איטום רצפות מרפסת

מקצועיות

כל העבודות מבוצעות על ידי קבלן איטום מומחה בעל תעודת הנדסאי בניין ומאתר נזילות מוסמך.

שירות מהלב

מלבד עבודה איכותית, כל לקוח מקבל שירות אדיב ויחס אישי.

ניסיון

דור שני בענף עם המון המלצות וחוות דעת חמות.

אחריות

אנחנו מעניקים אחריות מלאה בכתב על כל עבודה.

איטום רצפות מרפסת נדרש כאשר ישנה בעיה של נזילת מים במרפסת שלכם. למעשה עושים אותו כבר בשלבי הבנייה, אך יתכן שלאחר מספר שנים יש לעשות איטום מחודש באמצעות קבלן איטום מורשה.

הבעיה עם איטום רצפות מרפסת היא שאם רוצים לעשות את האיטום כמו שצריך ולקבל פתרון טוב המחזיק מעמד שנים ארוכות, יש להסיר את הריצוף הקיים ולשים תחתיו יריעות ביטומניות. קל לנו לעשות זאת בשלבי הבנייה לפני ששמים את הריצוף, אך זה מורכב ויקר יותר בבית קיים. בעיקר בגלל הצורך להסיר את הריצוף ולשים חדש, וזה בהחלט בא לידי ביטוי בעלויות האיטום.

מי שרוצה לחסוך בעלויות יכול לעשות חידוש רובה במרפסת, אך זהו פתרון שאינו מתאים לכל מקרה. ומי שמעוניין בעבודה יסודית יצטרך להשתמש ביריעות ביטומניות ובמקביל לפתור גם את בעיות הניקוז.

קבלן איטום מורשה

חידוש רובה במרפסת

אחת האפשרויות של איטום מרפסת היא באמצעות חידוש רובה במרפסת. עוד עבודה אותה מבצע קבלן איטום מורשה. אך נזהיר מראש כי זה אינו פתרון המתאים לכל מקרה ורצוי שהקבלן יבדוק קודם את המרפסת ויחליט אם זהו הפתרון הרצוי.

היתרון של חידוש הרובה הוא המהירות שבה ניתן לעשות זאת והמחיר הזול. זהו פתרון המתאים לריצוף קיים. אך הוא אינו יסודי כמו הסרת הריצוף ושימוש ביריעות ביטומניות. הוא מתאים למקרים בהם ישנה נזילת מים נקודתית וקלה.

הרובה למי שאינו מכיר היא חומר מילוי ואיטום הנמצא בין המרצפות. בוודאי שמתם לב שבין המרצפות ישנם מרווחים של מספר מילימטרים. אם שאלתם את עצמכם פעם מדוע המרצפות אינן צמודות. ובכן הסיבה לכך היא שהמרצפות מגיבות לשינויי טמפרטורה וישנה תזוזה מסוימת. היא אמנם מזערית, אך ללא מרווח עם רובה התזוזה הזו יכולה ליצור שברים וסדקים במרצפות.

במידה ומשתמשים ברובה לאטום, ניתן להשתמש ברובה אפוקסית דו רכיבית. זוהי רובה אטומה למים, העדיפה על פני הרובה האקרילית. בנוסף, לאחר יישום הרובה, מומלץ להשתמש במערכת איטום נוספת זוהי שכבה שקופה אותה מורחים על כל רצפת המרפסת.

למרות שהרובה מעניקה לכם פתרון זול ומהיר, אם קיימת בעיית איטום משמעותית או בעיית ניקוז, הרובה לא תעזור.

שימו לב, חשוב לתת גם תשומת לב למעקה ההיקפי של המרפסת. יש לבחון האם קיימים בו סדקים, שברים והתקלפויות, אלו הם גורמים משמעותיים לחדירת מים.

 

איטום רצפות מרפסת

איטום רצפות מרפסת

ניתן לבצע איטום מרפסת מרוצפת בשתי שיטות, אחת המתבססת על פירוק הריצוף הקיים והשנייה המתבצעת על גבי הריצוף הקיים (תוך כדי שימוש בשכבת ריצוף חדשה). שתי השיטות יעילות, אך יש הבדלים ביניהן ולא בכל מצב ניתן לשים שכבת ריצוף שנייה.

איטום המרפסת באמצעות פירוק הריצוף מאפשר לבצע עבודה יסודית בכל מה שנוגע לאיטום ואפילו ניקוז. לאחר שהוסר הריצוף ניתן להשתמש בטכנולוגיות ניקוז מתקדמות, ואחר כך לשים יריעות איטום ביטומניות. ולאחר שהסתיימה עבודת האיטום ניתן לרצף מחדש את המרפסת.

