חשיבות האיטום במסגרת שיפוץ דירות

חשיבות האיטום במסגרת שיפוץ דירות

מקצועיות

כל העבודות מבוצעות על ידי קבלן איטום מומחה בעל תעודת הנדסאי בניין ומאתר נזילות מוסמך.

שירות מהלב

מלבד עבודה איכותית, כל לקוח מקבל שירות אדיב ויחס אישי.

ניסיון

דור שני בענף עם המון המלצות וחוות דעת חמות.

אחריות

אנחנו מעניקים אחריות מלאה בכתב על כל עבודה.

שיפוץ דירה הוא הזדמנות מצוינת לא רק לייפות את הנכס ולהעניק לו עיצוב שמתאים לטעם העכשווי שלכם, אלא גם לשדרג תשתיות חיוניות. אחת מהן היא כמובן האיטום, כשגם במסגרת שיפוץ מבנים חובה להקדיש את תשומת הלב הראויה לסוגיית מניעת חדירת מים אל מרחבי המגורים. בעמוד זה תמצאו תשובות לשאלות רלוונטיות כמו מדוע האיטום כל כך חשוב, מהן הסכנות שבאיטום לקוי, איך אפשר להבטיח איטום הרמטי ועוד.

הנזקים שעלולים להיגרם לדירה עקב איטום לקוי

מים הם כוח טבע עוצמתי במיוחד. היכולת שלהם לחלחל גם דרך חומרים קשיחים מביאה אותם למקומות שונים ומגוונים, כולל כאלה שבהם התוצאה עלולה להיות נזק. איטום שכבר לא מספק הגנה מלאה מפני מי גשם עלול לגרום לכך שהמים יפוררו את הקירות, ייצרו בהם סדקים מסוכנים ואפילו יערערו את היסודות של מרפסת. נזק נוסף הוא קילופי טיח וצבע, ובהקשר זה חשוב להדגיש ששיפוץ קוסמטי בלבד יספק מענה לבעיה אחרונה, אבל לא ימנע את הנזקים החמורים יותר.

חדירת מים לדירה – סכנה גם לבריאות

מעבר לפגיעה האפשרית בדירה, חדירת מים כתוצאה מאיטום שכבר לא ממלא את ייעודו עלולה להוביל גם למפגע תברואתי. הסיבה לכך היא היווצרותם של כתמי עובש עקב הרטיבות בקירות, כשאותם כתמים הם לא "רק" מפגע אסתטי – מדובר למעשה בפטריות שמפיצות נבגים אל חלל החדר, ואדם שנחשף לאותם נבגים עלול לפתוח תגובות אלרגיות וגם מחלות של דרכי הנשימה כמו למשל אסתמה.

איך לשלב את האיטום בשיפוץ באופן היעיל ביותר?

שיפוץ דירות איכותי כולל התייחסות מקצועית גם לנושא האיטום, ובמידת הצורך חידוש האיטום הקיים או החלפתו בפתרון מתקדם שיספק מקסימום הגנה למקסימום שנים. למעשה יש גם מקרים שבהם הצורך והרצון בשיפוץ הנכס נובעים מכשל באיטום וההבנה שהגיע הזמן להשקיע בנכס כדי לרוות ממנו נחת אמיתית.

הדגש העיקרי בשילוב עבודות האיטום בפרויקט הוא תזמון מדויק. לשם כך חשוב לבחור נכון קבלן שיפוצים מנוסה ומיומן ולוודא שהוא מעסיק איש איטום מיומן ומנוסה גם כן.

איך להבטיח איטום הרמטי לטווח ארוך?

כמו בתחומים רבים אחרים, גם בעולם האיטום יש כיום פתרונות אפקטיביים להפליא שלא היו קיימים בעבר. בנוסף עלויות הייצור הולכות ופוחתות ולכן ניתן ליהנות מאיטום הרמטי במחיר אטרקטיבי. מפתח נוסף הוא בקיאות מקצועית שמאפשרת קודם כל לזהות את המצב הקיים ובפרט אם יש כשל מסוים. כך למשל איטום חלון לא תקין עשוי להיות תוצאה של שיפוע לא נכון של סף החלון, של חומר גלם ברמה ירודה, של בלאי טבעי ובלתי נמנע וגם של בעיות עיבוי. אבחון מדויק מוביל לפתרון יעיל, ובזכותו לדירה ללא נוכחות של מים במקומות שבהם הם לא אמורים להיות, לטווח ארוך.

טל ציוני - קבלן איטום מומחה
המאמר נכתב על ידי

טל ציוני - קבלן איטום מומחה

טל ציוני הוא הבעלים של חברת ט.צ איטום ושיקום מבנים. כבר מעל לעשור שחברתו מספק פתרונות איטום ברמה הגבוהה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח.
בעל תעודת הנדסאי בניין.
מאתר נזילות מוסמך.
צרו איתנו קשר וקבלו הצעת מחיר משתלמת
פתיחה
1
אני כאן לרשותך..
שלום וברכה 👋
איך אוכל לעזור לך?
Call Now Button