפלים בשיקום מבנים מסוכנים, ניתן לראות כי אחת הסיבות היא הזנחה של בעיות תחזוקה מסוג זה.

ניקוי עובש בתקרה

ההתמודדות עם עובש נעשית בשני מישורים:

טיפול במקור הבעיה

יש לאתר את מקור הבעיה. הדרך המעשית ביותר היא לפנות אל קבלן איטום. קבלני איטום יכולים לבדוק מה מקור הבעיה. יש להם את הטכנולוגיות לצורך איתור נזילות מים והם גם יכולים להעניק פתרונות של איטום גגות / איטום קירות חיצוניים לפי הצורך.

במידה ומדובר בבעיות של לחות ועיבוי, גם כאן ישנם פתרונות. הם כוללים חומרים המונעים את בעיית ההתעבות ואת התפתחות העובש.

ניקוי העובש

המישור השני של הטיפול בבעיות עובש בבית הוא ניקוי העובש. ישנם אנשים המנסים חומרי ניקוי ביתיים, כמו למשל שימוש באקונומיקה לצורך הסרת העובש. לצערנו חומרים אלו אינם יעילים.

העובש הוא אינו לכלוך על הקיר או התקרה. הוא אינו לכלוך חיצוני, אלא פטרייה הנמצאת בשכבות הטייח של הקיר. ניקוי עובש עם אקונומיקה יכול להתאים לצורך ניקוי כלים סניטריים, אך כאשר מדובר בקירות ותקרות יש צורך בחומרים החודרים אל תוך השכבות העמוקות של הקיר ומחסלות את העובש מהיסוד.

ניקוי עובש בתקרה, ללא פתרון לבעיה שגרמה להופעת העובש הוא אינו יעיל. הבעיה תחזור על עצמה במהרה.

ניקוי עובש בתקרה

אז איך מבצעים ניקוי פטריות עובש בתקרה?

הדרך הטובה ביותר היא לפנות אל מומחה לאיטום. המומחה יטפל בבעיה הגורמת לרטיבות, ויסיר את העובש מהתקרה. לרשותו עומדים מגוון חומרים לטיפול בעובש. אלו יכולים להיות חומרים המחסלים עובש, וחומרים המונעים את התפתחותו העתידית.

הזנחה של הבעיה לאורך זמן גורמת נזק לשכבות הטיח, כך שבמקרים רבים יש צורך אפילו להסיר שכבות טייח ושליכט, ולצבוע מחדש תוך כדי שימוש בחומרים דוחי עובש.

אך אנו מדגישים, כי ללא טיפול במקור הבעיה – זהו רק חצי פתרון. מוטב לבדוק את הגג, יתכן כי יש צורך לבצע איטום יריעות ביטומניות, ואולי אפילו פתרונות של בניית שיפועים, התקנת מרזבים וכו‘.

פטריות עובש בתקרה

עובש בתקרה

איטום ושיקום מבנים – המומחים לבעיות איטום

חברת ט.צ. איטום ושיקום מבנים, בראשותו של טל ציוני מעניקה לכם פתרון לכל בעיות העובש ובעיות האיטום בבית. במידה והתגלו סימני עובש או סימני רטיבות, אנו נאתר את הגורם לבעיה ונעניק טיפול יסודי המחזיק מעמד לשנים ארוכות.

במסגרת השירותים אנו מציעים ללקוחותינו שירותי איטום מרתף, איטום גגות במרכז, איטום חלונות, איטום קירות חיצוניים ועוד מגוון שירותים.

לייעוץ ולכל שאלה בנושאי בעיות איטום ובעיות עובש, אל תהססו לפנות אלינו.

ניתן ליצור קשר באמצעות דף הפייסבוק.

טל ציוני - קבלן איטום מומחה
המאמר נכתב על ידי

טל ציוני - קבלן איטום מומחה

טל ציוני הוא הבעלים של חברת ט.צ איטום ושיקום מבנים. כבר מעל לעשור שחברתו מספק פתרונות איטום ברמה הגבוהה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח.
בעל תעודת הנדסאי בניין.
מאתר נזילות מוסמך.
צרו איתנו קשר וקבלו הצעת מחיר משתלמת
פתיחה
1
אני כאן לרשותך..
שלום וברכה 👋
איך אוכל לעזור לך?
Call Now Button