איך לבחור דבק איטום ב-2022? המדריך המלא!

איך לבחור דבק איטום ב-2022? המדריך
המלא!

מקצועיות

כל העבודות מבוצעות על ידי קבלן איטום מומחה בעל תעודת הנדסאי בניין ומאתר נזילות מוסמך.

שירות מהלב

מלבד עבודה איכותית, כל לקוח מקבל שירות אדיב ויחס אישי.

ניסיון

דור שני בענף עם המון המלצות וחוות דעת חמות.

אחריות

אנחנו מעניקים אחריות מלאה בכתב על כל עבודה.

עם השימוש הגובר בחומרים מרוכבים בבנייה, יש צורך בדבקי איטום טובים יותר.

בניגוד לאיטום הפוליאוריתן המסורתי, איטום הסיליקון צובר פופולריות בשל העלות הנמוכה והביצועים הגבוהים שלו. אבל כשזה מגיע לעמידות בפני מזג אוויר זה פחות יעיל מחומרים אחרים כגון חומרי איטום אקריליים.

אנשי מקצוע בתחום הבנייה ממליצים לחפש מוצר היברידי המשלב חומרי איטום סיליקון ואקרילי או ציפוי סיליקון ואקרילי על מנת לקבל ביצועים טובים יותר.

הפופולריות של סוג זה של דבק נובעת מכך שהם מגוונים ופועלים היטב במגוון יישומים.

השימוש בדבקי איטום יהיה נפוץ בבניינים בשנת 2022. דבקים אלו הם רב-תכליתיים ופועלים היטב בסוגי יישום רבים ושונים. הם חומר האיטום שבו אתה רוצה להשתמש אם אתה לא יודע איזה סוג לקנות.

רצוי להתקין דבק איטום מתאים על מנת לקבל איטום חזק יותר. הבחירה בדבק הנכון מבוססת על הגורמים הבאים:

  • סוג המשטח הנאטם. דבקים חדשים ויוקרתיים יותר מגוונים וקלים יותר לניקוי בעוד שדבקים ישנים יותר חזקים ועמידים יותר.
  • נוכחות של מים או לחות באזור בו מיושם האיטום. לחות יכולה להשפיע על מידת הדבקה של אטמים.
  • אורך החיים הרצוי של חומר האיטום.

רוב דבקי האיטום מבוססים על אקריליק או סיליקון.

חברות גגות רבות יסתמכו על הדבקים הללו מכיוון שהם אטומים למים. איטום קירות ידוע גם בשם איטום זיגוג. הוא משמש למניעת חדירת לחות בין זגוגיות הזכוכית בחלונות.

דבקים חשובים לאטום ולהגן על מגוון אזורים. שלושת הסוגים העיקריים של דבקים הם אקריליק, סיליקון ופוליאוריתן. כאשר בוחרים את סוג האיטום המתאים ליישום ספציפי, חשוב לזכור את העמידות, יכולת השירות ואורך החיים של הדבק.

חומרי איטום אקריליים מציעים עמידות מצוינת למים שיכולה להחזיק מעמד עד 10 שנים על משטחים מסוימים. הם גם מציעים שכבת הגנה נוספת מפני קרני UV שעלולות לגרום נזק לחומרי קירוי לאורך זמן. חומרי איטום אקריליים הם גם עמידים במיוחד ויכולים לעמוד ברוחות עזות מבלי לגרום לדליפות או סדקים במבנה עליו הם מורחים.

לחומרי איטום סיליקון יש צמיגות נמוכה יותר מאשר דבקים אקריליים ונוטים להיות אלסטיים יותר מה שאומר שהם מספקים גמישות טובה יותר

אנו ממליצים למרוח חומרי איטום עמידים ועמידים בתנאי מזג אוויר קיצוניים.

חלק מחומרי האיטום שאנו ממליצים עליהם הם סיליקון, אקריליק ואיטום גגות. שלושת הדבקים הללו יכולים לעמוד בתנאי מזג אוויר קיצוניים כמו טמפרטורה קרה או חמה, גשם, שלג או לחות גבוהה.

דבקי איטום הם אחת הדרכים הטובות ביותר לאבטח את הבית שלך. האיטום מפחית את כמות המים שמסוגלת לחדור לביתכם, מה שאומר שתהיו לכם פחות בעיות עם נזילות ועובש. עם זאת, ישנם דבקי איטום רבים ושונים בשוק כיום. אז איך בוחרים ביניהם?

הדבר הראשון שאתה צריך לדעת הוא מאיזה סוג חומר עשויים הגג והקירות שלך. אם הם עשויים ממתכת או PVC, אז איטום אקרילי או איטום סיליקון יהיו בחירה טובה יותר מאשר איטום גגות או איטום קירות. אם הם עשויים מרעפי אספלט, אז אנו ממליצים להשתמש באיטום גגות, שכן הוא יהיה עמיד יותר בפני שחיקה. לבסוף אם הם כן

סוגים רבים של דבקים זמינים כיום למטרות איטום. הם משמשים לאיטום המפרקים בין שני חומרים או יותר, בדרך כלל על ידי מילוי החלל ביניהם.

איטום אקרילי הוא על בסיס מים המשפר את המראה, העמידות והחוזק של חפץ. זוהי בחירה אידיאלית לתחזוקה והגנה על משטחים בסביבות שונות.

זה לא משנה איזה סוג של דבק איטום אתה מחפש. בין אם זה איטום אקרילי, איטום סיליקון, איטום גגות או איטום קירות, כולם זמינים ברשימה זו. אנחנו רוצים לוודא שלקוראים שלנו יש מספיק מידע כדי שיבחרו את הטוב ביותר.

טל ציוני - קבלן איטום מומחה
המאמר נכתב על ידי

טל ציוני - קבלן איטום מומחה

טל ציוני הוא הבעלים של חברת ט.צ איטום ושיקום מבנים. כבר מעל לעשור שחברתו מספק פתרונות איטום ברמה הגבוהה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח.
בעל תעודת הנדסאי בניין.
מאתר נזילות מוסמך.
צרו איתנו קשר וקבלו הצעת מחיר משתלמת
פתיחה
1
אני כאן לרשותך..
שלום וברכה 👋
איך אוכל לעזור לך?
Call Now Button