איטום קירות חיצוני

מקצועיות

כל העבודות מבוצעות על ידי קבלן איטום מומחה בעל תעודת הנדסאי בניין ומאתר נזילות מוסמך.

שירות מהלב

מלבד עבודה איכותית, כל לקוח מקבל שירות אדיב ויחס אישי.

ניסיון

דור שני בענף עם המון המלצות וחוות דעת חמות.

אחריות

אנחנו מעניקים אחריות מלאה בכתב על כל עבודה.

איטום קירות חיצוני הוא היבט חיוני והכרחי בעת בניית מבנים, כמו גם עבודות תחזוקה ושיקום מבנים. באמצעות חומר לאיטום קירות חוץ, ומתודות עבודה מקצועיות, ניתן להעניק לקיר הגנה מפני חדירות מים. בעיות באיטום הקירות יביאו לחדירת מי גשמים אל תוך הבטון והדירה, ויגרמו לנזקים רבים.

יש לציין כי חומרי האיטום המתקדמים מסייעים גם לצורך בידוד תרמי, דבר המסייע למתן את הטמפרטורות בבית ולהקטין את צריכת האנרגיה.

חשוב להשקיע באיטום קירות חיצוניים כבר בשלבי הבנייה. מומלץ לפנות אל קבלן איטום על מנת לבצע עבודה מקצועית המחזיקה לאורך זמן. אך גם כאשר מבוצעת עבודה מקצועית, במהלך השנים יש לבצע תיקונים חוזרים.

איטום קירות חיצוניים

חומר לאיטום קירות חוץ

בכל הנוגע לאיטום הקירות החיצוניים, ישנם חומרים שונים בעזרתם ניתן לבצע את העבודה. אך חומר מביא תכונות אחרות והוא מתאים למטרות אחרות: ישנם חומרים המתאימים לחיפוי קירות בטון, וישנם חומרים המתאימים לקירות בעלי חיפוי. ישנם חומרים ששמים מעל החיפוי וישנם חומרים ששמים מתחת לחיפוי.

בכל הנוגע לביצוע עבודות איטום ישנם 4 כללי ברזל שנכונים תמיד.

  1. יש לבחון את סוג החומרים אותם אנו רוצים לאטום.
  2. לבדוק את התנאים הסביבתיים, ובהתאם לבחור חומר לאיטום קירות חוץ (או עבודת האיטום הרלוונטית).
  3. לבצע את עבודות ההכנה הנכונות, כמו למשל קילוף שכבות טייח והסרת חומרי איטום ישנים.
  4. יישום נכון של החומר והקפדה על שיטות העבודה. לכל חומר איטום ישנן שיטות יישום שונות ויש להקפיד עליהן.

הכללים הללו נכונים בכל עבודת איטום. בין אם זה איטום גגות, איטום מרתף או כל עבודת איטום אחרת. ולכן חשוב תמיד לבצע זאת באמצעות קבלן מומחה לאיטום היודע להעניק מענה מקצועי, ולא באמצעות שיפוצניקים כלליים שלא עברו שום הכשרה בנושא באיטום.

קיימים חומרים שונים בהם ניתן להשתמש, בהתאם למטרה. אחד החומרים השכיחים הוא חומר איטום צמנטי. למעשה ישנם סוגים שונים של חומרי איטום ממשפחה זו, והם שונים בתכונות הגמישות שלהם, וזהו גם אחד מהשיקולים של קבלן האיטום. אפשרויות אחרת עשויות לכלול שימוש בחומרי איטום קריסטליים, ביטומניים, ופוליאוריטנים.

איטום קירות חיצוני

ועכשיו נדבר על סוגיה אחרת של איטום קירות חיצוני, והיא סוגיית המחיר. כלומר כמה עולה איטום קירות, או מה הגורמים המשפיעים על המחיר.

