מקצועיות

כל העבודות מבוצעות על ידי קבלן איטום מומחה בעל תעודת הנדסאי בניין ומאתר נזילות מוסמך.

שירות מהלב

מלבד עבודה איכותית, כל לקוח מקבל שירות אדיב ויחס אישי.

ניסיון

דור שני בענף עם המון המלצות וחוות דעת חמות.

אחריות

אנחנו מעניקים אחריות מלאה בכתב על כל עבודה.

איתור נזילות עשוי להיות דבר מורכב יותר ממה שאתם חושבים. במקרים מסוימים אתם יכולים עובש ופטריות בקיר ואלו נותנים לכם אינדיקציה שישנה בעיה של נזילות. אך לא תמיד ניתן לראות את הסימנים החיצוניים, וגם כאשר ניתן איננו יכולים לדעת היכן בדיוק נמצאת הנזילה. במידה והתגלו סימנים המעידים על נזילה, יתכן שהם מופיעים רק בחשבונות המים המנופחים, עליכם לפנות אל מומחה לאיתור נזילות.

נזילות בקירות גורמות לנזק רב לתשתיות המבנה. מלבד הנזקים הנראים לעין כמו הטיח המתפורר והצבע המוכתם, ישנו נזק עמוק המחליש את המבנה לאורך זמן. תיקון הנזילות דורש שבירה של הקיר באזור שבו מתקיימת הדליפה. לאחר שמבוצע החישוף של מקור הבעיה ניתן לתקן אותה ולבצע עבודות איטום.

אך שבירת קירות, ותיקונים לאחר מכן, היא דבר יקר. אף אחד איננו מעוניין בשבירת קירות ללא הכרה, ולכן יש צורך בזיהוי מדויק של מקור הנזילה. חברת איתור נזילות מביאה איתה אמצעים טכנולוגיים המאפשרים גילוי נזילות בקירות. באמצעות גילוי מדויק ניתן לצמצם את שטח הקיר שצריך לשבור ובכך להשיג חיסכון משמעותי בעלויות התיקון.

איתור נזילות

עובש ופטריות בקיר

הופעה של עובש ופטריות בקיר היא הסימפטום של נזילות בקיר, אך היא גם בעיה בפני עצמה. לצד הנזק לתשתיות המבנה, הופעת העובש גורמת לסכנות בריאותיות. העובש מתפזר באוויר, גם אם איננו רואים זאת, וחודר למערכת הנשימה שלנו. הוא גורם למחלות נשימה מסוגים שונים ותופעות אלרגיות. החשיפה לעובש יכולה לגרום לתחושות עייפות, כאבי ראש ואף בעיות חמורות מזה. אוכלוסיות רגישות, כמו למשל נשים בהיריון, הסובלים ממחלות נשימה ואנשים מבוגרים נמצאים בסכנה גדולה.

כפי שהבנתם נזילות בקירות גורמים לנזק גם לבריאות שלכם וגם לבריאות והיציבות של הבניין. במקרים רבים הנזילות בבית שלכם, גורמים להופעת עובש ופטריות בקיר אצל השכנים ולא אצלכם, וכך גם מתחילים סכסוכי השכנים והתביעות המשפטיות. אינכם רוצים להגיע למצבים אלו ואינכם רוצים מחלות או נזק לבניין. במידה וישנן נזילות חשוב למהר ולתקן אותן בהקדם האפשרי.

גילוי נזילות בקירות

גילוי נזילות בקירות

גם כאשר אנו רואים סימני עובש בקירות, איננו יכולים לדעת במדויק היכן נמצאת הנזילה. על מנת למנוע מאיתנו לסמוך על המזל ולשבור קירות ללא הכרה עד שיתמזל מזלנו ונמצא את הנזילה, אנו נעזרים באמצעים טכנולוגיים לצורך גילוי הנזילה.

אחד האמצעים היעילים ביותר כיום הוא שימוש במצלמות תרמיות לצורך גילוי נזילות. מצלמה תרמית עושה שימוש בקרניים אינפרה אדומות ומאפשרת לנו לזהות הפרשי טמפרטורות. למשל אם ישנה דליפה מצינור המים החמים, הדליפה גורמת לחימום הסביבה. אולי איננו יכולים להרגיש זאת, אך הציוד הטכנולוגי רואה זאת בבירור. המצלמה התרמית נחשבת ליעילה מאוד לצורך איתור נזילות בקירות פנימיים. נקודת החולשה המרכזית של גילוי נזילות בקירות באמצעות מצלמה תרמית היא המוגבלת של המצלמה בזיהוי נזילות מים עמוקות ורחוקות מפני השטח. היא גם אינה מתאימה למקרה שבו רוצים לאתר נזילות בצינורות ביוב בהם איננו יכולים להזרים מים חמים.

אך מצלמה תרמית היא אינו האמצעי היחידי לאיתור נזילות. חברה לאיתור נזילות עושה שימוש גם בטכנולוגיות נוספות כמו שימוש בגז המוזרם בצינורות, שימוש בגלאי מתכות, שימוש באמצעי האזנה אקוסטיים ומצלמות עם סיבים אופטיים. באמצעות השימוש באמצעים השונים אנו מסגולים לתת מענה לכל סוג של בעיית דליפת מים בצינורות חמים, קרים וצנרת ביוב. ניתן לאתר בעיות בקירות פנימיים וחיצוניים ואף מתחת לרצפה או בגינה.

עובש ופטריות בקיר

איתור נזילות

חברת ט.צ. איתור ושיקום מבנים משתמשת בשיטות טכנולוגיות מתאימות לצורך איתור הנזילה. כמו כן החברה מספקת לכם שירותים לתיקון מקור הבעיה. אנו מביאים איתנו ניסיון, טכנולוגיה וצוות מקצועי. אנו עושים את מיטב המאמצים על מנת לאתר תקלות מבלי להרוס קירות ולשבור תשתיות שלא לצורך – אנו עושים עבודה כירורגית.

אם ישנו חשד לנזילה מתשתיות מים וביוב, אל תתעלמו מהבעיה. אם הופיעו סימני עובש על הקירות או שחשבון המים שלכם קופץ בצורה לא הגיונית, יתכן שיש בעיה. הזמינו חברת איטום המעניקה שירות גילוי נזילות בקיר. אין צורך לחכות עד שתראו את סימני העובש והנזקים למבנה, ככל שתטפלו בזה מוקדם יותר, כך זה יעלה לכם פחות. אם תתעלמו מהבעיה, המים יתפשטו לאזורים נרחבים יותר ויגרמו נזק לבטון, דבר המחליש את המבנה בטווח הארוך.

הוראות הגעה ניתן למצוא בגוגל

טל ציוני - קבלן איטום מומחה
המאמר נכתב על ידי

טל ציוני - קבלן איטום מומחה

טל ציוני הוא הבעלים של חברת ט.צ איטום ושיקום מבנים. כבר מעל לעשור שחברתו מספק פתרונות איטום ברמה הגבוהה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח.
בעל תעודת הנדסאי בניין.
מאתר נזילות מוסמך.
צרו איתנו קשר וקבלו הצעת מחיר משתלמת
פתיחה
1
אני כאן לרשותך..
שלום וברכה 👋
איך אוכל לעזור לך?
Call Now Button