מומחה לאיתור נזילות

מקצועיות

כל העבודות מבוצעות על ידי קבלן איטום מומחה בעל תעודת הנדסאי בניין ומאתר נזילות מוסמך.

שירות מהלב

מלבד עבודה איכותית, כל לקוח מקבל שירות אדיב ויחס אישי.

ניסיון

דור שני בענף עם המון המלצות וחוות דעת חמות.

אחריות

אנחנו מעניקים אחריות מלאה בכתב על כל עבודה.

כאשר מופיעות נזילות המים בבית או הסימנים המעלים חשש כי מדובר בנזילה, יש לפנות אל מומחה לאיתור נזילות. כאשר אנו אומרים נזילות מים, יש המפרשים זאת כחדירת מי הגשמים דרך גגות או קירות, אך יתכן גם כי הכוונה היא נזילות מתוך צנרת. במאמר זה נתייחס לנושא של נזילות בצנרת; אך בהערת שוליים נציין כי קבלן איטום הוא הכתובת לשתי הבעיות.

מומחה לאיתור נזילות

נזילות בצנרת

אז מה הבעיה עם נזילות בצנרת? למעשה ישנן כמה בעיות. הבעיה הראשונה היא הנזק שנגרם לתשתיות המבנה כתוצאה מחדירות המים. הבעיה השנייה היא עלויות המים הגבוהות שתשלמו, על מים שאינכם משתמשים בהם. והבעיה השלישית היא הקושי באיתור מקור הנזילה.

הנזק שנגרם בעקבות המים פוגע בבטון וביציבות המבנה, מביא להתפוררות טיח והתקלפות טיח וגם להופעת עובש (שהוא בעיה בפני עצמה). חדירות המים יכולות להגיע גם אל קירות גבס, ריהוט מעץ וכו‘, בהתאם לכך פוטנציאל הנזק הוא גדול יותר. יתר על כן, עובש בקירות הוא בעיה בריאותית שיש להתייחס אליה ברצינות.

נזילות מים עלולות להימשך זמן רב בטרם מגלים אותן, ואלו יכולות להיות כמויות מים משמעותיות אשר מתבזבזות. גם חבל על המים, משאב יקר בארצנו, וגם חבל על חשבון המים המוגזם שתקבלו. ישנם מקרים, כמו למשל מקרים של נזילות בצנרת תת קרקעית, בהן האינדיקציה היחידה לנזילה היא חשבון המים שקופץ פתאום, למרות שאין שינוי בצריכת הביתית.

צנרת מים יכולה להיות בתוך קירות, מתחת למרצפות ובמקומות שהגישה אליהם אינה פשוטה. ברור שיש לשבור קירות ותשתיות שונות על מנת לתקן את הבעיה, אך ישנו קושי גדול לאתר את המיקום המדויק.

על מנת לתת מענה לבעיה זו, מומחה לאיתור נזילות משתמש בטכנולוגיות שונות. למשל גילוי נזילה במצלמה תרמית או איתור נזילות מים בגז; אלו הן שתי שיטות שכיחות ומקובלות, אך אלו אינן השיטות היחידות. כל שיטה מתאימה למקרה אחר, ולעתים ישנו שילוב של שיטות שונות.

היתרון של גילוי נזילה במצלמה תרמית או כל שיטה מתקדמת אחרת, הוא היכולת לזהות בצורה מדויקת את מיקום הנזילה; כלומר את המקום שבו אנו רוצים לשבור את התשתיות. ברור לכולם ששבירת קירות ותיקונם לאחר מכן, היא דבר המוסיף לעלויות. לכן נרצה לצמצם את השטח שאנו שוברים למינימום, וזה מתאפשר בזכות אותן הטכנולוגיות.

נזילות בצנרת

גילוי נזילה במצלמה תרמית

אם התגלו סימני רטיבות בקירות, ואין מדובר בחדירת מי גשמים, יש לפנות אל מומחה לאיתור נזילות. באמצעות מצלמה תרמית לאיתור נזילות הוא יוכל בקלות לזהות נזילות בצנרת המוטמעת בתוך הקירות. שיטה זו מתאימה בעיקר לגילוי נזילות בצנרת מי שתייה ולא בצנרת ביוב. היא מאפשרת לנו לראות מה מתרחש בתוך הקיר, אך לא בעומק רב.

המצלמה התרמית מציגה תמונה של הפרשי טמפרטורות. באמצעות הזרמת מים חמים בצנרת, אנו יכולים לראות את שינוי הטמפרטורה בתוך הקיר, ולזהות מוקד שבו המים החמים מתפשטים, כלומר המקום שבו קיימת הנזילה.

גילוי נזילה במצלמה תרמית

איתור נזילות מים בגז

איתור נזילות מים בגז הוא אפשרות נוספות, בעזרתה ניתן לקבל פתרון במקומות בהם גילוי נזילה במצלמה תרמית אינו אפשרי. בהליך זה, אנשי המקצוע מרוקנים את הצנרת ממים ומזרימים בתוכה גז. ברשותם חיישנים מיוחדים היכולים לזהות את דליפות הגז, וכך במקום לחפש דליפת מים הם בעצם מחפשים דליפת גז. שיטה זו יכולה להתאים למקרים של צנרת תת קרקעית, מכיוון שהגז עולה כלפי מעלה. כך ניתן לאתר את המקום באדמה ממנו עולה גז ולדעת ששם יש לחפור.

שימו לב שאין מדובר בגז בישול או שום גז מתלקח או מסוכן לבריאות; מדובר בגז חנקן, בטוח לשימוש וידידותי לסביבה. לצורך הידע הכללי, האוויר שאתם נושמים מורכב ברובו מחנקן (78%), כך שאין שום סיבה לחשוש.

בעזרת הגז ניתן לקבל פתרון לאיתור נזילות גם בעומקים גדולים. זהו פתרון המאפשר לחסוך עלויות אדירות של חפירות מיותרות והרס תשתיות. הוא מתאים בעיקר לגילוי נזילות בחצרות וגינות, וגם בתשתיות ציבוריות.

איתור נזילות מים בגז

מומחה לאיתור נזילות

אם אתם רואים סימנים של רטיבות, אך אינכם רואים את מקור הנזילה, יתכן כי קיימת נזילה סמויה בצנרת. יש לוודא שאין מדובר בחדירת מי גשמים או אולי התעבות של לחות על הקירות. תוכלו לנסות לסגור את כל הברזים בבית ולראות אם שעון המים מסתובב, זוהי אינדיקציה ברורה לנזילת מים.

אך כפי שאומרים, יש ספק אין ספק, פנו אל חברת ט.צ. איטום ושיקום מבנים על מנת לקבל בדיקה מקצועית. אנו נבצע גילוי נזילה במצלמה תרמית, איתור נזילות מים בגז או שיטות אחרות העומדות לרשותנו על מנת לזהות את מקור הבעיה. ולא רק שנאתר את הבעיה, אנו גם נעניק לכם שירות של תיקון נזילות ותיקון התשתיות.

עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טל ציוני - קבלן איטום מומחה
המאמר נכתב על ידי

טל ציוני - קבלן איטום מומחה

טל ציוני הוא הבעלים של חברת ט.צ איטום ושיקום מבנים. כבר מעל לעשור שחברתו מספק פתרונות איטום ברמה הגבוהה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח.
בעל תעודת הנדסאי בניין.
מאתר נזילות מוסמך.
צרו איתנו קשר וקבלו הצעת מחיר משתלמת
פתיחה
1
אני כאן לרשותך..
שלום וברכה 👋
איך אוכל לעזור לך?
Call Now Button