איתור נזילות מים בבית

מקצועיות

כל העבודות מבוצעות על ידי קבלן איטום מומחה בעל תעודת הנדסאי בניין ומאתר נזילות מוסמך.

שירות מהלב

מלבד עבודה איכותית, כל לקוח מקבל שירות אדיב ויחס אישי.

ניסיון

דור שני בענף עם המון המלצות וחוות דעת חמות.

אחריות

אנחנו מעניקים אחריות מלאה בכתב על כל עבודה.

איתור נזילות מים בבית יכול לפעמים להיות דבר בעייתי הדורש את עזרתם של אנשי מקצוע לצורך גילוי מקור רטיבות.

רטיבות יכולה להיות תוצאה של נזילות מהגג, חדירת מים דרך קירות חיצוניים או נזילות בצנרת. לא משנה מה מקור הבעיה, הנזק יכול להיות גדול מאוד. הקירות והתקרות אמורים להיות מבודדים על מנת למנוע חדירת מים. אך כאשר מים חודרים אל הבטון הם גורמים להתחמצנות והתנפחות הברזלים שבבטון, דבר היוצר סדקים ושברים ומחליש את המבנה. הם גורמים גם לנזקים בטיח והופעת עובש בקירות, דבר שבפני עצמו הוא סכנה בריאותית. ואם נזילות המים גדולות הן יכולות להגיע לשטיחים, פרקטים, רהיטים, קירות גבס ולגרום נזקים שונים. הפתרון הוא חברות איטום מומלצות, אלו מיומנות גם באיתור מקור הנזילה והרטיבות, וגם במתן פתרון איטום הולם המחזיק מעמד לאורך זמן ומונע את כל הנזקים לתשתיות המבנה.

שימו לב כי לעתים מופיעים סימני רטיבות על קירות, למרות שאין מדובר בחדירת מי גשמים או נזילה בצנרת. סימנים אלו יכולים להופיע כתוצאה מהתעבות. זהו תהליך שכיח בימי החורף כאשר הטמפרטורה בבית גבוהה, והטמפרטורה בחוץ קרה. כתוצאה מזה הלחות מתעבה על הקירות ויוצרת סימני רטיבות. גם לבעיה זו יש פתרון.

גילוי מקור רטיבות

גילוי מקור רטיבות

הדבר הראשון שצריך לאבחן הוא האם מדובר בחדירת מי גשמים או נזילה מתוך צנרת הנמצאת בתוך הקירות. אם סימני הרטיבות מופיעים בעונה היבשה, אין ספק כי אין מקורם במי גשמים, אלא בצנרת. אינדיקציה נוספת יכולה להיות חשבון המים המתנפח, למרות שלא תמיד אפשר לשים לב לשינויים הללו כאשר הנזילות הן קטנות (אבל הרסניות).

על מנת לבדוק זאת ניתן לסגור את ברזי המים בבית ולעקוב אחר שעון המים. במידה ושעון המים ממשיך להסתובב, זוהי אינדיקציה לנזילה של מים. כדאי גם להסתכל בניאגרה, לעתים גם שם ישנן נזילות קטנות של מים היכולות לבוא לידי ביטוי בתזוזת שעון המים. שימו לב שיתכן גם שישנה נזילה מהדוד ולכן חודרים מים מהגג. במקרה שכזה תצטרכו להזמין טכנאי דודים לצורך תיקון הנזילה. אך קחו בחשבון שאם מי הדוד חודרים דרך הגג, כך יהיה גם עם מי הגשמים ולכן עליכם להזמין גם קבלן איטום גגות (לאחר תיקון הדוד).

כמובן שאינכם צריכים באמת לעשות את הבדיקות הללו, הרי בסופו של דבר תצטרכו לפנות אל קבלן איטום מומחה, כך שיפה שעה אחת קודם. הזמינו חברות איטום מומלצות והן כבר יערכו את כל הבדיקות לצורך גילוי מקור רטיבות.

