מומחה לאיתור נזילות מים

מקצועיות

כל העבודות מבוצעות על ידי קבלן איטום מומחה בעל תעודת הנדסאי בניין ומאתר נזילות מוסמך.

שירות מהלב

מלבד עבודה איכותית, כל לקוח מקבל שירות אדיב ויחס אישי.

ניסיון

דור שני בענף עם המון המלצות וחוות דעת חמות.

אחריות

אנחנו מעניקים אחריות מלאה בכתב על כל עבודה.

מומחה לאיתור נזילות מים משתמש באמצעים טכנולוגיים שונים, כמו למשל איתור נזילות במצלמה טרמית על מנת להעניק לכם מענה לאחת הבעיות ההרסניות ביותר במבנים. נזילות מים יכולות לגרום לנזקים רבים למבנה, אלו יכולות להיות נזילות מצנרת או נזילות שהן תוצאה של מי הגשמים. בהתאם לכך יש לבצע איתור חדירת מי גשמים ונזילות אינסטלציה, ולהעניק פתרון לבעיה.

נזילות מים יכולות לגרום לנזקים רבים. הן יכולות להצטבר מתחת לאריחי הרצפה, ולהגיע לכל תשתיות המבנה ולגרום נזקים גם לכם וגם לשכנים שלכם. דבר שבקלות יכול להביא לסכסוכי שכנים ותביעות משפטיות.

הנזקים שיכולים להיגרם בעקבות נזילות מים בצנרת או חדירת מי גשמים כוללים עובש, בלאי מואץ ונזקים למערכת החשמל של הבניין.

העובש על הקירות הוא לא רק מפגע אסתטי. הוא מפריש רעלנים הגורמים נזקים בריאותיים כבדים שאין לזלזל בהם. יתכן כי כבר עכשיו אתם סובלים מכאבי ראש, גירויים בעיניים וקשיי נשימה, ואינכם מודעים לכך שהעובש הוא הגורם לכך. חשוב לטפל בבעיות עובש בקירות, אך הטיפול עצמו מחייב את זיהוי מקור הנזילה וביצוע איטום.

ולצד הנזקים הבריאותיים עבור האדם, נזילות מים גורמות לנזקים רבים למבנה. המים מחלחלים דרך שכבות הבטון. הם מגיעים אל יסודות הברזל של הבטון וגורמים לתהליך התחמצנות, דבר המחליש את המבנה. הברזלים הרטובים מתנפחים ויוצרים לחץ פנימי על הבטון, דבר המתבטא בהופעת סדקים שונים. כמו כן ישנה התפוררות של שכבות טיח וצבע ונפילות של אריחי קרמיקה. אם הרטיבות מגיעה אל חלקי עץ, כמו למשל משקופים וארונות, הם מתחילים להירקב. בבתים רבים ישנם קירות גבס, ואלו רגישים במיוחד לרטיבות.

המים במבנה יכולים גם להגיע אל תשתיות החשמל המוטמעות בקירות ומתחת לרצפות. מים וחשמל זה לא דבר שהולך ביחד. זה גורם לקצרים חשמליים, וסכנות של התחשמלות והתלקחות שרפה.

כאשר מגלים סימנים של רטיבות, יש למהר ולפנות אל מומחה לאיתור נזילות מים.

איתור חדירת מי גשמים

איתור חדירת מי גשמים

לא רק נזילה סמויה בצנרת גורמת לבעיות, גם מי הגשמים יכולים לחדור אל תוך הבטון. אלו יכולים להיות מי הגשמים המצטברים על הגג, חדירת מי גשמים לרצפת המרפסת ואפילו במקומות בהם מותקנים חלונות ומזגנים. הבעיה עם חדירת מי גשמים היא שלא תמיד אנו מודעים לבעיה. הם יכולים לחלחל אל תוך הקירות ולגרום נזק בתהליך הדרגתי וייקח זמן עד שנראה את הסימנים החיצוניים. עד כדי כך שלפעמים כאשר מופיעים קילופי הטייח, אנשים אינם מבינים שהבעיה נובעת מחדירת מי הגשמים.

