בדיקת נזילות בצנרת

מקצועיות

כל העבודות מבוצעות על ידי קבלן איטום מומחה בעל תעודת הנדסאי בניין ומאתר נזילות מוסמך.

שירות מהלב

מלבד עבודה איכותית, כל לקוח מקבל שירות אדיב ויחס אישי.

ניסיון

דור שני בענף עם המון המלצות וחוות דעת חמות.

אחריות

אנחנו מעניקים אחריות מלאה בכתב על כל עבודה.

אם הופיעו אצלכם סימנים של רטיבות, יש לבצע בדיקה על מנת לוודא שאין נזילות וחדירות מים. יש לבדוק את האיטום וגם לבצע בדיקת נזילות בצנרת. אם אתם רואים שינויים פתאומיים בחשבון המים, או שישנם סימני רטיבות למרות שאין גשמים, ככל הנראה מדובר בנזילה בצנרת. אנו בט.צ. איטום ושיקום מבנים מבצעים עבורכם גילוי נזילה סמויה על מנת לגלות נזילת מים בקיר או איתור נזילות בחצר.

נזילות מים יכולות להיות בעיה גדולה. דבר ראשון הן גורמות לבזבוז מים ועל כך אתם משלמים ביוקר. והדבר השני הוא שהן יכולות לגרום נזקים כבדים לתשתיות המבנה ולהחליש אותו. הסימנים יכולים להופיע בתור התפוררות טיח, התקלפות צבע, סימני עובש על הקירות וסדקים. הם עלולים להופיע גם בדירה שלכם וגם בדירה של השכנים, למרות שהנזילה היא בצנרת שלכם. אך באופן דומה, גם אתם עלולים לסבול מנזילת המים של השכנים.

גילוי נזילה סמויה

בדיקת נזילות בצנרת

בדיקת נזילות בצנרת יכולה להיות דבר בעייתי, זאת מכיוון שהצנרת מוטמעת בתוך הקירות, מתחת לרצפה ומתחת לאדמה. כלומר זהו אינו צינור חשוף שניתן לראות את הנזילה ולגשת אליה בקלות לצורך התיקון. כל תיקון ידרוש חפירה או שבירת קירות ורצפה, וחשוב לדעת היכן בדיוק הוא נמצא.

סימני הרטיבות, כמו עובש וטייח מתקלף, יכולים להעניק לנו אינדיקציה מסוימת. אך המים מתפשטים בתוך הקירות והרצפה ולא תמיד אנו יודעים היכן בדיוק נמצאת הבעיה. ואם איננו יודעים אנו נצטרך לשבור חלקים גדולים של הקיר או הרצפה, או לחפור במקומות שונים על מנת לאתר את הבעיה. וכל זה גורם לעלויות גבוהות. למזלנו ישנם אמצעים טכנולוגיים המסייעים לנו בעת גילוי נזילה סמויה.

איתור נזילות בחצר

גילוי נזילה סמויה

גילוי נזילה סמויה מתבצע על ידי קבלני איטום. הם יכולים להעניק לכם שירות מקיף הכולל את איתור נזילה בחצר או בקיר, שבירת הקיר או חפירה, תיקון הצינור והחלפת חלקי צנרת, ולבסוף תיקון התשתיות והחזרת המצב לקדמותו.

לצורך כך מומחה איטום משתמש בציוד טכנולוגי. יתכן כי הוא יבצע איתור נזילות בגז, איתור נזילה באמצעות מצלמה תרמית, איתור נזילה אקוסטי או אמצעים אחרים. במקרים מסוימים הקבלן עשוי להשתמש במספר שיטות במקביל. כל שיטה נועדה לתת מענה לבעיה אחרת.

למשל נזילות מים יכולות להיות מצנרת המים או מצנרת הביוב. גילוי נזילה במצלמה תרמית יכול לסייע לגלות נזילות בצנרת המים, אך הוא פחות מתאים לצורך לצורך גילוי נזילות בצנרת ביוב.

בדיקת נזילות בצנרת

איתור נזילות בחצר

איתור נזילות בחצר יכול להיות אחד הבעייתיים ביותר לגילוי. לעתים אנשים סובלים מנזילות במשך זמן רב, והם אינם מודעים לכך. הים מחלחלים כלפי מטה ולא מופיעים סימנים חיצוניים. אך בזבוז המים עשוי להיות אדיר ותוכלו להבחין בעליה בחשבונות המים, דבר הדורש גם ערנות מצידכם. זה עשוי להתרחש גם בבתים פרטיים, וגם בבנייני מגורים בהם נדרשת ערנות של ועד הבית לחשבונות המים התופחים.

צנרת המים יכולה להיות בעומקים גדולים, ולכן איתור נזילות בחצר דורש גם כן שימוש באמצעים טכנולוגיים. אחת השיטות המקובלות היא איתור נזילות באמצעות גז. בשיטה זו אנו מזרימים בצנרת גז חנקן ובאמצעות חיישנים אנו יכולים לזהות את המקומות בהם נפלט גז חנקן מהאדמה, וכך לדעת ששם הנזילה. אחד היתרונות של השיטה הזו היא היכולת לזהות נזילות בעומק של יותר מעשר מטר. אך לשיטה זו יש גם מגבלות, למשל אם בחצר שלכם ישנו חיפוי בטון או רצפה – במקרה זה החנקן יעלה עד לשכבת הבטון ויתפזר בצורה רחבה, כך שלא יהיה ניתן לדעת היכן המיקום המדויק.

שיטה נוספת היא בדיקת נזילות בצנרת באמצעות קורלטור (מכונה גם איתור נזילות באמצעות מחשב). זוהי שיטה המתאימה לאיתור נזילות בשטחים פתוחים והיא נחשבת לזולה ומהירה. בשיטה זו יש לחבר אלקטרודות בשני קצוות של הצינור. האלקטרודות מחובות למחשב הקורא מדדים שונים ומפענח, וכך יכול לזהות האם קיימת נזילה בצינור. כך אנו יכולים לזהות את המקטע הדולף בצינור. השיטה יכולה להתאים למגוון סוגי צינורות, כמו מתכת, בטון ו PVC.

אם יש לכם בעיה של נזילות מים, אתם מוזמנים לפנות אלינו. חברת ט.צ. איטום ושיקום מבנים מביאה איתה ניסיון רב בתחום וכמובן ציוד טכנולוגי מתקדם. אנו יכולים להשתמש בטכנולוגיות על מנת לייעל את איתור הנזילה ולחסוך לכם הוצאות מיותרות. לאחר שנזהה את מיקום הנזילה, נבצע חפירה או שבירה של תשתיות לצורך איטום הצינור הדולף והחלפת מקטעי צנרת.

עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

 

טל ציוני - קבלן איטום מומחה
המאמר נכתב על ידי

טל ציוני - קבלן איטום מומחה

טל ציוני הוא הבעלים של חברת ט.צ איטום ושיקום מבנים. כבר מעל לעשור שחברתו מספק פתרונות איטום ברמה הגבוהה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח.
בעל תעודת הנדסאי בניין.
מאתר נזילות מוסמך.
צרו איתנו קשר וקבלו הצעת מחיר משתלמת
פתיחה
1
אני כאן לרשותך..
שלום וברכה 👋
איך אוכל לעזור לך?
Call Now Button