חברות איטום מומלצות

איתור נזילות מים בבית

איתור נזילות מים בבית הוא אינו דבר פשוט כפי שזה נשמע. דבר ראשון צריך לזכור שלא תמיד ישנם סימני רטיבות, יתכן בכלל שהנזילה היא תת קרקעית בחצר והיא באה לידי ביטוי אך ורק בשעון המים וחשבון המים. במקרה שכזה אינכם יודעים היכן בדיוק מונחת הצנרת. וגם אם עומדים לרשותכם תכניות המבנה המציגות את הצנרת, עדיין זה לא מאפשר לכם לדעת היכן בדיוק הנזילה.
וכאשר מדובר בנזילות בתוך הבית, אתם בקלות יכולים לראות את סימני הרטיבות על הקירות. אך כאשר ישנה נזילה בצנרת בתוך הקיר, המים יכולים להתפשט על פני אזורים גדולים, וגם אז לא תדעו היכן בדיוק נמצאת הנזילה.

איתור נזילות מים בבית ובחצר הוא עבודה עבור קבלני איטום, וכמובן לא רק גילוי מקור רטיבות אלא גם תיקון הבעיה באחריותם.

חברות איטום מומלצות מביאות איתן ניסיון באיתור נזילות, ולצד הניסיון הן עושות שימוש בכלים טכנולוגיים שונים על מנת לאתר את מקור הנזילה. לרשותם אמצעים כמו מצלמה תרמית לגילוי נזילות, גילוי נזילות באמצעות גז, חיישנים אקוסטיים ועוד. כך הם יכולים לתת פתרון לכל מצב – חדירת מי גשמים, נזילות בצנרת מים, נזילות בצנרת ביוב ואפילו נזילות בחצר.

למה חשוב לאתר את מקור הנזילה? כאשר מדובר בנזילה בתוך קירות או מתחת לאדמה, לצורך התיקון יש להגיע אל מקור הנזילה. כלומר אם זו נזילה בקיר, יש לקחת ציוד ולהתחיל לשבור את הקיר, אריחי הקרמיקה וכל מה שיש שם. אם מדובר בנזילות מים בחצר יש לפרק את המדשאה ולהתחיל לחפור. אם לא נדע היכן בדיוק לשבור או היכן בדיוק לחפור, אנו נבצע הרבה עבודה מיותרת.

שבירת קיר היא דבר יקר, לא בגלל השבירה, אלא בגלל הצורך בתיקון כל מה ששברנו. לכן ישנו יתרון ברור לקבלני איטום המסוגלים להשתמש ביכולות טכנולוגיות לצורך איתור מדויק של מקור הנזילה.

איתור נזילות מים בבית

חברות איטום מומלצות

איתור נזילות מים הוא עבודה עובר המומחים לאיתור נזילות – חברת ט.צ. שיקום ואיטום מבנים. לנו יש ניסיון בגילוי מקור נזילות והתמודדות איתן. אנו משתמשים במגוון טכנולוגיות וחומרי איטום מתקדמים ומעניקים פתרון לאיטום גגות, איטום מרפסות, נזילות בצנרת בבית ובחצר. בין לקוחותינו אנשים פרטיים ועסקים הדורשים פתרונות איטום מקצועיים.

עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טל ציוני - קבלן איטום מומחה
המאמר נכתב על ידי

טל ציוני - קבלן איטום מומחה

טל ציוני הוא הבעלים של חברת ט.צ איטום ושיקום מבנים. כבר מעל לעשור שחברתו מספק פתרונות איטום ברמה הגבוהה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח.
בעל תעודת הנדסאי בניין.
מאתר נזילות מוסמך.
צרו איתנו קשר וקבלו הצעת מחיר משתלמת
פתיחה
1
אני כאן לרשותך..
שלום וברכה 👋
איך אוכל לעזור לך?
Call Now Button