מסיבה זו חשוב לפנות אל חברת איטום המביאה איתה טכנולוגית לאיתור חדירת מי גשמים. השילוב בין הטכנולוגיות לבין הניסיון המקצועי בנושאי מים ואיטום, מאפשר לחברת האיטום לזהות בקלות את מקור הנזילה ולדעת היכן לבצע את הפתרון הנקודתי.

ישנן שיטות שונות להתמודדות עם חדירת מי גשמים, הן מבוססות גם על איטום וגם על שיפור הניקוז. לצורך הדוגמה, אם אנחנו מדברים על גגות, איטום גגות הוא חשוב, אך בפני עצמו לא ימנע את הבעיה במאת האחוזים. במקביל עלינו גם לדאוג לשיפועים בגג וגם התקנת מרזבים, אלו מונעים את הצטברות מי הגשמים על הגג ומפחיתים את הנזילות. וכמובן, במידה ונגרמו נזקים כתוצאה מחדירת המים, יש לשקם את הנזקים.

איתור נזילות במצלמה טרמית

איתור נזילות במצלמה טרמית

איתור נזילות במצלמה טרמית היא אחת השיטות לגילוי נזילות סמויות. שיטה זו משמשת בדרך כלל לצורך איתור נזילות בצנרת, ופחות עבור איתור חדירת מי גשמים. אך אל דאגה, מומחה לאיתור נזילות מים משתמש בשיטות שונות ויודע להעניק פתרון לכל בעיה.

בזכות איתור נזילות במצלמה טרמית אנו יכולים לבצע איתור נזילות ללא שבירת קירות, או לייתר דיוק ללא שבירה מיותרת של קירות. כאשר ישנה נזילה בתוך הצנרת המוטמעת בקיר, אנו צריכים לשבור את הקיר על מנת להגיע אל מקור הנזילה ולתקנו. אך מכיוון שאיננו יכולים לראות מבעד קירות, אנו לא יודעים היכן לשבור; ולכן אנו מוצאים את עצמינו שוברים מקטעי קיר גדולים, דבר המייקר את כל עלויות התיקון. מצלמה תרמית היא בדיוק הכלי שמאפשר לנו ”לראות דרך קירות“, ולכן היא פופולריות מאוד בקרב כל מי שמתעסק באיטום ואינסטלציה. המצלמה התרמית מאפשרת לנו לראות שינויי טמפרטורה, ובשילוב עם הזרמת מים חמים בצנרת, אנו יכולים לראות על גבי המסך את שינוי הטמפרטורה בקיר ולזהות בצורה מדויקת יותר היכן נמצאת הנזילה.

השיטה הזו יכולה לעזור לנו במקרים רבים ולהביא לחיסכון משמעותי בעלויות התיקון. אך היא אינה מתאימה עבור כל המקרים. אך החדשות הטובות הן שזוהי לא השיטה היחידה. לעתים משתמשים גם באמצעים כמו איתור נזילות באמצעות גז, אמצעים אקוסטיים לזיהוי נזילות ועוד.

מומחה לאיתור נזילות מים

מומחה לאיתור נזילות מים

ט.צ איטום ושיקום מבנים מציעה לכם את כל הפתרונות במקום אחד, התמודדות עם נזילות מים ובעיות איטום מבנים היא המומחיות שלנו. אנו מביאים איתנו את כל הטכנולוגיות לצורך איתור נזילות בצנרת והתמודדות עם נזילות סמויות, שיקום מבנים ושיקום נזקים שנגרמו כתוצאה מנזילות מים. וכמובן גם פתרונות איטום ומניעה לכל צורך הכוללים איטום מרפסות, איטום חלונות, איטום מרתפים, התקנת מרזבים ועוד.

שמרו על קשר גם באמצעות הפייסבוק.

 

 

טל ציוני - קבלן איטום מומחה
המאמר נכתב על ידי

טל ציוני - קבלן איטום מומחה

טל ציוני הוא הבעלים של חברת ט.צ איטום ושיקום מבנים. כבר מעל לעשור שחברתו מספק פתרונות איטום ברמה הגבוהה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח.
בעל תעודת הנדסאי בניין.
מאתר נזילות מוסמך.
צרו איתנו קשר וקבלו הצעת מחיר משתלמת
פתיחה
1
אני כאן לרשותך..
שלום וברכה 👋
איך אוכל לעזור לך?
Call Now Button