מקצועיות

כל העבודות מבוצעות על ידי קבלן איטום מומחה בעל תעודת הנדסאי בניין ומאתר נזילות מוסמך.

שירות מהלב

מלבד עבודה איכותית, כל לקוח מקבל שירות אדיב ויחס אישי.

ניסיון

דור שני בענף עם המון המלצות וחוות דעת חמות.

אחריות

אנחנו מעניקים אחריות מלאה בכתב על כל עבודה.

אטימת חלונות נועדה להבטיח כי לא יהיו חדירות מים דרך החלון. איטום חלון הוא פעולה בסיסית שיש לעשות אותה בעת התקנת החלון, אך לצערנו מתקיני חלונות לא תמיד מיומנים בנושאי איטום ואף עשויים לעשות עבודה רשלנית. מעבר לזאת, גם כאשר בוצע איטום חלונות כהלכה, לאורך זמן תיתכן שחיקה טבעית של חומרי האיטום. וכאשר זה מתרחש, יש צורך לפנות אל קבלן איטום על מנת לטפל בבעיה.

נזילה מהחלון

איטום חלון

כאשר מבצעים איטום חלונות יש לשים דגשים על כמה נקודות חולשה דרכן יכולים לחדור המים: איטום ספי חלונות, איטום מסגרת החלון וניקוז מסילת החלון. כמובן שיש לתת מענה באמצעות חומרי איטום לחלונות, חומרים המתאימים לבעיה שעבורה רוצים לתת מענה.

אם יש לכם בעיה של רטיבות, יש גם להבחין האם הבעיה נובעת מהחלון, או שמדובר בבעיית איטום קירות חיצוניים. יתכן כי הבעיה היא בקיר, ובמקרה היא באה לידי ביטוי סמוך לחלון. בכל מקרה אין צורך לחשוב יותר מידי, תמיד הכתובת שלכם היא חברת איטום מקצועית. לחברות איטום יש את אנשי המקצוע והידע המקצועי. מומחי האיטום יאבחנו את מקור הרטיבות, ויתנו מענה לכל סוגי הבעיות.

איטום ספי חלונות

סף החלון הוא הבסיס עליו מותקן החלון, ובדרך כלל אין אלו אנשי האלומיניום המתקינים אותו. הוא מותקן בשלבים מקודמים יותר של הבנייה או השיפוץ. סף החלון הוא בדרך כלל משטח אבן או תערובת בטון מיוחדת. הוא נותן את הבסיס למיקום החלון, וגם מעניק מראה אסתטי לחלון. יש לו חשיבות גם לצורך הגנה על שכבת הבטון מחדירות מים. אך כל זאת בתנאי שהותקן בצורה הנכונה.

התקנה נכונה כוללת שימוש בחומרי איטום מתאימים בשלב הדבקת סף החלון לבטון, וגם הקפדה על שיפועים. סף החלון בולט לצידו החיצוני של המבנה, כלומר הוא חשוף לגשמים. ולכן חשוב לנו שהוא יהיה בשיפוע קל כלפי חוץ, דבר המסייע למים להתנקז ולא להצטבר כנגד מסגרת החלון. אם לא יהיה שיפוע מתאים, כל פגם קטן באיטום מסגרת החלון יביא לחדירת מים.

איטום ספי חלונות נעשה באמצעות שימוש ברולקות, זהו סרט מיוחד המשמש לאיטום, ואותו שמים בפינות. בנוסף מקובל להשתמש בחומר איטום אותו מיישמים על סף אדם החלון לאחר התקנתו.

לאחר שהותקן סף החלון בצורה הנכונה ניתן להתקדם לעבודה של התקנת החלון.

אטימת חלונות

איטום מסגרת החלון

נקודה בעייתית נוספת דרכה יכולים לחדור מים היא המסגרת ההיקפית של החלון. כיום נהוג להשתמש במסגרות אלומיניום המקובעות לבטון. בעת איטום חלון, חשוב לאטום היטב את המרווח בין המסגרת לבין הבטון. אחרת מי הגשמים יחדרו משם.

במקרים רבים אנו רואים עבודה רשלנית שהתבססה על שימוש בסיליקון שאינו מתאים, יחדיו עם חוסר הכנה של הקיר. כאשר בוחרים חומרי איטום חלונות, סיליקון נראה כפתרון טוב. אבל בפועל ישנם סוגים שונים של סיליקון ולא כולם מתאימים למטרה זו. רובם נשחקים מהר והאיטום לא יחזיק מעמד הרבה זמן. יש להשתמש בחומר המתאים, וליישם אותו בצורה הנכונה.

