מקצועיות

כל העבודות מבוצעות על ידי קבלן איטום מומחה בעל תעודת הנדסאי בניין ומאתר נזילות מוסמך.

שירות מהלב

מלבד עבודה איכותית, כל לקוח מקבל שירות אדיב ויחס אישי.

ניסיון

דור שני בענף עם המון המלצות וחוות דעת חמות.

אחריות

אנחנו מעניקים אחריות מלאה בכתב על כל עבודה.

איטום מרפסת הוא דבר חשוב שיש לקחת אותו בחשבון כבר בתהליכי הבנייה או השיפוצים של המבנה. כל עבודה חובבנית או ניסיון לחסוך, בסוף יעלה לכם ביוקר.

מרפסת היא דבר נהדר בבית. המרפסת מעניקה לכם מרחב מאוורור ונעים בו תוכלו לבצע פעולות שונות באוויר הפתוח, וליהנות מאווירה נעימה. בזכות המרפסת נכנס אוויר ואור לבית, והמרפסת היא מקום בו תוכלו לעשות את פעילויות הפנאי שלכם ולארח חברים ומשפחה. למשל ניתן לשים במרפסת עציצים ולגדל קצת פרחים או צמחי תבלין. ניתן לשים בה ריהוט גינה ולבנות פינת אירוח נעימה. ניתן אפילו לעשות ברביקיו במרפסת ולשדרג את כל חווית האירוח שלכם. אבל לא באנו לדבר אתכם על המובן מאליו, אתם יודעים מהם היתרונות של מרפסת.

המרפסת חשופה לפגעי מזג האוויר, שמש חזקה בקיץ וגשם בימי החורף. מהבחינה הזו מרפסת אינה שונה מגג מרוצף. כאשר הגשמים יורדים הם עשויים לחלחל מבעד לריצוף ולחדור אל יסודות הבטון. לאורך זמן נזילות המים גורמות לסדקים ושברים והם מסכנים את יציבות המרפסת. זה לא קורה ביום אחד, אבל אם לא מטפלים בבעיה הבלאי המצטבר בסופו של דבר יחליש את המרפסת שלכם.

איטום מרפסת הוא לא דבר שניתן לוותר עליו, וזאת ניתן לעשות באמצעות חברות איטום במרכז. יש לעשות זאת כבר בעת הליכי הבנייה, וגם לאחר שנים בהן מתחיל להופיע הבלאי. אך קחו בחשבון שכאשר עושים זאת כפי שצריך כבר מההתחלה, זה מחזיק מעמד שנים ארוכות.

איטום מרפסת

כאשר רוצים להתמודד עם הבעיה, איטום הוא רק חלק מהפתרון. ישנם שני גורמים חשובים שבאים ביחד, הראשון הוא הניקוז והשני הוא האיטום. גם כאשר ישנו איטום איכותי לא נרצה שהמים יעמדו במרפסת, הם חייבים להתנקז ממנה במהירות. לכן יש לדאוג גם לשיפועים ומרזב במרפסת. כיום מקובל להשתמש בנקז דו מפלסי, שיטה המספקת פתרון גם למים המחלחלים מתחת למרצפות. יישום של שיטה זו ניתן למצוא בבתים חדשים, אך ברוב הבתים בישראל ישנו ניקוז רגיל.

חברות איטום במרכז לוקחות בחשבון את כל ההיבטים ונותנת לכם פתרון כולל, זאת בהנחה שבחרתם בחברה מקצועית ומנוסה העובדת על פי התקנים. החברה תיתן לכם פתרון איטום, ניקוז המבוסס על שיפועים, ואפילו תיקח בחשבון את עמידות חומרי האיטום אל מול קרני השמש. יש לקחת בחשבון את כל הפרטים, כולל נקודות המפגש של הקירות עם הריצוף.

