מומחה לנזילות מים

מקצועיות

כל העבודות מבוצעות על ידי קבלן איטום מומחה בעל תעודת הנדסאי בניין ומאתר נזילות מוסמך.

שירות מהלב

מלבד עבודה איכותית, כל לקוח מקבל שירות אדיב ויחס אישי.

ניסיון

דור שני בענף עם המון המלצות וחוות דעת חמות.

אחריות

אנחנו מעניקים אחריות מלאה בכתב על כל עבודה.

מומחה לנזילות מים מעניק לכם פתרון לאחד האתגרים הגדולים של תשתיות, איתור מקור הנזילה ותיקונה. נזילות המים יכולות להתרחש כתוצאה מצנרת פגומה הטמונה בתשתיות המבנה, ולכן ישנו קושי לאתר את מקור הנזילה ולתקנה. לצורך כך אתם זקוקים לשירות מקצועי. באמצעות חברת איתור נזילות, ניתן להשתמש בטכנולוגיות שונות על מנת לבצע זיהוי מדויק של מיקום הבעיה, ותיקון נקודתי ויעיל.

נזילות מים גורמות לנזק רב לתשתיות המבנה. הן מתפשטות בהדרגה וגורמות נזק ליסודות המבנה, הברזלים בבטון, הטיח והצבע. לאורך זמן הנזקים גורמים לבעיות אסתטיות  כמו עובש על הקירות, לצד החלשת המבנה ואף סכנה לקריסתו. סימנים ראשונים של נזילות מים יכולים להופיע בדמות כתמים על הקירות והתקרות. אך ישנם גם מקרים בהם לא נראים סימנים, בגלל מיקום הנזילה. בדרך כלל עולה החשד לנזילת מים בעקבות חשבונות מים מנופחים. במידה ואתם רואים סימנים חיצוניים לנזילות מים, או שעולה חשד בגלל חשבונות צריכת המים בדירה או בבניין, עליכם לפנות אל מומחה לנזילות מים. תוכלו למצוא אותנו גם בפייסבוק.

מומחה לנזילות מים

מומחה לנזילות מים

חברת איתור נזילות מים יכולה להשתמש בטכנולוגיות שונות על מנת לאתר את מקור הנזילה. מכיוון שתשתיות המים מוטמעות בבטון, לא רק שאיננו רואים את מיקום הנזילה, אנו גם צריכים לשבור קירות בטון לצורך תיקון הנזילה. שבירת הבטון תגרום לכם לעלויות רבות, לא רק בגלל הליך החישוף עצמו, אלא בגלל כל ההשלכות שלו – תיקון הקיר, צבע, טייח, אריחי קרמיקה וכו‘. לכן אתם רוצים לזהות במדויק היכן נמצאת הנזילה.

כאשר ישנו זיהוי של מקור הנזילה ניתן לבצע שבירה מינימלית של הקיר. כך ניתן לחסוך זמן רב וגם בעלויות התיקון של הבעיה. לאחר שנמצא מיקום הנזילה, חברת איתור נזילות תבצע שבירה של הקיר, תיקון הבעיה, איטום ותיקון הקיר.

שיטות לאיתור נזילות

חברות העוסקות באיתור נזילות עשויות להשתמש בשיטות שונות וטכנולוגיות לצורך איתור מדויק של הנזילה. כל שיטה עשויה לתת מענה לתנאי שטח שונים.

איתור באמצעות גז – חברות העוסקות בתחום עשויות להשתמש בגז בטוח וידידותי לסביבה לצורך איתור מקור הנזילה. השיטה מבוססת על החדרת גז לצנרת ומדידת לחצי התפרצויות הגז בנקודות שונות.

איתור באמצעות מצלמה טרמית – מצלמה תרמית מאפשרת לזהות הבדלי טמפרטורות. בעזרת הזרמת מים קרים או חמים בצנרת המצלמה יכולה לקלוט את הבדלי הטמפרטורות ולהראות לנו היכן בתור הקיר מסתתרת הנזילה.