הצורה הנכונה לעשות זאת היא באמצעות הכנה של הקיר, על מנת להבטיח כי חומר האיטום ידבק לקיר. למשל אם נעשה זאת על משטח רטוב או מלוכלך, זה יפגע באיטום. לאחר הכנת הקיר, יש להשתמש בדבקים המתאימים לאיטום קירות חיצוניים.

איטום חלון

נזילה מהחלון

עוד בעיה הגורמת נזילה מהחלון היא כשל בגומיות האיטום הנמצאות בין הזכוכית לבין האלומיניום. יתכן שזה נובע מהתקנה רשלנית או שימוש בגומיות בקוטר הלא נכון.

בעיות אטימת חלונות שכאלו יגרמו לחדירת מים אל תוך מסגרת האלומיניום, ומשם אליכם הביתה. הפתרון המומלץ הוא החלפת הגומיות.

מסילות החלון – המסילות התחתונות של החלון הן נקודה בעייתית גם כן. מים תמיד יכנסו אל המסילות, זאת מכיוון שהחלון צריך להיות חופשי על המסילה לצורך סגירה ופתיחה של החלון. כאשר רוצים להבטיח תנועה חופשית, איננו יכולים להדביק אותו למסילה.
על מנת למנוע חדירת מים מהמסילות אל הבית, נהוג לקדוח פתחי ניקוז קטנים המאפשרים למים להתנקז החוצה. במקרים רבים הפתחים הללו נסתמים וצריך פשט לנקות אותם.

איטום ספי חלונות

חומרי איטום חלונות

אטימת חלונות דורשת שימוש בחומרי איטום מתאימים, וגם יישום נכון של חומרי האיטום. חומרי איטום חלונות יכולים להיות חומרים סיליקוניים, פוליאוריתנים וחומרי איטום פולימריים. לכל אחד יש את היתרונות והחסרונות, אך קודם כל נשאלת השאלה למה משמש החומר – האם עבור איטום ספי חלונות או איטום מסגרת החלון.

חשוב מאוד לקחת בחשבון את העמידות של חומר האיטום אל מול תנאי מזג האוויר (בעיקר החשיפה לשמש), עמידותו לאורך זמן וגם היצמדותו לחומר עליו הוא מיושם. לצערנו ישנם אנשי מקצוע רבים שאינם מעניקים תשומת לב לנושאים הללו. כאשר יסיימו את עבודתם הכל עשוי להיראות טוב, אך עם בוא הגשמים הבעיות יתגלו. לכן מוטב לפנות אל מומחה איטום כבר בשלבים הראשונים ולהתייעץ לגבי אופן האיטום.

איטום ספי חלונות

אטימת חלונות

איטום החלונות נשמע כמו אחד הפרטים הקטנים בבנייה או בשיפוץ, אך השלמות נמצאת בפרטים הקטנים. בעיה קטנה באיטום החלון תביא לחדירת מים, ואלו גורמים נזקים רבים.

בכל פרויקט בנייה ושיפוצים חייבים להכניס לתמונה קבלן איטום מומלץ. הוא מביא איתו את הידע המקצועי לגבי שיטות איטום, חומרי איטום ואופן השימוש בהם.

גם כאשר עבודת איטום חלון התבצעה כהלכה, לאורך השנים יש צורך לבצע תיקונים ולחדש את עבודות האיטום. במקרה זה אתם מוזמנים לפנות אל חברת ט.צ. איטום ושיקום מבנים. אנו מביאים איתנו ניסיון מקצועי בכל עבודות האיטום ומעניקים גם פתרונות של איטום גגות, איטום אדניות, איטום מרפסות, תיקון נזילות, התמודדות עם בעיות עובש ועוד.

ניתן ליצור קשר באמצעות דף הפייסבוק.

 

טל ציוני - קבלן איטום מומחה
המאמר נכתב על ידי

טל ציוני - קבלן איטום מומחה

טל ציוני הוא הבעלים של חברת ט.צ איטום ושיקום מבנים. כבר מעל לעשור שחברתו מספק פתרונות איטום ברמה הגבוהה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח.
בעל תעודת הנדסאי בניין.
מאתר נזילות מוסמך.
צרו איתנו קשר וקבלו הצעת מחיר משתלמת
פתיחה
1
אני כאן לרשותך..
שלום וברכה 👋
איך אוכל לעזור לך?
Call Now Button