איטום גג מרוצף מחיר למטר

מקצועיות

כל העבודות מבוצעות על ידי קבלן איטום מומחה בעל תעודת הנדסאי בניין ומאתר נזילות מוסמך.

שירות מהלב

מלבד עבודה איכותית, כל לקוח מקבל שירות אדיב ויחס אישי.

ניסיון

דור שני בענף עם המון המלצות וחוות דעת חמות.

אחריות

אנחנו מעניקים אחריות מלאה בכתב על כל עבודה.

איטום גג מרוצף מחיר למטר תלוי מאוד בסוג האיטום שאותו מבצעים. ניתן לחלק את סוגי האיטום לשני סוגים – איטום ריצוף גג ללא הרמת הרצפה, ואיטום גגות עם הרמת רצפה. במאמר זה נסביר את ההבדלים בעבודה וגם את הבדלי מחיר איטום גגות.

איטום ריצוף גג

חשוב מאוד לאטום את הגג. נזילות מים מהגג חודרות דרך התקרה והקירות, והן גורמות לנזקים גדולים בתשתיות הבניין. לצד הנזקים צפויים להופיע גם סימני עובש בקירות, זוהי בעיה של ממש, אך חלק קטן ממכלול הבעיות שנגרמות בעקבות נזילות מים.

כאשר מדברים על איטום גגות יש להבדיל בין גגות מרוצפים לבין גגות רגילים. כאשר מדובר על גגות רגילים אנו יכולים בקלות להשתמש ביריעות ביטומניות, שיטה שכיחה לאיטום גג. הן מספקות תוצאות טובות ומחזיקות מעמד במשך שנים רבות. כמובן שהכול בהנחה שהתקין אותם קבלן מומחה לאיטום המבצע עבודה מקצועית. אך כאשר הגג מרוצף המצב קצת שונה. איננו יכולים לשים יריעות ביטומניות על הריצוף ולכן עליכם לקבל החלטה כיצד תרצו לעשות זאת:

אפשרות אחת היא לעשות עבודה יסודית. כלומר להסיר את הריצוף, לבצע איטום בעזרת יריעות ביטומניות לאיטום גגות ולבסוף להחזיר את הריצוף. מבחינת איטום אין ספק שזהו הפתרון הטוב ביותר, אך העלויות בהתאם.
האפשרות השנייה היא לבצע איטום ריצוף גג ללא הסרת הריצוף. שיטה זו אינה יעילה כמו שימוש ביריעות ביטומניות. אך מצד שני המחיר הזול והמהירות בה ניתן לבצע את העבודה היא יתרון משמעותי.

אז במה לבחור? כדאי להזמין קבלן איטום על מנת שיתרשם ממצב הגג והנזילות והוא יעניק לכם את דעתו המקצועית. בתור כלל אצבע, במידה ומדובר בריבוי של נזילות בגג, ככל הנראה אין מנוס מהסרת הריצוף.

בהזדמנות זו נזכיר גם את חשיבות המרזבים. קבלן איטום הוא גם מתקין מרזבים ויכול לבצע עבודות תחזוקה ותיקונים למרזבים. המרזבים מסייעים לפנות את המים מהגג וזה דבר חשוב גם כאשר הגג שלכם אטום. הצטברות המים על הגג תביא לבלאי גדול יותר, לחץ על הגג ובסופו של דבר המים ימצאו את דרכם.

מתקין מרזבים

באותה ההזדמנות בה מתקנים את האיטום בגג, כדאי לבדוק את המרזבים. חשוב שיהיו מרזבים תקינים ובעלי השיפועים הנכונים. חשוב גם לתת להם תחזוקה על מנת לוודא שלא נסתמו. למשל רוחות החורף עלולות להביא עלים יבשים ועם הגשם הם יתנקזו אל המרזב ויסתמו אותו. גם צואת יונים עלולה לגרום לבעיות דומות. ובמידת הצורך יתכן כי צריך מתקין מרזבים על מנת להתקין מרזבים נוספים.

מתקין מרזבים

איטום ריצוף גג

במידה ומבוצע איטום ריצוף גג ללא הרמת הריצוף יש לבצע רובה אפוקסית חדשה בכל הגג ולמרוח חומר איטום. חשוב להשתמש ברובה אפוקסית ולא רובה אקרילית שאינה אטומה למים או חומרים פוליאורתנים שקופים.
איטום ריצוף גג מתאים יותר לנזילות נקודתיות, לכן קודם כל יש לאתר את מקור הנזילה על מנת לבצע איטום נקודתי. בשלב הבא יש לבצע את תיקוני הרובה. את הרובה שמים בין הפנלים של הריצוף. נציין רק שיש לנקות את הגג ולהוציא כל גורם מפריע. ולבסוף יש למרוח את חומר האיטום, דבר הנעשה בשתי שכבות ודורש כמה שעות ייבוש בין השכבה הראשונה לשנייה.

יתכן כי אתם מעוניינים לחסוך בכל הנושא של איטום גג מרוצף מחיר למטר, ולכן בוחרים באיטום גג מרוצף ללא הסרת הריצוף. אך כפי שאמרנו זוהי אינה הדרך היעילה, ויתכן שבסופו של דבר זה דווקא יהיה הפתרון היקר יותר. השמש היא זו ההורסת את הרובה שבין המרצפות ופוגעת באיטום הגג.

איטום ריצוף גג

איטום גג מרוצף מחיר למטר

מיד ניתן לכם הערכה גסה לגבי איטום גג מרוצף מחיר למטר, אך על מנת לקבל מחיר מדויק יש לפנות אל קבלן איטום. הקבלן יבדוק את הגג וייתן לכם הצעת מחיר מדויקת.

מחיר איטום גג מרוצף (ללא הסרת הריצוף) עשוי להיות בטווח של 250-350 שקלים למטר מרובע, תלוי בגודל הגג.  המחירים עם הרמת הריצוץ הם פי 5 או 6.
לא רק גודל הגג משפיע על המחיר, אלא גם המשתנים הפיזיים הקשורים לגישה והאפשרות להוצאת פסולת בניין, כאשר האחרון רלוונטי יותר למקרים בהם מסירים את הריצוף. שימו לב גם שאתם מקבלים אחריות על העבודה. עשו זאת באמצעות קבלן איטום מקצועי.

איטום גג מרוצף מחיר למטר

ניתן ליצור קשר באמצעות דף הפייסבוק.

 

טל ציוני - קבלן איטום מומחה
המאמר נכתב על ידי

טל ציוני - קבלן איטום מומחה

טל ציוני הוא הבעלים של חברת ט.צ איטום ושיקום מבנים. כבר מעל לעשור שחברתו מספק פתרונות איטום ברמה הגבוהה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח.
בעל תעודת הנדסאי בניין.
מאתר נזילות מוסמך.
צרו איתנו קשר וקבלו הצעת מחיר משתלמת
פתיחה
1
אני כאן לרשותך..
שלום וברכה 👋
איך אוכל לעזור לך?
Call Now Button