היתרון של שיטה זו הוא שהיא באמת מטפלת בשורש הבעיה ומעניקה פתרון לשנים ארוכות. זוהי העבודה הקשה והממושכת ביותר, ויש לה גם את העלויות הגבוהות ביותר. אך יתכן כי בטווח הארוך היא ההשקעה המשתלמת ביותר.

שיטה אחרת היא ביצוע איטום על גבי השכבה הקיימת של הריצוף. פשוט מניחים יריעות ביטומניות על שכבת הריצוף הקיימת ומכסים את שכבת הריצוף הישנה. ועל היריעות הביטומניות נוסיף שכבת ריצוף חדשה. זה חוסך את הזמן והעבודה הכרוכים בפירוק הריצוף והחציבה ואפילו מפחית בעלויות פינוי פסולת בניין.

זוהי שיטה יעילה, אך יש לה חסרונות. היא מוסיפה משקל רב למרפסת ויש לבדוק האם מבחינה הנדסית המרפסת יכולה לעמוד בזה.זוהי עשויה להיות בעיה בבתים ישנים בעיקר. שנית היא יוצרת בעיה מפלסית בגובה המרפסת ולא תמיד זה מתאים. יש לציין כי שיטה זו אינה מקובלת ובדרך כלל לא משתמשים בה.

קבלן איטום מורשה

קבלן איטום מורשה

יש לכם בעיית איטום במרפסת מרוצפת? הדבר הראשון שכדאי לעשות זה לפנות אל קבלן מומחה לאיטום. הקבלן יכול לבחון את המרפסת ואת בעיית האיטום ולהמליץ לכם על שיטת העבודה הרצויה. קבלני איטום יכולים לטפל בכל בעיות האיטום במרפסת וגם בעיות הניקוז, דבר חשוב בפני עצמו. במידת הצורך הם יכולים לבצע התקנת מרזבים.

בדרך כלל השיטה שאנו ממליצים עליה היא פירוק הריצוף הקיים, זוהי השיטה היעילה ביותר. שיטה זו מתבצעת במספר שלבים:

  1. פירוק הריצוף הקיים – זהו השלב המרעיש והמלכלך שבו שוברים ומפרקים את הריצוף הישן. אנו נבצע זאת ביעילות ונפנה את כל הפסולת אל אתרים מורשים. אנו מפרקים גם את הריצוף וגם את השכבה שתחתיו.
  2. הכנה לאיטום – לאחר שהמרפסת ”נקייה“ יש להכין אותה לצורך ביצוע עבודת האיטום. יש לבצע מריחה של שכבת פריימר המחזקת את הקשר בין שכבות הבטון לבין חומרי האיטום. יש לטפל ברולקות, החיבורים בין הרצפה למעקה או הקיר. בשלב זה חשוב גם לבנות סף הפרדה המפריד בין החול שנמצא מתחת לרצפת המרפסת לבין החול שנמצא מתחת לרצפת הבית.
  3. איטום באמצעות יריעות ביטומניות – את עיקר עבודת האיטום מבצעת היריעות הביטומניות. יש לפרוס אותן בצורה הנכונה ולרתך בין היריעות. חשוב להשתמש ביריעות תקניות ובעובי המתאים.

לפרטים נוספים, כמו גם שירותים נוספים, אתם מוזמנים לפנות לחברת ט.צ. איטום ושיקום מבנים. אנו מנוסים במתן פתרונות איטום ללקוחות פרטיים ומסחריים. במסגרת השירותים שלנו אנו מטפלים מגוון בעיות של רטיבות הכוללות: איטום גגות במרכז, איטום קירות חיצוניים, איתור נזילה מצנרת, טיפול בבעיות עובד ועיבוי, איטום שלילי ועוד.

עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טל ציוני - קבלן איטום מומחה
המאמר נכתב על ידי

טל ציוני - קבלן איטום מומחה

טל ציוני הוא הבעלים של חברת ט.צ איטום ושיקום מבנים. כבר מעל לעשור שחברתו מספק פתרונות איטום ברמה הגבוהה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח.
בעל תעודת הנדסאי בניין.
מאתר נזילות מוסמך.
צרו איתנו קשר וקבלו הצעת מחיר משתלמת
פתיחה
1
אני כאן לרשותך..
שלום וברכה 👋
איך אוכל לעזור לך?
Call Now Button