איתור באמצעות ציוד אקוסטי – נזילות מים ניתן לשמוע. אך כאשר הן עמוק באדמה או בתוך קירות, איננו מסוגלים לשמוע אותן סתם כך על ידי האוזן האנושית. לצורך כל אנו צריכים ציוד האזנה אקוסטי המאפשר לשמוע את הנזילות גם כאשר הן נסתרות או מתרחשות מתחת לפני השטח.

זיהוי מגנטי – זיהוי מגנטי הוא למעשה שימוש בגלאי מתכות. הוא אינו מאפשר זיהוי מדויק של הנזילה, אך באמצעותו ניתן לגלות את מיקום הצנרת ולקבל אינדיקציה כללית על מיקום הנזילה.

מצלמות סיב אופטי – ממש כמו בהליכים רפואיים ניתן להחדיר לצנרת מצלמות סיב אופטי המגיעות למקומות שאיננו רואים. כך ניתן לראות מה קורה בתוך הצנרת ולגלות היכן נמצאת הנזילה.

איתור נזילות במצלמה טרמית יצאת צדיק

איתור נזילות במצלמה טרמית יצאת צדיק

המונח איתור נזילות במצלמה טרמית יצאת צדיק מקורו באותה תכנית טלוויזיה שבדקה את אמינותם ומקצועיותם של כל אותם נותני שירותים. והאמת שאותה תכנית טלוויזיה נגעה בדיוק בנקודות החשובות – אתם רוצים שהחברה תהיה בעלת רמה מקצועית גבוהה, כך הם באמת יוכלו לזהות את הבעיה במדויק ולהעניק לה טיפול מקצועי המצמצם את העלויות. המקצועיות נוגעת לכל ההיבטים של הבעיה, מהטכנולוגיות שבהם משתמשים ואופן השימוש בהם ועד הפתרונות שבהם משתמשים לצורך תיקון ואיטום. כל העבודות חייבות להתבצע על פי הסטנדרטים המקצועיים והתקנים הקיימים בנושא. אתם רוצים קבלן איטום שאינו מספר לכם סיפורים על מנת לגבות מחירים מוגזמים, ומבצע בדיוק את מה שהוא צריך לבצע. ולבסוף תרצו לקבל מחיר הוגן כמקובל בשוק.

לכן כאשר מחפשים שירותי איתור ותיקון נזילות, חייבים לבחור בקפידה את הקבלנים מולם עובדים. יש לבחור באנשי מקצוע מוסמכים ובעלי המלצות.

חברת איתור נזילות

חברת איתור נזילות

גיליתם סימנים של נזילה? אם כך עליכם לפנות אל חברת ט.צ איטום ושיקום מבנים. לחברתנו ניסיון רב באיתור של נזילות ומתן מענה לבעיה. אנו מספקים לכם את כל שירותי איטום מבנים, תיקון נזילות ושיקום מבנים. אנו מביאים לכם ניסיון ושימוש בטכנולוגיות מתקדמות.

בעזרת השירותים שלנו ניתן לגלות את מיקום הנזילה במהירות ולהעניק לה פתרון נקודתי החוסך לכם בעלויות. אנו מעניקים סל שירותים רחב לכל סוגי הנזילות ובעיות הרטיבות. אצלנו תוכלו לקבל שירותי איטום גגות, איטום קירות, איטום מבנים תת קרקעיים ועבודות איטום ושיקום מבנים ברמה המקצועית הגבוהה ביותר.

מומחה לנזילות מים | חברת איתור נזילות | איתור נזילות במצלמה טרמית יצאת צדיק

 

 

טל ציוני - קבלן איטום מומחה
המאמר נכתב על ידי

טל ציוני - קבלן איטום מומחה

טל ציוני הוא הבעלים של חברת ט.צ איטום ושיקום מבנים. כבר מעל לעשור שחברתו מספק פתרונות איטום ברמה הגבוהה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח.
בעל תעודת הנדסאי בניין.
מאתר נזילות מוסמך.
צרו איתנו קשר וקבלו הצעת מחיר משתלמת
פתיחה
1
אני כאן לרשותך..
שלום וברכה 👋
איך אוכל לעזור לך?
Call Now Button