סוג החיפוי של הקיר – סוג החיפוי של הקיר משפיע על העלות בצורות שונות. ראשית כל בהתאם לסוג החיפוי בוחרים את חומרי האיטום. ושנית, זה משפיע על אופן השימוש בחומר. למשל ישנם חומרים שניתן להשתמש בהם בהתזה, אחרים במריחה. אלו הן סוגיות המשפיעות על זמן העבודה, ולפיכך גם המחירים. בתור כלל אצבע נוכל להגיד כי קירות טייח הם בדרך כלל הזולים ביותר לאיטום. עבודות מיוחדות, כמו עבודות הדורשות פירוק חיפוי קיר והרכבתו מחדש, יהיו היקרות ביותר.

היקף העבודה – האם מדובר בתיקון בעיה נקודתית, כמו סדק בקיר. או מתן מענה מלא לכל הקיר וטיפול בסדקים רבים – דבר שיהיה יקר יותר. יתר על כן, ישנם מקרים בהם מדובר בהרבה יותר מעבודות איטום קיר חיצוני, אלא ממש צורך בשיקום הבטון. שיקום מבנים הוא נושא בפני עצמו, והעלויות בהתאם.

מאפייני המבנה – כל קיר ממביא איתו צרכים לוגיסטיים שונים. יתכן כי מדובר בבית פרטי וחד קומתי, בו ניתן לטפל בכל הבעיות בעזרת סולם. ויתכן כי מדובר בבניין מגורים גבוה הדורש איטום קירות בסנפלינג. ככל שישנם יותר קשיים לוגיסטיים בביצוע העבודה, כך היא יקרה יותר.

חומר לאיטום קירות חוץ

איטום קירות חיצוניים המלצות

איטום קירות חיצוניים המלצות כלליות שתמיד נכונות:

  • לכל חומר יתרונות וחסרונות, והתאמה למקרים שונים. אין לראות באזכור החומרים המלצה. מוטב לקבל ייעוץ אישי אצל מומחה איטום.
  • אל תחכו לבוא החורף על מנת לגלות את בעיות האיטום. הזמינו קבלן איטום על מנת לטפל בקיר או בגג בעונה היבשה. כך תוכלו להיות מוכנים לחורף.
  • הימנעו מכל מיני שיפוצניקים המבצעים עבודות בזול. ישנם שיקולים שונים בבחירת חומר האיטום ושיטת העבודה. קל מאוד לעשות עבודה שתראה טוב מבחינה חיצונית, אך כמה חודשים אחרי זה תתגלה כחסרת ערך. לכן תמיד עדיף לעשות זאת עם קבלן מקצועי.
  • חשוב לבחון את הסיבה לרטיבות. כאשר מדובר בקיר חיצוני, באופן טבעי מניחים שזו חדירת מי גשמים דרך הקיר. אך בפועל זה לא בהכרח המצב. יתכן כי מדובר בבעיית איטום חלון, ולא בעיה בקיר. ויתכן כי זו בכלל נזילה מהגג שבה יש לטפל.

איטום קירות חיצוניים המלצות

איטום ושיקום מבנים

סובלים מבעיות רטיבות? בין אם מדובר בבעיות חדירת מים בקירות חיצוניים, נזילת מים בגג, או כל בעיה אחרת – פנו אל המומחים לאיטום ושיקום מבנים. אנו מסוגלים לתת מענה לכל בעיות האיטום.

חברת ט.צ איטום ושיקום מבנים מטפלת מבצעת איטום קירות, כמו גם כל עבודות האיטום, בבנייה חדשה ופרויקטים של שיפוצים ושיקום מבנים. אצלנו תוכלו לקבל מענה מקצועי לכל בעיות האיטום, לרבות איטום גגות מרוצפים, איטום מרפסות, טיפול בעובש ועיבוי ועוד.

עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

מאמרים נוספים על איטום קירות חיצוני

טל ציוני - קבלן איטום מומחה
המאמר נכתב על ידי

טל ציוני - קבלן איטום מומחה

טל ציוני הוא הבעלים של חברת ט.צ איטום ושיקום מבנים. כבר מעל לעשור שחברתו מספק פתרונות איטום ברמה הגבוהה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח.
בעל תעודת הנדסאי בניין.
מאתר נזילות מוסמך.
צרו איתנו קשר וקבלו הצעת מחיר משתלמת
פתיחה
1
אני כאן לרשותך..
שלום וברכה 👋
איך אוכל לעזור לך?
Call Now Button