ישנן שתי שיטות עיקריות לעבודות איטום מרפסות, כמו גם איטום גגות מרוצפים. השיטה הראשונה והמומלצת היא באמצעות איטום יריעות ביטומניות. זוהי שיטה המעניקה פתרון יסודי לבעיה ומחזיקה לאורך זמן. ישנן גם שיטות זולות יותר המבוססות על חומר איטום חיצוני אותו מחדירים בין המרצפות. כך ניתן לקבל פתרון מהיר יותר, אך הוא אינו מחזיק מעמד לאורך זמן. הוא עשוי להתאים למצבים מסוימים; כמו למשל מקרים בהם קיימות נזילות קלות ונקודתיות. בדרך כלל הוא נחשב ללא יותר מפתרון קוסמטי, וכדאי להתייעץ עם קבלן איטום. זה עשוי להיראות לכם כחיסכון, אך בטווח הארוך זה יגרום ליותר עבודות תחזוקה.

 

איטום יריעות ביטומניות

איטום יריעות ביטומניות

יריעות ביטומניות מבוססות על חומר המוכנה ביטומן, תוצר של תעשיית הנפט. החומר מחוזק באמצעות חומרים שונים הכוללים פולימרים תרמופלסטיים ופולימרים אלסטיים. הוא מגיע בגלילים אותם ניתן לפרוס ולחתוך לפי הגודל. באמצעותו ניתן להעניק פתרון לכל שטח מרפסת או גג שרוצים לאטום, מהקטן ביותר ועד לגדול ביותר.

ישנם יצרנים שונים המציעים יריעות ביטומניות ולא כולם באותה האיכות. ברמת העיקרון קיים תקן מחייב (ת"י 1430/3), ואסור לשווק בישראל יריעות ביטומניות אשר אינן עומדות בתקן. אנו מצפים מקבלני איטום שיקפידו על כך, אך לצערנו תמיד יהיו חובבנים המצליחים להשיג חומרים זולים שאינם עומדים בתקן. בתור לקוחות כדאי לקחת אחריות ולוודא באיזה סוג של יריעות ביטומניות הקבלן משתמש.

כמובן שלא רק איכות היריעות קובעת, צריך גם קבלן היודע להשתמש בהן בצורה הנכונה, עם דגש על אזורי החפיפה בין יריעה ליריעה וכל הליכי הכנת השטח ויישום הומר.

איטום יריעות ביטומניות מתאים לצורך איטום מרפסת ואיטום גגות. הבעיה היא שהאיטום צריך להיות מתחת למרצפות. מסיבה זו איטום נעשה כבר בשלבי הבנייה. על מנת לבצע איטום יריעות ביטומניות במרפסת מרוצפת יש להסיר את הריצוף הקיים, להניח את היריעות ולהתקין מחדש את הריצוף. כמובן שמדובר בפעולה יקרה יותר מאשר איטום חיצוני בין המרצפות, אך זהו הפתרון היחידי המחזיק במשך שנים ולכן ברוב המקרים גם המומלץ ביותר.

 

איטום מרפסת

חברות איטום במרכז

חברות איטום במרכז מציעות לכם מבחר פתרונות איטום למרפסות וגגות מרוצפים, מאיטום באמצעות חומרים אפוקסיים ועד איטום יריעות ביטומניות. אל תתעלמו מנזילות המים, הן גורמות נזק גדול לתשתיות המבנה. פנו לחברת ט.צ. איטום ושיקום מבנים, אנו נבחן את הבעיה ונציע לכם את הפתרון הטוב ביותר. אנו מטפלים בכל סוגי הבעיות הקשורות לאיטום – חדירת מי גשמים, נזילות בצנרת, התעבות ועוד.

עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טל ציוני - קבלן איטום מומחה
המאמר נכתב על ידי

טל ציוני - קבלן איטום מומחה

טל ציוני הוא הבעלים של חברת ט.צ איטום ושיקום מבנים. כבר מעל לעשור שחברתו מספק פתרונות איטום ברמה הגבוהה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח.
בעל תעודת הנדסאי בניין.
מאתר נזילות מוסמך.
צרו איתנו קשר וקבלו הצעת מחיר משתלמת
פתיחה
1
אני כאן לרשותך..
שלום וברכה 👋
איך אוכל לעזור לך?
Call Now Button