איטום גג בטון חשוף

מקצועיות

כל העבודות מבוצעות על ידי קבלן איטום מומחה בעל תעודת הנדסאי בניין ומאתר נזילות מוסמך.

שירות מהלב

מלבד עבודה איכותית, כל לקוח מקבל שירות אדיב ויחס אישי.

ניסיון

דור שני בענף עם המון המלצות וחוות דעת חמות.

אחריות

אנחנו מעניקים אחריות מלאה בכתב על כל עבודה.

אמנם ישראל אינה מדינה גשומה במיוחד, אך בכל זאת עלינו לבצע איטום גגות. כאשר הגג אינו מרוצף, יש צורך בעבודת איטום גג בטון חשוף. ללא עבודת איטום טובה, מי הגשמים יחדרו אל תוך שכבות הבטון של התקרה. במהרה יופיעו נזילות מים בתקרה ובעיות של רטיבות. אלו גורמות לנזק למבנה, וגם הופעה של עובש בקירות או בתקרה (וזו בעיה בפני עצמה).

איטום גגות מקצועי הכולל בניית שיפועים לגג, ניקוז טוב באמצעות התקנת מרזבים ושימוש בחומרי איטום איכותיים, יבטיח לכם עמידות לאורך זמן. עבודה רשלנית, בעיות ניקוז וחומרי איטום מאיכות נמוכה לא יחזיקו מעמד זמן רב. לפעמים אנו מתפשרים על האיכות והמקצועיות, מתוך כוונה לחסוך בעלויות, אך אלו הם הדברים שבסוף עולים לנו ביוקר. לכן חשוב כבר מההתחלה לפנות אל המקצוענים איטום גגות. כלומר לעשות זאת באמצעות קבלן איטום מנוסה.

אך גם כאשר עבודות האיטום בוצעו כהלכה, עדיין הן אינן מחזיקות לנצח, ואחת לכמה שנים יש לחדש את האיטום. אולי באמצעות תיקון נקודתי, ואולי באמצעות החלפת יריעות ביטומניות לגג.

איטום גג בטון חשוף

איטום גג בטון חשוף

במשך שנים רבות איטום גג בטון חשוף נעשה באמצעות זיפות הגג. הזפת היא פתרון זול, אך אינה יעילה במיוחד. כיום לא נהוג להשתמש בזפת. שיטת האיטום המקובלת היום היא באמצעות יריעות ביטומניות לגג. כאשר זה נעשה בצורה מקצועית, היריעות מעניקות פתרון לשנים רבות. ניתן גם להשתמש בחומרים אקריליים, ולפעמים גם שילוב של שניהם.

זכרו שאין פתרונות קסם – איטום גגות הוא מכלול של 3 גורמים: בניית שיפועים, ניקוז הגג באמצעות מרזבים ולבסוף יישום של חומר איטום מתאים.

עבודות האיטום מתחילות קודם כל בניקוי יסודי של הגג, ואחר מכן שימוש בחומר האיטום. במסגרת הניקיון יש להסיר שכבות איטום קודמות. למשל אם על הגג ישנו חומר איטום אקרילי, יש להסיר אותו בטרם נשתמש ביריעות ביטומניות. בטרם השימוש בחומר איטום, על הגג להיות חלק. איננו רוצים מקומות בהם מים יכולים להצטבר.

ברוב הגגות ישנם גם דודי שמש, ואלו זקוקים לתשומת לב מיוחדת. דודי השמש מקובעים לגג באמצעות רגלי מתכת, ויש צורך לתת פתרון לכל אותן נקודת חיבור אשר יכולות להיות מקום דרכו חודרים המים.

יריעות ביטומניות לגג

יריעות ביטומניות לגג

יריעות ביטומניות לגג הן אחת משיטות האיטום המומלצות ביותר לצורך איטום גג בטון חשוף. אלו הן יריעות מיוחדות המבוססות על ביטומן (חומר שהוא תוצר לוואי של תהליכי זיקוק נפט). בתהליכי ייצור מיוחדים, הכוללים גם הוספת חומרים פולימריים, מייצרים יריעות איטום עמידות וחזקות. ישנם סוגים שונים של יריעות ביטומניות, כאשר חשוב לוודא כי אלו הן יריעות המותאמת עבור גגות ושהן עומדות בתקנים.

ראשית יש לבצע את עבודות ההכנה של ניקוי והחלקת הגג. כאשר הגג נקי ויבש יש להשתמש בחומר מקשר (פריימר). לאחר יישום הפריימר יש לפרוש על הגג את היריעות. יש לפרוש אותן כאשר ישנה חפיפה של 10 ס“מ. לאחר פרישתן יש להדביקן, אנו עושים זאת באמצעות מבער גז פרופן המחמם את היריעות.

יריעות ביטומניות לגג

איטום אקרילי \פוליאוריתני

איטום גגות באמצעות חומרים אקריליים\פוליאוריתניים יכולים להתאים רק כאשר מדובר בגגות שיש בהם שיפועים טובים. במקרים רבים מבצעים איטום בעזרת יריעות ביטומניות לגג. חומר האיטום האקרילי או הפוליאוריתני מגיע בצבע לבן, מה שגם מאפשר לנו לבצע את הלבנת הגג באותה ההזדמנות. לא כל חומר איטום במריחה הוא בעל אותה העמידות, חשוב לבחור בחומר איכותי.

את יישום החומר יש לעשות כאשר הגג נקי ויבש. חומרים אלו מתייבשים במהירות.

המקצוענים איטום גגות

המקצוענים איטום גגות

זקוקים לפתרון איטום גגות במרכז? אתם מוזמנים לפנות אל חברת ט.צ. איטום ושיקום מבנים, המקצוענים איטום גגות. יש לנו ניסיון רבב באיטום גגות ואנו מסוגלים לתת פתרון מקצועי לכל סוגי הגגות, כולל איטום גג מרוצף. כמו גם פתרונות לכל בעיות האיטום בבית.

אנו משתמשים בשיטות מתקדמות ואיכותיות, הכוללות יריעות ביטומניות לגג ועוד חומרים מתקדמים ועמידים המאפשרים לכם ליהנות מפתרון לשנים ארוכות.

החברה מנוהלת על ידי טל ציוני, קבלן איטום מוסמך ובעל תעודת הנדסאי ומאתר נזילות מוסמך. אצלנו תוכלו לקבל מבחר שירותים של איטום ושיקום מבנים, איטום קירות חיצוניים, איטום חלונות, בעיות עובש ועיבוי, איטום מרתפים ועוד.

ניתן ליצור קשר באמצעות דף הפייסבוק.

 

טל ציוני - קבלן איטום מומחה
המאמר נכתב על ידי

טל ציוני - קבלן איטום מומחה

טל ציוני הוא הבעלים של חברת ט.צ איטום ושיקום מבנים. כבר מעל לעשור שחברתו מספק פתרונות איטום ברמה הגבוהה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח.
בעל תעודת הנדסאי בניין.
מאתר נזילות מוסמך.
צרו איתנו קשר וקבלו הצעת מחיר משתלמת
פתיחה
1
אני כאן לרשותך..
שלום וברכה 👋
איך אוכל לעזור לך?
Call Now Button